Hlavní navigace

Eshopista.cz prozradí, jak nahradit výpadek příjmů z Google Adwords

Google je díky síle svého vyhledávání a reklamy pro e-shopy nepostradatelným partnerem. Jak se vyrovnat se situací, kdy vás vyřadí z reklamní sítě Adwords?
17. 4. 2014

Sdílet

Český internet je místem řady podnikatelských úspěchů. Jsou to právě příběhy provozovatelů internetových obchodů a dalších projektů, které jsou zdrojem zajímavých zkušeností, postřehů, případně inspirace pro vlastní podnikání.

Nová diskusní platforma Eshopista představí formou moderované diskuse s přímým zapojením publika příběhy významných osobností českého internetu. Délka každého setkání bude přibližně 180 minut včetně networkingu a bez výjimky půjde o doposud nepublikované příběhy.

První Eshopista se uskuteční 24. dubna v Praze a představí Pavla Hrstku z e-shopu Lékárna.cz. Obchodu bylo zakázáno inzerovat v reklamní síti Google Adwords, kde do té doby utrácel několik milionů a získané objednávky z tohoto kanálu tvořily zhruba 25 % z obratu eshopu. Pavel Hrstka ale díky šikovnosti svého týmu a novému přístupu k marketingu výpadek v průběhu roku nejenže nahradil, ale dokonce zdvojnásobil ziskovost e-shopu. Jak to dokázali? A je dnes skutečně možné fungovat bez Google jako prodejního kanálu?

Kompletní příběh Pavla Hrstky z Lékárna.cz najdete již dnes na www.eshopista.cz včetně možnosti registrovat se na diskusi 24. dubna v Praze.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).