#TYDEN

Články          

Šmírování je obchodním modelem Internetu a Snowden je PR nástrojem

Google slábne ve vyhledávání, univerzální metrikou je engagement, bude web pouze přes https? Facebook končí a nekončí a Dropbox byl na nákupech. Co přinesl uplynulý #tyden?

Sdílíme více na mobilech než na počítačích a Facebook neumírá

Samsung si hrál s čísly o prodejích, uživatelé Facebooku se nevyznají v nastavení soukromí, všudypřítomný Heartbleed Bug a Internet coby pomůcka Satana. Co přinesl právě končící #tyden?

Mobilní uživatelé tráví 86 % času v aplikacích a Twitter chystá záplavu reklam

Konec erotiky v Play Store, Android TV, kampaň na Instagramu za milion dolarů, výborné Bacon Ipsum, Miss Czech v Photoshop Disasters a animované GIFy. Co přinesl právě končící #tyden?

Třetina provozu na webu je falešná a placené aplikace pro mobily na ústupu

Bitcon není měna, Instagram dohonil Twitter, Retweet bude Share, cloud zlevňuje, jak svět vidí stroje, a samozřejmě, prodaný Oculus Rift. Co přinesl právě končící #tyden.

Chytré hodinky všude, jen ne u Applu, SIM bez operátora a @kardinalvlk se vrací

Android Wear, další utahování kohoutků u stránek Facebooku, OneNote zadarmo, nejlepší TODO manažeři, negativní SEO a kde najdete nejvíce psychopatů. Co přinesl právě končící #tyden.
Archiv článků s nálepkou #TYDEN        

reklama