Hlavní navigace

CZC.cz má již 21 poboček, z toho 9 partnerských

Jen za poslední rok se počet poboček obchodu CZC.cz zdvojnásobil. Svůj podíl na tom mají také pobočky CZC.cz partner provozované ve spolupráci s lokálními prodejci elektroniky.
28. 11. 2012

Sdílet

Zaběhnuté prodejny se tak od letošního července mohou stát součástí sítě velkého českého obchodu s počítači a elektronikou. Získají stabilního partnera a mnoho nových zákazníků, říká majitel CZC.cz Josef Matějka. Dodává však, že CZC.cz nechce výběr partnerů zbytečně uspěchat.

Pouze kvalitní partneři

V současnosti má původně internetový prodejce počítačů a elektroniky 21 poboček, do konce roku ještě jedna přibude. Zákazníci, kteří si zboží objednají na internetu, tak mají stále více míst, kde lze objednané zboží zdarma vyzvednout. Rádi bychom do dvou let partnerskými obchody pokryli všechny okresy, vysvětluje Matějka. Podle něj počet zájemců o partnerství přesahuje možnosti CZC.cz, avšak výběr musí být pečlivý. Důležitým kritériem, které musí partneři splnit, je příjemný vzhled prodejny, obchodně zajímavé umístění a dobrá logistická dostupnost. Měřítkem je také ochota komunikovat a vstřícnost. A základem je samozřejmě úspěšné podnikání v oblasti počítačů a elektroniky. Partner by měl být v regionu známý a zavedený, říká Matějka.

Do budování sítě partnerských prodejen se může zapojit každý. Potěší nás, když nám zákazníci sami zasílají tipy na své oblíbené prodejny na adresu fransizy@czc.cz. Klademe důraz na kvalitu služeb a chceme mít jistotu, že vybraná prodejna je bude splňovat, zdůrazňuje majitel CZC.cz Josef Matějka.

Spolupráce s CZC.cz je oboustranně výhodná

Partnerství se stabilní společností, která má téměř čtyřicetiprocentní meziroční nárůst obratu, přináší obchodníkům hned několik výhod. Tou hlavní je snížení podnikatelského rizika díky silné a známé značce CZC.cz. Partneři CZC.cz tak získají zdarma reklamu, větší portfolio produktů a hlavně příliv nových zákazníků, kteří opravdu chtějí nakupovat.

Lze namítat, že spojením s velkou firmou lokální prodejci ztratí svou jedinečnost a budou se muset přizpůsobit pravidlům CZC.cz. Samozřejmě se sjednotí vizuál prodejny s ostatními pobočkami CZC.cz, ale určitě nenařizujeme třeba hodinu otevření a uzavření prodejny. Jen jsme stanovili minimální otevírací dobu, která se v každé lokalitě upravuje podle daných zvyklostí. Někde je běžné, že obchody mají otevřeno ještě v sedm či osm hodin večer, jinde se zavírá už v pět hodin, vysvětluje Matějka.

Striktnější je CZC.cz v požadované kvalitě služeb na prodejnách. Provádíme kontroly ohlášené i namátkové. Ohlášené kontroly se týkají především formálních věcí, jako je sortiment a ceny zboží nebo používání aktuálních materiálů. Namátkové kontroly se zase týkají nabízených služeb. Ty provádíme formou mystery shoppingu, nastiňuje kontrolní mechanismy Matějka.

V současnosti je CZC.cz vnímán zejména jako e-shop, my se však zákazníkovi chceme přiblížit. Díky hustší síti poboček chceme nakupujícím nabídnout více než jen prodej za internetové ceny. Je to osobní poradenství, možnost dokoupení příslušenství přímo na místě či příjem případných reklamací, po jejichž vyřízení zašleme zboží zákazníkovi na naše náklady až do domu, doplňuje Matějka. Věří, že zákazníci blízkost CZC.cz ocení.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).