IAC

Články          

Na Internetu přituhuje, varoval na IAC 2016 Ján Simkanič ze SPIRu

„George Orwell a 1984 nebyl návod k použití, ale varování,“ vzkázal Ján Simkanič v keynote na letošní Internet Advertising Conference.

IAC 2015: Internet v hledáčku politiků i hledání crossmediální­ho grálu

Internet začal zajímat politiky, aspoň verbálně. Velkým tématem Internet Advertising Conference 2015 ale bylo měření návštěvnosti a sledovanosti napříč mediatypy.

Vicepremiér Bělobrádek: Internetový průmysl má být vládní prioritou

Vnímáme ze strany kabinetu zájem o internet, to je velký posun, říká předseda Sdružení pro internetový rozvoj Ján Simkanič.

Michal Musil: Pohádka o úpadku jednoho vydavatelského domu

Kdesi za sedmero horami, sedmero řekami – a před sedmero lety – byl jednou jeden velký vydavatelský dům. Žili si v něm dobře, až rozmařile.

IAC 2014: Škodlivé bonusy, nové Firmy.cz i neexistující sociální marketing

Proč je český reklamní trh rozbitý, firmy neumí sociální marketing a noviny se mění v reklamní letáky? Odpovědi hledali přednášející na Internet Advertsing Conference 2014.
Archiv článků s nálepkou IAC