Hlavní navigace

E-Business Forum 2015: inspirace, rady a praktické ukázky z e-commerce

Pokud se váš business odehrává na základě stisknutí tlačítka objednat či vložit do košíku, nesmíte tu chybět. Nejdůležitější odborná e-commerce konference proběhne 22. září v Praze.

Představí se vám řada významných řečníků z Čech i zahraničí, které jen tak někde nepotkáte. Podívají se s vámi na konkrétní případy, představí nové a zajímavé e-shopy a odhalí více i méně úspěšné případové studie.

Postup digitálních domorodců: DNA nového nakupujícího 

Jak markantní rozdíly panují v očekávání spotřebitelů narozených před a po příchodu Googlu? Odpoví zahraniční speaker Ken Hughes, přední evropský odborník na zvyklosti spotřebitelů. Jeho agentura Glacier Consulting poskytuje poradenství ohledně spotřebitelského a nákupního chování globálním klientům, jako jsou například Unilever, 3M, IKEA, Coca-Cola, AXA a Heineken. Ve své prezentaci se zaměří na schopnost uspokojit potřeby tzv. generace digitálních domorodců a poradí vám, jak se připravit. Nenechte si ujít osobnost proslulou svými zásadními projevy, revolučním a inspirativním obsahem, přednášenými poutavým a velmi energickým způsobem, se štědrou dávkou irského humoru.

Potenciál e-commerce v ČR z pohledu kategorií zboží 

Obrat internetových obchodů meziročně roste o 20 %. Ve kterých kategoriích je v současné době největší obchodní potenciál v ČR? Kdo dominuje jednotlivým kategoriím a je zde prostor pro nové hráče? Komplexní studii mapující potenciál online obchodování přinese kynote speaker Tomáš Braverman, CEO nákupního rádce Heureka.cz.

Podpora značky Baťa v multichannel věku

Proč je podpora značky pro Baťu tak důležitá a jak na tom vlastně v čase multichannel exploze je? O tom, jak zapojit podporu značky do celkového digitálního mixu promluví Martin Lysoněk, ředitel multichannel BAŤA.

Jak vyhodnocovat reklamu každých 15 minut?

Jaká je hlavní přednost výkonnostního online marketingu? Možnost vyhodnocovat jeho přínos na konkrétních číslech. Dá se i u rozsáhlých kampaní s minimalizací lidské práce zařídit realtime vyhodnocení a tím docílit maximalizace zisku z reklam? Jak na to poradí Petr Kováčik, ředitel společnosti Skrz.cz s.r.o.

Kdo další na konferenci vystoupí?

Václav Štrupl Bonami.cz, Lukáš Hurych Twisto Payments a.s., Adam Kurzok CREACTIVE, Pavlína Louženská ZOOT, Matez Jindra Bastard.cz, Petr Uttendorfský oXy Online s.r.o.

Konference E-Business Forum se uskuteční v úterý 22. září 2015 od 9 hodin v kongresovém centru U Hájků na Praze 1. Podívejte se na podrobný PROGRAM konference a zajistěte si své místo včasnou REGISTRACÍ.

Generálním partnerem konference je Heureka.cz, hlavním partnerem je mojeID, partnerem je GLS a produktovými partnery jsou POF GROUP s.r.o. a STRV. Mediálními partnery jsou E15.cz, Hyper Media, a.s., Lupa.cz, Marketing Journal a Podnikatel.cz. Pořadatelem konference je Asociace pro elektronickou komerci, produkuje vydavatelství Internet Info.