Články s nálepkou e-komerce

Twisto.cz zkouší měnit zavedené zvyky: žádná dobírka a platba za dva týdny

Platební systém inspirovaný úspěšným švédským projektem Klarna má ambici změnit nákupní proces nejen v tuzemských e-shopech. Budeme platit jedním kliknutím?

Pohled insiderů: jak vypadá česká e-commerce scéna na prahu roku 2014

Sázka na jídlo či experimenty s novými obchodními modely. Naproti tomu slabá penetrace mobilní e-commerce a konec Kouzelné almary. Takový byl rok 2013, s tím letošním přijde konsolidace.

Unasusetrite.cz je další podvodný e-shop. Jak při nákupech nenaletět?

Všechno jak podle kopíráku: zázračně nízké ceny, kontakty na jinou firmu, zkopírované obchodní podmínky, nemožnost přímého kontaktu a samozřejmě také podvedení lidé.

Vydavatelství Mladá fronta koupilo web Hledejceny.cz

Vydavatelství Mladá fronta koupilo web Hledejceny.cz, který je zaměřen na srovnávání cen spotřebního zboží v českých e-shopech.

Nákupní vozík vybavený Kinectem jezdí sám za zákazníkem po supermarketu

Herní senzor Microsoft Kinect, který umožňuje vcelku spolehlivé ovládání počítače pohybem lidského těla, nachází další uplatnění: v největším světovém řetězci supermarketů s biopotravinami.

Obchody na Facebooku? Propadák! Tradiční e-shopy vítězí na celé čáře

Jak rychle přišli, tak rychle odcházejí. Velkým americkým retailerům se pokusy prodávat své zboží přímo na Facebooku nevyplatily. Fanoušek není totéž co platící zákazník. Poznání jednoduché, ale hořké pravdy přišlo maloobchodníky pěkně draho.

Jitka Zoderová chce vybudovat snídaňové impérium a oživit telegramy

Web Snidanedopostele.cz už v Brně prodal několik stovek snídaňových balíčků zákazníkům, ochotných si za zvýšený komfort či romantický dárek připlatit několik stokorun. Jeho zakladatelka Jitka Zoderová nyní expanduje do Prahy a má se svou nabídkou, po jaké tu a tam zatouží téměř každý, smělé plány.

Ondřej Tomek investuje do Shoptet.cz

Ondřej Tomek investuje do společnosti pronajímající e-shopy za měsíční paušál.

Na tuzemský trh P2P půjček vstupuje další projekt

Tento týden byla v Česku spuštěna další internetová platforma, která zprostředkovává individuální půjčky přímo mezi konkrétními lidmi. Stalo se tak deset měsíců poté, co se na tuzemském trhu objevilo první tržiště p2p půjček.

Amazon posiluje ve skupinových nabídkách stylovým MyHabit

Ani Amazon se nechce vyhýbat skupinovému nakupování. Kromě investic v tomto oboru spustil také server MyHabit, průnik do skupinového nakupování ve stylovém zboží a módě. A pozor, i pro Česko.

Tripomatic chce plánovat výlety a inkasovat provize

Prostorná dvoupodlažní kancelář v Brně-Řečkovicích praská ve švech. Počet zaměstnanců manželů Nevosádových se každý rok zdvojnásobí. Živí je mezinárodně úspěšné weby pro zájemce o levné letenky. Teď by k nim rádi přidali plánovač výletů provázaný s provizními systémy hotelů či autopůjčoven. O totéž se ovšem ve světě pokoušejí desítky konkurentů. Brněnské duo je chce porazit osvědčenými zbraněmi: uživatelskou přívětivostí a pečlivě vybíraným obsahem.

Kamil Brejcha: Kilerr.cz je tržištěm mikroslužeb

Třetí místo v API Mashup Contestu získal Kamil Brejcha, který chce nechat lidem na Internetu přivydělat tržištěm mikropráce. Cožeto? A jak se liší mikropráce od normální práce?

Bublina 2.0 – ještě větší, ještě interaktivnější, ještě sociálnější

Miliardové hodnoty internetových firem, které vydělávají pramálo, pokud vůbec. Nepřipomíná vám to bublinu z přelomu tisíciletí? Je něco jinak, nebo nás čeká velký prásk?

Credo Venture investuje do Klick2Contact

Venture kapitálový fond Credo Ventures oznámil další investici, tentokráte do firmy Klick2Contact. To je evropský poskytovatel inovativních nástrojů navržených speciálně pro e-shopy k zintenzivnění interaktivity mezi zákazníkem a prodejcem. Tyto aplikace dokáží například zvýšit konverzní poměr nebo naopak snižovat míru opouštění stránky.

CentralWay: teď je doba pro startup s e-komerce

Švýcarská společnost Centralway patří mezi investiční partnery řady českých úspěšných projektů jako Invia nebo Jyxo. Jak funguje, jak si vybírá subjekty pro investice a je jí finanční krize příležitostí nebo rizikem?

reklama