Hlavní navigace

5 důvodů, proč jít na konferenci WebTop100

27. 10. 2014

Internet nemá danou „otevírací dobu“. Funguje pořád. Je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce. Online byznys nikdy nespí a je potřeba toho maximálně využít.

Podnikáte na internetu nebo provozujete e-shop? Zajímáte se o digitální marketing nebo redesign webu? Chcete se naučit efektivně využívat online nástroje k propagaci? Přijďte zjistit něco nového a přiučit se od těch nejpovolanějších a nejzkušenějších, pro které je digitální marketing a webdesign denním chlebem.

Přečtěte si 5 důvodů, proč byste si 6. listopadu neměli nechat ujít konferenci WebTop100:

1) Setkání se zahraničními osobnostmi

Na konferenci se setkáte s Thomasem Brandhoffem, ředitelem a zároveň spoluzakladatelem úspěšné německé společnosti Sociomantic. S více jak 19 pobočkami po celém světě Sociomantic pomáhá malým i velkým firmám s automatizovanou display reklamou. Ze sousedního Polska přijede také zástupce společnosti Expert Sender Krysztof Jarecki. Jeho firma s kancelářemi v USA, Evropě, Rusku, Číně a Brazílii pomáhá ostatním společnostem se všemi nástrahami a strastmi e-mailové komunikace.

2) Setkání s českými odborníky 

Mezi vystupujícími najdete například Petra Kováčika ze Skrz.cz a jeho přednášku na téma E-shopy, skončete s plošnou cenovou válkou. Dozvíte se, jak s rozmyslem využívat slevy a vydělávat na nich peníze. Slevám se bude věnovat i Henrich LaukoBalík Plus. Prozradí návod, jak si z kupónovéhu marketingu vytvořit významný zdroj získávání nových zákazníků. Jakou zvolit cestu pro mobilní komunikace a interakci se zákazníky, jestli mobilní, responzivní nebo funkční a užitečnou se dozvíte od Petra KleineraČSOB Pojišťovny. Inspirativní příběh o budování úspěšné značky populárního českého e-shopu s módou Zoot.cz vám představí Ladislav Trpák.

3) Výběr ze 3 programových proudů dle velikosti vašeho byznysu

Program konference je sestaven ze 3 programových proudů, tematicky a obsahově zaměřených na malé a střední firmy, e-shopy a velké korporace. V některých tématech se tyto cílové skupiny překrývají, v některých se navzájem mohou inspirovat, některá témata jsou hodně specifická pouze pro někoho. To své téma si zkrátka najde každý.

4) Seznámení s konkrétními čísly a případy z praxe

Čekají vás reálné případové studie pro inspiraci a doporučení, do jakých online aktivit investovat čas a peníze, aby na konci byli zákazníci, objednávky či kvalifikované leady. Proto se většina případových studií vždy stočí k reálnému dopadu aktivit na byznys výsledky firmy.

5) Příležitost navázat nové kontakty

Cílem konference je inspirovat, vzdělávat a propojovat zajímavé lidi v oblasti digitálního marketingu. Na konferenci se každý rok sejde velký počet lidí z oboru, které jen tak nikde jinde pohromadě nepotkáte. Máte příležitost získat nové zakázky, navázat nová přátelství či obchodní vztahy nebo posílit ty stávající.

Svou vstupenku si můžete zakoupit přes ONLINE FORMULÁŘ>>

Zaujala vás konference a rádi byste se jí zúčastnili? Program, profily přednášejících a registrační formulář naleznete na stránkách akce zde:

http://www.tuesday.cz/akce/konference-webtop100–2014/

Generálním partnerem konference je společnost Forpsi. Hlavním partnerem je společnost MediaFactory. Partnery akce jsou Acomware, eMerite, GemiusSociomantic. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing&Media, MJournal, Podnikatel.cz, Strategie, Živě.cz. Produktovým partnerem je společnost STRV. Organizátorem akce je společnost Dobrý web. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Lupa.cz: Proč jsou firemní počítače pomalé?

Proč jsou firemní počítače pomalé?

Lupa.cz: Aukro.cz mění majitele. Vrací se do českých rukou

Aukro.cz mění majitele. Vrací se do českých rukou

Podnikatel.cz: Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Lupa.cz: Blíží se konec Wi-Fi sítí bez hesla?

Blíží se konec Wi-Fi sítí bez hesla?

Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

DigiZone.cz: Na jaká videa se vlastně díváme

Na jaká videa se vlastně díváme

120na80.cz: Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

120na80.cz: Galerie: Čínští policisté testují českou minerálku

Galerie: Čínští policisté testují českou minerálku

Měšec.cz: TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

DigiZone.cz: Mordparta: trochu podchlazený 87. revír

Mordparta: trochu podchlazený 87. revír

Podnikatel.cz: Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

DigiZone.cz: Nejnovější špičkové TV ve videu

Nejnovější špičkové TV ve videu

Vitalia.cz: Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Test dětských svačinek: Tyhle ne!

DigiZone.cz: LG OLED65E6: první pohled

LG OLED65E6: první pohled

Vitalia.cz: Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Vitalia.cz: Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Root.cz: Prvních 700 routerů Omnia je hotových

Prvních 700 routerů Omnia je hotových

Podnikatel.cz: Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují

Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují

Vitalia.cz: Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Vitalia.cz: 5 chyb, které děláme při skladování potravin

5 chyb, které děláme při skladování potravin