Budování značky je proces, který nekončí definováním vize nebo nakreslením nového loga. Je to tvrdá práce a dřina, která vám ale z dlouhodobého hlediska přinese své výsledky. Chcete dostat kus značky do každé kampaně a kontaktního místa? Chcete posouvat svoji značku i firmu směrem vzhůru? Inspiraci získáte na 3. ročníku konference BRANDstorming, kterou pořádají TUESDAY Business Network a Lovebrand.
Budování značky se v současné době stalo tématem, které byste rozhodně neměli podcenit. Své o tom ví i řada řečníků, kteří s vámi přijdou sdílet své zkušenosti a diskutovat nad aktuálními tématy už 8. března do kulturního prostoru Royal na Praze 2.
Jak probíhal rebranding RWE na Innogy vám poví Tomáš Mrkvička z YOUNG & RUBICAM. O vývoji značky Home Credit bude mluvit Michal Richtr z Dynamo design. Od zástupců z DigitalBrain Company se pak dozvíte, jak zvládnout přetváření značky v jasnou a dlouhodobou komunikaci. A David Šimák z Idealisti, s.r.o. vám poradí, jak se vyvarovat běžných chyb při řízení značek.
To ale zdaleka není všechno. Dále uslyšíte Mateze Jindru z Lovebrand, Petra Pluháčka ze Socialsharks, Lumíra Kajnara, Petra Skondrojanise. V panelových diskuzích pak vystoupí Renata Rosendorfská z MEC Czech s.r.o., René Henc z response:now, Tomáš Kostkan z AnFas a další.
Více o programu se dočtete na internetových stránkách konference, kde se můžete rovnou zaregistrovat.
Partnerem konference je BrandCloud, mediálně ji podporují Marketing Journal a MediaGuru.cz. Akci organizují konzultantská firma Lovebrand a TUESDAY Business Network v produkci vydavatelství Internet Info.