IAC

Články          

Michal Musil: Pohádka o úpadku jednoho vydavatelského domu

Kdesi za sedmero horami, sedmero řekami – a před sedmero lety – byl jednou jeden velký vydavatelský dům. Žili si v něm dobře, až rozmařile.

IAC 2014: Škodlivé bonusy, nové Firmy.cz i neexistující sociální marketing

Proč je český reklamní trh rozbitý, firmy neumí sociální marketing a noviny se mění v reklamní letáky? Odpovědi hledali přednášející na Internet Advertsing Conference 2014.

Ján Simkanič: Mentální cvičení do složité doby

„Nejlepší mozky naší generace si lámou hlavu, jak lidi přimět klikat na reklamy.“ Přinášíme celé znění úvodního projevu výkonného ředitele SPIRu na Internet Advertising Conference.

Internet Advertising Conference 2014: Co se děje ve světě online reklamy?

V pražském Clarion Congress Hotel Prague probíhá 7. ročník konference Internet Advertising Conference. Sledujte dění na akci tak, jak ho zaznamenávají účastníci na Twitteru.

SPIR pořádá 7. ročník Internet Advertising Conference

Nejvýznamnější česká odborná konference o stavu, vývoji a budoucnosti internetové reklamy a mediálního trhu se letos uskuteční ve čtvrtek 24. dubna v Clarion Congress Hotel Prague.
Archiv článků s nálepkou IAC        

reklama