Netclub

Články          

Miton boys: Slevomat je slušně ziskový, reálně jsme z něj ale neviděli ani korunu

V roce 2014 by naše účasti ve firmách měly dosáhnout zhruba miliardy korun, říká jeden z podílníků Mitonu Ondřej Raška. Jak se rozhodují při vstupu do projektů a jak se poučili z neúspěchů?

Zakladatelé prozradí, co stojí za úspěchem investiční skupiny Miton

Začali jako parta kamarádů, kteří zkusili štěstí na Internetu. Dnes patří jejich firma v českém e-byznysovém prostředí mezi ty nejúspěšnější.

Vladimír Piskáček: „Aktuálně“ posuneme více k lidem, iHNed více specializujeme

Šéf redakcí Economie chce oba internetové deníky vzdálit od sebe tak, aby si nekonkurovaly. iHNed by se mělo zaměřit více odborně, zatímco Aktuálně má přinášet to, co zajímá širší veřejnost.

Soutěžte o vstup na NetClub s šéfem redakcí Economie

Chcete se dozvědět víc o proměně vydavatelství Economia? Připravili jsme pro vás soutěž o pět volných vstupů na diskusní NetClub s Vladimírem Piskáčkem, konaný ve středu 11. prosince.

David Špinar (H1.cz): Staré SEO je mrtvé, naši klienti musí zpátky do trenek

Co zabírá dnes, nebude zabírat za půl roku, jelikož už víme, že co zabíralo před půlrokem, nezabírá dnes, řekl v listopadovém NetClubu spoluzakladatel a ředitel agentury H1.cz.
Archiv článků s nálepkou Netclub        

reklama