Hlavní navigace

Dobuďte tajemný svět vyhledávačů, sociálních sítí, článků, newsletterů

Nespoléhejte se na zázrak, vykročte úspěšnému obsahovému marketingu naproti už teď. Na trendy můžete reagovat nebo je sami určovat. Jak dělat marketing s přidanou hodnotou?
13. 5. 2015

Sdílet

Chcete vědět, jak vymyslet fungující obsahovou strategii, na co si dát pozor při personalizaci a psychologii obsahu nebo čím se liší online a offline obsah? Přijďte na 2. ročník konference Content First a načerpejte cenné zkušenosti a praktické rady od zástupců úspěšných společností.

Okořeňte svůj firemní obsah špetkou zábavy, naučte se dělat obsah zábavně. Jak na to vám poradí UX designer Adam Fendrych z České televize.

Juraj Šlesar z Martinus.sk svou prezentací vyvrátí mýtus „mrtvých e-mailů“ a prozradí návod, jak psát zajímavý newsletter tak, aby jej lidé chtěli, vyhledávali a překvapivě se na něj i těšili. 

Inspiraci pro „content“, o kterém si nechávají firmy jen zdát, přinese vítězka blogu roku v Magnesia Litera Marie Doležalová. Jaká tajemství stojí v pozadí vtipného, čtivého a oblíbeného blogu bude zjišťovat Honza Simkanič. 

Jak měřit a vyhodnocovat obsahový marketing prozradí Zdeněk Hejnák z Dobrého webu. O tom, zda social listening pomáhá vytvářet zajímavější a relevantní content promluví David Pavel z Newcast Czech Republic. Na otázku Co si myslíte o CONTENTu vy osobně? se pomocí interaktivního výzkumu pokusí najít odpovědi Tomáš Macků z Ipsos.

Konference Content First se uskuteční ve středu 10. června 2015 od 9 hodin v konferenčním centru OKsystem na Praze 4.

Podívejte se na podrobný PROGRAM konference a zajistěte si své místo včasnou REGISTRACÍ.

Hlavními partnery konference jsou digitální agentura Dobrý web, ExperienceU, výzkumná agentura Ipsos, digitální contentová agentura Newcast a SentiOne. Mediálními partnery jsou Lupa.cz, Markething.cz, Marketing Journal, MediaGuru a Tyinternety.cz. Konferenci organizuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).