Netclub

Články          

Vladimír Piskáček: „Aktuálně“ posuneme více k lidem, iHNed více specializujeme

Šéf redakcí Economie chce oba internetové deníky vzdálit od sebe tak, aby si nekonkurovaly. iHNed by se mělo zaměřit více odborně, zatímco Aktuálně má přinášet to, co zajímá širší veřejnost.

Soutěžte o vstup na NetClub s šéfem redakcí Economie

Chcete se dozvědět víc o proměně vydavatelství Economia? Připravili jsme pro vás soutěž o pět volných vstupů na diskusní NetClub s Vladimírem Piskáčkem, konaný ve středu 11. prosince.

David Špinar (H1.cz): Staré SEO je mrtvé, naši klienti musí zpátky do trenek

Co zabírá dnes, nebude zabírat za půl roku, jelikož už víme, že co zabíralo před půlrokem, nezabírá dnes, řekl v listopadovém NetClubu spoluzakladatel a ředitel agentury H1.cz.

Jak se dělá marketing pro Andreje Babiše? Přijďte na NetClub s Markem Prchalem

Podílel se na volební kampani ANO 2011, ale dřívě třeba i TOP 09. Ovlivňoval marketingové strategie řady velkých firem. Ve středu bude v NetClubu odpovídat na dotazy Petra Koubského.

Martin Černohorský (Etnetera): o výši odměn si rozhodují sami zaměstnanci

Většina inovací a převratných nápadů vzniká mimo firmy, chybí v nich totiž prostor pro fantazii. Co se týče startupů, peníze zabíjejí nápad, uvedl v NetClubu Martin Černohorský.
Archiv článků s nálepkou Netclub        

reklama