Hlavní navigace

Copywriting – Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají

31. 1. 2011

Jste copywritery, tvůrci či správci webů, marketingovými nebo produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak sáhněte po knižní novince.

Copywriting je disciplína, která výrazně posiluje zvláště díky rychlému rozvoji internetu a internetového marketingu. Tvořit poutavé názvy, popisy, slogany či jiná reklamní a inzertní sdělení pro produkty, služby, webové stránky či e-shopy je tak denním chlebem mnoha z nás a poptávka po odbornících z této oblasti stoupá každým dnem. Přitom zdaleka nestačí mít pouze cit pro jazyk, ale je potřeba znát pravidla a zákonitosti komunikace s cílovým publikem, vědět něco o vnímání a zpracování těchto sdělení recipienty, ale také mít alespoň základní technické povědomí například o fungování inzerce v PPC systémech, optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a dalších oblastech.


První česká kniha z pera domácí autorky je praktickým a vyčerpávajícím průvodcem tvorbou textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter, tvůrce a správce webů či marketingový nebo produktový manažer orientovat. Proto nepřekvapí, že se autorka v knize věnuje například tomu, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad přitom není zaměřen pouze na on-line oblast, ale věnuje se také off-line kampaním a propagaci.


Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství ukázek, jak zadání zcela konkrétně realizovat v praxi. Mimo to se seznámíte s řadou známých i méně známých příkladů z praxe. Na konci každého tématu si navíc můžete nabyté vědomosti procvičit na cvičeních, díky čemuž získáte mimo vědomostí také okamžité zcela hmatatelné dovednosti, jež využijete ve své praxi.


Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům:

  • Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání
  • Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem
  • Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop
  • Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají
  • Správná volba klíčových slov v rámci SEO
  • Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru
  • Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce
  • Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média
  • Volba atraktivních názvů výrobků a obalů


Více informací, obsah a ukázkovou kapitolu najdete na webové stránce knihy.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Lupa.cz: Na koho se v Křišťálové Lupě nedostalo?

Na koho se v Křišťálové Lupě nedostalo?

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

DigiZone.cz: Další dva kanály nabídnou HbbTV

Další dva kanály nabídnou HbbTV

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

120na80.cz: Na ucho teplý, nebo studený obklad?

Na ucho teplý, nebo studený obklad?

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

DigiZone.cz: HD programy ČT i v UPC Horizon

HD programy ČT i v UPC Horizon

Podnikatel.cz: Dárky v podnikání. Jak je uplatnit v daních?

Dárky v podnikání. Jak je uplatnit v daních?

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla