Hlavní navigace

Copywriting – Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají

Jste copywritery, tvůrci či správci webů, marketingovými nebo produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak sáhněte po knižní novince.

Copywriting je disciplína, která výrazně posiluje zvláště díky rychlému rozvoji internetu a internetového marketingu. Tvořit poutavé názvy, popisy, slogany či jiná reklamní a inzertní sdělení pro produkty, služby, webové stránky či e-shopy je tak denním chlebem mnoha z nás a poptávka po odbornících z této oblasti stoupá každým dnem. Přitom zdaleka nestačí mít pouze cit pro jazyk, ale je potřeba znát pravidla a zákonitosti komunikace s cílovým publikem, vědět něco o vnímání a zpracování těchto sdělení recipienty, ale také mít alespoň základní technické povědomí například o fungování inzerce v PPC systémech, optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a dalších oblastech.


První česká kniha z pera domácí autorky je praktickým a vyčerpávajícím průvodcem tvorbou textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter, tvůrce a správce webů či marketingový nebo produktový manažer orientovat. Proto nepřekvapí, že se autorka v knize věnuje například tomu, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad přitom není zaměřen pouze na on-line oblast, ale věnuje se také off-line kampaním a propagaci.


Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství ukázek, jak zadání zcela konkrétně realizovat v praxi. Mimo to se seznámíte s řadou známých i méně známých příkladů z praxe. Na konci každého tématu si navíc můžete nabyté vědomosti procvičit na cvičeních, díky čemuž získáte mimo vědomostí také okamžité zcela hmatatelné dovednosti, jež využijete ve své praxi.


Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům:

  • Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání
  • Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem
  • Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop
  • Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají
  • Správná volba klíčových slov v rámci SEO
  • Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru
  • Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce
  • Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média
  • Volba atraktivních názvů výrobků a obalů


Více informací, obsah a ukázkovou kapitolu najdete na webové stránce knihy.