Chcete vědět, jak vymyslet fungující obsahovou strategii, na co si dát pozor při personalizaci a psychologii obsahu nebo čím se liší online a offline obsah? Přijďte na 2. ročník konference Content First a načerpejte cenné zkušenosti a praktické rady od zástupců úspěšných společností.
Okořeňte svůj firemní obsah špetkou zábavy, naučte se dělat obsah zábavně. Jak na to vám poradí UX designer Adam Fendrych z České televize.
Juraj Šlesar z Martinus.sk svou prezentací vyvrátí mýtus „mrtvých e-mailů“ a prozradí návod, jak psát zajímavý newsletter tak, aby jej lidé chtěli, vyhledávali a překvapivě se na něj i těšili.
Inspiraci pro „content“, o kterém si nechávají firmy jen zdát, přinese vítězka blogu roku v Magnesia Litera Marie Doležalová. Jaká tajemství stojí v pozadí vtipného, čtivého a oblíbeného blogu bude zjišťovat Honza Simkanič.
Jak měřit a vyhodnocovat obsahový marketing prozradí Zdeněk Hejnák z Dobrého webu. O tom, zda social listening pomáhá vytvářet zajímavější a relevantní content promluví David Pavel z Newcast Czech Republic. Na otázku Co si myslíte o CONTENTu vy osobně? se pomocí interaktivního výzkumu pokusí najít odpovědi Tomáš Macků z Ipsos.
Konference Content First se uskuteční ve středu 10. června 2015 od 9 hodin v konferenčním centru OKsystem na Praze 4.
Podívejte se na podrobný PROGRAM konference a zajistěte si své místo včasnou REGISTRACÍ.
Hlavními partnery konference jsou digitální agentura Dobrý web, ExperienceU, výzkumná agentura Ipsos, digitální contentová agentura Newcast a SentiOne. Mediálními partnery jsou Lupa.cz, Markething.cz, Marketing Journal, MediaGuru a Tyinternety.cz. Konferenci organizuje Internet Info.