IAC

Články          

IAC 2015: Internet v hledáčku politiků i hledání crossmediální­ho grálu

Internet začal zajímat politiky, aspoň verbálně. Velkým tématem Internet Advertising Conference 2015 ale bylo měření návštěvnosti a sledovanosti napříč mediatypy.

Vicepremiér Bělobrádek: Internetový průmysl má být vládní prioritou

Vnímáme ze strany kabinetu zájem o internet, to je velký posun, říká předseda Sdružení pro internetový rozvoj Ján Simkanič.

Michal Musil: Pohádka o úpadku jednoho vydavatelského domu

Kdesi za sedmero horami, sedmero řekami – a před sedmero lety – byl jednou jeden velký vydavatelský dům. Žili si v něm dobře, až rozmařile.

IAC 2014: Škodlivé bonusy, nové Firmy.cz i neexistující sociální marketing

Proč je český reklamní trh rozbitý, firmy neumí sociální marketing a noviny se mění v reklamní letáky? Odpovědi hledali přednášející na Internet Advertsing Conference 2014.

Ján Simkanič: Mentální cvičení do složité doby

„Nejlepší mozky naší generace si lámou hlavu, jak lidi přimět klikat na reklamy.“ Přinášíme celé znění úvodního projevu výkonného ředitele SPIRu na Internet Advertising Conference.
Archiv článků s nálepkou IAC        
Ušetřete