Články s nálepkou Sociální sítě

Pokus o „placený Twitter bez reklam“ App.net se zbavuje lidí a otvírá kód

Smělá alternativa Twitteru a dalších sociálních sítí App.net je podle některých na pokraji zániku, podle zakladatele a CEO je ale vše v pořádku a čekají ji světlé zítřky.

Kdo je hulvát a kdo šašek? Ombudsman E.ONu se na Twitteru hádá s klienty

Je to učebnicová ukázka, jak se na sociálních sítích nemá komunikovat se zákazníky. Twitterový účet ombudsmana E.ONu vypadá téměř jako parodie, ale bohužel, je pravý.

Úředně potvrzeno: Snapchat lhal uživatelům, žádné soukromí se nekoná

Americká FTC oznámila dosažení dohody se Snapchatem, který byl vyšetřován s ohledem na tvrzení, že posílané obrázky navždy smaže. Porušení soukromí je ale mnohem víc.

Zynga přichází o uživatele a připravuje se na rozchod s Facebookem

Nepřekonatelná jednička v sociálních hrách Zynga má dlouhodobé problémy. Může za ně příliš velká závislost na Facebooku, nebo už hráče nudí stále se opakující modely her?

Nákup pomocí 140 znaků: Amazon začíná spolupracovat s Twitterem

Přidávat zboží do košíku lze rovnou z Twitteru, platit se ale musí pořád ze stránek Amazonu. Twitter si od toho slibuje jednu z možností, jak zlepšit svou finanční situaci.

Twitter se chce zachránit soukromými zprávami mezi více uživateli

Twitter má problém, který ostatně přiznal i v aktuální výroční zprávě. Daří se mu zvyšovat příjmy z reklamy, ale počet uživatelů roste pomaleji, než by potřeboval.

Anonymní přihlášení k aplikacím přes Facebook? Zapomeňte na to

Uvést na trh anonymní sociální přihlášování a omezit aplikacím možnost sbírat data o uživatelích je od Facebooku docela geniální tah. Tenhle trik většina lidí neprokoukne.

Mobilní reklamní síť má Facebook definitivně vystřelit mezi miliardové firmy

Mobilní reklamy do každé aplikace. Na vývojářském srazu f8 se objevila nová služba – Facebook Audience Network. Pokud tohle vyjde, začne firma vydělávat opravdu velké peníze.

Facebook chystá anonymní přihlašování do aplikací a nový Facebook Login

Novinkou chce vyjít vstříc uživatelům, kteří dnes přihlašování přes Facebook nepoužívají, protože se obávají sdílení svých informací s provozovateli aplikací.

Příjmy z reklamy vzrostly Twitteru na dvojnásobek, 80 % vydělá v mobilech

Za první čtvrtletí hlásí firma příjmy ve výši 250 milionů dolarů, z toho 226 milionů z reklamy. Většina těchto příjmů připadá na mobilní reklamu.

Odstraňte svoji e-mailovou adresu na Facebooku, je tak jako tak zbytečná

Pevně přidělená a snadno zjistitelná adresa @facebook.com přestala plnit původní roli už dříve. Nenechte ji aktivní, spammeři ji rádi využívají.

Lisa Stadler (Der Standard): Denně umíme na Facebooku získat patnáct předplatitelů

Jak zapojit do propagace předplatného pro papírový deník Mistra Yodu a proč facebookové stránky klasických médií mohou být v desítce nejúspěšnějších stránek na rakouském Facebooku?

Z Google+ se stává zombie. Otec služby Vic Gundotra odchází z Googlu

Sociální síť Googlu by měla přestat soutěžit s Facebookem a Twitterem a spíš se proměnit na platformu pro experimenty všeho ražení. Tedy alespoň podle spekulací.

Organické šíření firemního obsahu na Facebooku je mrtvé. Tedy, ne tak docela

Obsah firemních stránek se bez zaplacení dostává k pár procentům fanoušků. Existují ale i další způsoby, kterými se může obsah na Facebook dostávat.

Boj o vládu nad „ruským Facebookem“ je u konce, jeho zakladatel prohrál

Pavel Durov skončil jako šéf největší ruské sociální sítě VKontakte. Ačkoli tvrdí, že byl vyhozen jejími současnými majiteli, jeho odchod byl na spadnutí již dlouho.

Twitter zapíná novou podobu profilu všem, jaké rozměry fotek potřebujete?

Zvýrazňování nejpopulárnějších tweetů, větší fotka v záhlaví nebo připnutí vybraného tweetu na horní pozici – Twitter ode dneška umožňuje zapnout nový profil všem uživatelům.

Twitter podlehl Turecku, „škodlivé tweety“ budou rozmazané

V souboji mezi Tureckem a Twitterem paradoxně nakonec nejspíš vyhrál turecký vládnoucí režim. Twitter tamním úřadům umožní, aby cenzurovaly účty a tweety.

LinkedIn hlásí pokoření hranice 300 milionů registrovaných uživatelů

Více než třetina jich je z USA. Aktivně ale LinkedIn využívá měsíčně méně než 200 milionů lidí. Roste význam přístupů z mobilů, v některých zemích jich je už přes polovinu.

Google otevírá svůj systém +Post Ads pro rozjeté stránky

Více než tisíc fanoušků musí mít stránka na sociální síti Google+, aby mohla využít komplexní reklamní nástroj vyhledávače.

Jen 5 % uživatelů Sina Weibo vkládá originální obsah. Jak je na tom Twitter?

Nedostatek uživatelů, kteří vkládají původní obsah, je pro některé příznakem blížícího se konce Sina Weibo. Sociální sítě na tom ale vlastně nikdy nebyly jinak.

Facebook chce víc peněz. Rád by sloužil i jako banka

Pár týdnů dělí Facebook od povolení, které mu otevře brány k dalšímu velkému byznysu. Novinka by měla posílit pozici sociální sítě hlavně v rozvojových zemích.

Instagram je nejdůležitější sociální sítí pro teenagery, předčí i Facebook

Letošní teenagerské jaro patří Instagramu. Tomu se podařilo ve významu pro mladé přeskočit Facebook i Twitter. Minimálně tedy ve Spojených státech.

Facebook chce víc uživatelů Messengeru. Donutí je silou

Mobilní aplikace Facebook Messenger poslední dobou zapadla. Teď ji budou muset používat všichni, kteří si chtějí chatovat v mobilu.

Facebook chystá nový formát reklam, má být až třikrát účinnější

Sponzorované odkazy a reklamy v pravém sloupci dostanou větší formát. Zadavatelé reklamy už mohou začít vymýšlet, jak s ním naloží.

Twitter začal zapínat novou podobu profilu, přibližování Facebooku pokračuje

Jak nový profil vypadá? Má větší profilové foto a záhlaví, které připomíná Facebook, a přináší nové možnosti pro filtrování zpráv nebo zvýrazňování nejúspěšnějších tweetů.

Ruský Facebook VKontakte je pod palbou velkých hudebních labelů

Už jim došla trpělivost. Server VKontakte je totiž sociální síť kombinovaná s možností nahrávat a sdílet hudbu, kterou v Rusku využívá 239 milionů lidí.

Facebook loni zaplatil 1,5 milionu dolarů za hlášení děr v systému

Být technologickým šťouralem se vyplácí. Facebook i Google vyplácí za odhalení kritických chyb každoročně víc než milion dolarů.

NSA pomohla startupům k milionům. Anonymita láká, ale vzbuzuje otázky

Deset milionů dolarů nasypali investoři v Silicon Valley do pár měsíců starého startupu Secret. Edward Snowden by si tak z ruského exilu mohl brzy začít vybírat tantiémy.

Infografika: jaké rozměry fotografií pasují do nového newsfeedu Facebooku

Jaké rozměry fotografií Facebook po nedávném redesignu newsfeedu používá? Které snímky vám zmenší a které zobrazí přes šířku celého sloupce?

Svět se mění a přesto jen 39 % firem odpovídá zákazníkům na Twitteru

Dnešní zákazníci jsou sociální natolik, že si na netekoucí vodu raději postěžují na sociálním profilu vodáren. Zákaznická linka je už pro ně příliš složitá.

reklama