Články s nálepkou Sociální sítě

Facebook mění podobu stránek, obsah přesouvá do jednoho sloupce

Změna se na stránkách začala postupně objevovat tento týden. Nový design znamená ústup od dvousloupcového zobrazování příspěvků na stránce a týká se jen webového rozhraní.

Vít Horký (Brand Embassy): Naší výhodou je to, že jsme ze střední Evropy

Brand Embassy nedávno oznámila novou investici ve výši téměř jednoho milionu dolarů. Má pomoci zejména k expanzi. “Vidíme, že to hlavní je ještě před námi,” říká šéf BE Vít Horký.

LinkedIn zpřístupní blogy každému. Má smysl tam blogovat?

Blogy na sociální síti LinkedIn byly doposud dostupné pouze ručně vybraným jedincům, teď se ale otevírají pro veřejnost. Je tak vhodné začít přemýšlet, co se s tím dá dělat.

Brand Embassy získala milion dolarů, StartupYard a Nýdrle firmu opouštějí

Firma získala investici od dvou českých fondů – Rockaway Capital Jakuba Havrlanta a Spread Capital. Odstupují naopak StartupYard a majitel reklamní skupiny Kindred Group Michal Nýdrle.

Jenda Perla: Potraviny na pranýři aneb komunikace státních projektů

Takhle si práci úřadů státní správy nepředstavuji, píše konzultant Jenda Perla o sporu kolem facebookové stránky projektu Potraviny na pranýři. Prostor k vyjádření jsme dali i úředníkům.

Chyba na Facebooku: naplánované příspěvky vypadají jako publikované

Tahle chyba na Facebooku dnes některým uživatelům a správcům facebookových prezentací připravila i vcelku infarktové momenty.

Twitteru výrazně klesl počet zhlédnutí, zřejmě kvůli změnám designu

Twitter poprvé po IPO zveřejnil výsledky svého hospodaření. A jeho šéf Dick Costolo měl plno práce s vysvětlováním, proč neroste rychleji a proč klesá zapojení uživatelů.

Pavel Kohout (Česká televize): Právě vybíráme nového provozovatele iVysílání

Do čela Nových médií České televize nastupoval ve zjitřené atmosféře po podivném vyhazovu bývalé šéfky Pavlíny Kvapilové. Co za tři měsíce ve funkci změnil a jaké má plány?

Mobilní čtečka Paper od Facebooku přijde 3. února. Podívejte se, jak vypadá

Paper je mobilní aplikace pro čtení a sdílení zpráv sdílených na Facebooku. Čtečka, která se podobá aplikaci Flipboard, bude k dispozici zatím pouze pro operační systém iOS.

Facebook už vydělává v mobilech víc než půlku reklamních peněz

Oznámené hospodářské výsledky Facebooku za loňský rok ukazují, že firma umí vydělávat peníze. A po testu s Messengerem letos chystá vydání dalších samostatných mobilních aplikací.

Pícha/Pancíř/Ro­žánek: Rozhlas školí multimediální supermany a převádí weby na open source

Chceme, aby se z 1500 zaměstnanců ČRo tak 1400 zabývalo Internetem, říká s nadsázkou ředitel nových médií ČRo Alexandr Pícha. Jaké má rozhlas na webu plány?

Za pár let všichni odejdou z Facebooku. Skončí Princeton. A dojde vzduch

Dá se to číst jako příběh o chybné analogii dvou doktorandů, o zpravodajském titulku důležitějším než obsah, nebo o tom, že z čísel a grafů můžete nakonec dokázat úplně cokoli.

Český rozhlas připomíná rok 1989 v retro přenosu Znovu 89 na sociálních sítích

Po úspěchu loňského retro přenosu k výročí srpna 1968 spustil Český rozhlas další historický exkurz. I tentokrát začíná na sociálních sítích Facebook a Twitteru, potrvá ale po celý rok.

Opera Software zruší komunitní blogy a přestane provozovat e-mailovou službu

Norská softwarová společnost po více jak dvanácti letech k 1. březnu ukončí provoz komunitního portálu My Opera. Včetně e-mailové služby, se kterou měla svého času velké plány.

Mobilní aplikace Facebooku zkoušejí různé obměny na milionech uživatelů

Mobilní aplikace Facebooku dost možná nedělá pro vás totéž co pro jiného. Možná jste právě vy jedním z milionů „pokusných králíků“, jejichž chování měří vestavěný framework Airlock.

Česká služba Manageyourlikes.com pomáhá s „úklidem“ na Facebooku

Pořádek do seznamu stovek či tisíců stránek, kterým jste na Facebooku dali „lajk“, pomáhá vnést nová bezplatná služba, která vznikla v Česku.

Facebook a pád viditelnosti příspěvků: jak změnu vidí čeští správci stránek?

Staráte se o nějakou facebookovou stránku a setkali jste se v prosinci s poklesem dosahu příspěvků? Není to tak horké, jak to vypadá, znějí první zkušenosti námi oslovených správců.

Nástěnka „Pinterest“ je nově také v češtině a ve slovenštině

Firma tak před koncem roku rozšiřuje svou „přítomnost“ na dvacítku zemí. Letos patrně posbírala celkem 425 milionů dolarů financování, dílem právě na expanzi do světa.

Twitter opět zrušil možnost posílat přímé zprávy lidem, kteří vás nesledují

Možnost povolit příjem přímých zpráv od lidí, které na Twitteru sami nesledujete, vydržela v nastavení jen něco přes měsíc.

Snapchat odmítl prodat se Facebooku za tři miliardy dolarů

Příští kolo financování totiž nejspíš ocení společnost až na čtyři miliardy. Snapchat přitom nic nevydělává. Jen odčerpává mladé mobilní uživatele jiným službám.

Olda Neuberger: Sociální sítě internetové seznamky nezabily

Byla by chyba myslet si, že sociální sítě pojedly seznamovací průmysl, a že seznamky stagnují či mizí. Jak dnes vypadá situace a kdo jsou největší hráči ve světě?

eClub: Stěžujte si úřadům mobilní aplikací, nebo si ohlídejte kupón v Opencard

V soutěži eClubu jde tentokrát o udělení grantů v celkové výši 100 tisíc korun. O ně se zájemci utkají 10. prosince. Jaké projekty můžeme čekat? Několik se jich předvedlo na zkoušku.

Facebook hlásí rekordní příjmy, polovinu reklamních výnosů vydělal v mobilech

Ve třetím čtvrtletí firma inkasovala přes 2 miliardy dolarů. Stoupá také počet uživatelů Facebooku – v září zaznamenal 1,19 miliardy lidí, kteří službu použili aspoň jednou v měsíci.

Eliška Vyhnánková: Na kolika sítích jsi, tolikrát jsi firmou… nebo ne?

Sociálních sítí je mnoho. Možností jejich využití ještě víc. Naučte se je používat ku svému prospěchu. A naučte se také některé z nich vynechat.

Eliška Hutníková: Jak probíhá finiš politické kampaně na Facebooku

Těsně před volbami roste stránkám politických stran na Facebooku počet fanoušků, některým i raketovým tempem.

Největší dopad na strategie firem má reputace, mohou za to i sociální sítě

Sociálních médií se společnosti obávají z několika hledisek, ne pouze rizika při budování reputace. Obavy vyvolává i otázka úniků důvěrných informací (63 %) a bezpečností (55 %).

Josef Šlerka, Jan Schmid: Rozpojený svět politických stran na Facebooku

Na základě analýzy aktivity komentujících na stránkách politických stran na Facebooku jsme získali zajímavý pohled na politickou scénu. Co s podobnými výsledky dělat?

Josef Šlerka, Jan Schmid: Kde komentují lidé, kteří komentují na stránkách stran

Co všechno se dá vyvozovat z informací o tom, na jakých facebookových stránkách komentují obsah lidé, kteří přidávají komentáře i na stránky politických stran?

Facebook konečně umožňuje opravovat chyby a překlepy v příspěvcích

Udělali jste někdy ve facebookovém statusu chybu a sklidili jste za ni posměch, protože už nebylo možné ji opravit? To se teď mění, Facebook umožňuje příspěvky upravovat.

Josef Šlerka, Eliška Hutníková: Jak jsou na tom (také) politické strany na Facebooku

Pokud byste chtěli měřit oblíbenost politických stran na Facebooku jen pomocí počtu fanoušků, výsledky budou k ničemu. Získat fanoušky totiž není pro správce kampaně problém.

reklama