Hlavní navigace

E-Business FORUM 2012: Odborná konference o elektronickém obchodování

Vystoupení zaměřená na problematiku a aktuální trendy e-commerce, online prodeje a e-shopových řešení budou obsahem dvou přednáškových bloků. Novinkou letošního roku jsou navíc tematické workshopy.
5. 9. 2012

Sdílet

Program konference E-Business FORUM 2012 je složen z dopoledního a odpoledního přednáškového bloku. Vystoupení budou zaměřena na problematiku internetového podnikání, aktuální trendy a vývoj online nakupování, zákaznickou péči a správu sociálních sítí či legislativní změny související s obchodováním na internetu. Souběžně s přednáškami nově poběží série praktických workshopů, v nichž se účastnící dozvědí, jak mohou jednoduše vylepšit popisky svých produktů, nebo odhalí případné chyby v použitelnosti e-shopu. 

Konference se pravidelně účastní internetoví obchodníci, dodavatelé služeb pro obchody, manažeři internetových společností, marketingoví specialisté a všichni ti, které zajímá a živí internetový obchod. 

Z programu vybíráme:

  • Jak můžou české e-shopy nejlépe dobýt zahraniční trhy? – John Vanhara, Shipito
    John Vanhara od roku 2002 podniká v USA, kde pomáhá pod značkou IncParadise.com jiným firmám se vstupem na americký trh. Sám podnikal v řadě různých oborů, v roce 2008 spustil službu Shipito.com, která umožňuje nakupovat zásilky v amerických internetových obchodech a stala se jednou z nejrychleji rostoucích firem v USA (podle žebříčku časopisu Inc 500).
  • Jak efektivně na zvyšování konverzí – Štěpánka Kovaříková, Martin Slavík, Zboží.cz
    Na příkladech z praxe předvedou, jak efektivněji pracovat se zákazníky. Identifikují nejdůležitější potřeby z pohledu nakupujících na internetu a ukáží, v čem vám Zboží.cz pomůže. Představí rovněž aktuální trendy v on-line nakupování a informují o novinkách na webu Zboží.cz.
  • Jak úspěšně vstoupit na online trh – Ondřej Klega, ACOMWARE
    Praktické rady o tom, jak nedělat chyby, které by mohly potopit slibně rozvíjející se business. Přineseinspiraci jak správně stanovit základní kameny marketingové strategie, jak rychle dohnat stávající konkurenci na internetu, jak správně podpořit prodejny a jak pracovat se zákazníky. Na reálných příkladech také ukáže úspěšné i neúspěšné projekty z oblasti retailu.
  • Zákaznická péče na sociálních sítích – Martin Ježek, Inspiro Solutions,
    Jak zvýšit spokojenost zákazníků a ztratit méně nespokojených zákazníků pomocí zákaznické péče na sociálních médiích. Jak funguje tzv. „social care“, jež v dnešní době zavádějí největší firmy na světě, ale stejný užitek naleznou i u menších firem? V rámci prezentace zástupce technologické firmy Brand Embassy představí principy „social care“, jak ji zavést do firemních procesů a jaký užitek očekávat včetně příkladů z praxe.

Konferenci E-Business FORUM pořádaná TUESDAY Business Network s Asociací pro elektronickou komerci proběhne 24. září v pražském hotelu Grand Majestic Plaza.

Kompletní program konference, praktické informaceregistrační formulář najdou zájemci na oficiálních internetových stránkách konference.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).