Hlavní navigace

E-mail marketing, Big data i případovky ze sociálních médií na IAC17

Reálné zkušenosti marketingových odborníků, konkrétní čísla i aktuální online trendy zazní v dubnu na #IAC17.

Desátý ročník Internet Advertising Conference, kterou pořádá Sdružení pro internetový rozvoj, se koná ve středu 19. dubna v Clarion Congress Hotel Prague. Nachystány jsou 4 nabité programové bloky. V tom marketingovém si přijdou na své ti, co hledají inspiraci, jak pracovat se sociálními médii, s digitálním obsahem a jak jejich výkonnost správně měřit. Mluvit se bude i o maximalizování tržeb pomocí pokročilého e-mail marketingu. Připravena je přehlídka případových studií, aktuálních trendů a chybět nebudou ani zajímavá čísla.

Kdo na konferenci vystoupí?

Jan Penkala z ACOMWARE a Radim Roženek z TESCOMA ukáží případovou studii o tom, jak díky chytrému využití zákaznických dat a chování a marketingové automatizaci pomohl personalizovaný e-mailing zvýšit tržby v kamenných prodejnách o 211 %.

Social Media First obsah bude do pár let vládnout nejen digitální, ale i ATL komunikaci, tvrdí Petr Andrýsek ze Socialsharks. Jak na sociálních sítích tvořit rychle kvalitní a autentický obsah, který funguje a prodává? Jak napojit tvorbu obsahu na výkon a jak držet krok se stále se zrychlující konzumací uživatelů? Jak pro klienty jako Big Shock!, Ben&Jerrys, Teta drogerie a další tvořív Socialsharks obsah? To vše zazní během jeho vystoupení.

Jak správně vyhodnotit data z onlinu a sociálních sítích? Jakub Křenek z ADison ukáže běžnou praxi, nad některými metrikami si trochu zapolemizuje a možná i mírně zpochybní jejich relevanci a také navrhne, jak se na některé věci z pohledu čísel a dat dívat jinak.

Podle některých je Snapchat v Česku mrtvý dříve, než se skutečně rozběhl. Proč se ho ale Facebook rozhodl kopírovat a jaké cílovky mu sebraly Instagram Stories? Snapchat nedávno vylepšil své behaviorální cílení reklam. Jaké kampaně se na Snapchatu nejvíce povedly?  Na tyto otázky odpoví během své přednášky Tomáš Pflanzer z Nielsen Admosphere. A chybět nebudou ani aktuální čísla za Českou republiku.

Digitální obsah nestačí jen vytvářet, musí se i aktivovat, zaplatit. Stejně tak důležité je správně vyhodnotit, jestli se investice vyplatila. Jak na to se účastníci konference dozvědí od Martina Brixího.

Jak pracovat s Big daty v marketingu? Nemusíte být zrovna analytik, abyste z nich vyčetli to důležité. Tomáš Peterka z ČMSS se podělí o své zkušenosti, praktické postřehy a chybět nebude ani trocha té inspirace, jak se dívat na Big data z pohledu marketéra.

Další podrobnosti o programu, přednášejících i registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference. Tak neváhejte a rezervujte si své místo včas.

Generálním partnerem konference je O2 Media. Partnery jsou Adform ApS a HyperMedia. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.