IAC

Články          

Ján Simkanič: Mentální cvičení do složité doby

„Nejlepší mozky naší generace si lámou hlavu, jak lidi přimět klikat na reklamy.“ Přinášíme celé znění úvodního projevu výkonného ředitele SPIRu na Internet Advertising Conference.

Internet Advertising Conference 2014: Co se děje ve světě online reklamy?

V pražském Clarion Congress Hotel Prague probíhá 7. ročník konference Internet Advertising Conference. Sledujte dění na akci tak, jak ho zaznamenávají účastníci na Twitteru.

SPIR pořádá 7. ročník Internet Advertising Conference

Nejvýznamnější česká odborná konference o stavu, vývoji a budoucnosti internetové reklamy a mediálního trhu se letos uskuteční ve čtvrtek 24. dubna v Clarion Congress Hotel Prague.

Srovnání, jaké tu ještě nebylo: Je reklama na Internetu výhodnější než v jiných médiích?

V rámci konference o internetové reklamě IAC 2013 proběhla prezentace, která nevšedním způsobem porovnávala jednotlivé mediatypy v Česku jako celky z inzertního nadhledu.

IAC 2013: Tištěná média jsou na křižovatce a Internet je podhodnocené médium

Online a offline svět spolu příliš nekomunikují. Noviny se stanou prémiovým zbožím. Střety zájmů ničí český mediální trh. To je zlomek názorů, které zazněly na konferenci IAC 2013.
Archiv článků s nálepkou IAC        

reklama