Hlavní navigace

Eshopista letos představil řadu osobností e-commerce. Kdo promluví příště?

Lékárna.cz, Parfums.cz nebo Feedo.cz. Mezi hosty diskuse Eshopista letos nechyběla řada zajímavých osobností a jejich projektů. Videa z jednotlivých akcí jsou nyní volně k dispozici.

V letošním premiérovém roce si dal cyklus diskusí Eshopista za cíl představit plány a příběhy úspěšných projektů české e-commerce. To se také povedlo – pod palbou otázek se ocitlo hned několik zajímavých osobností včetně majitelů jednoho z největších e-shopů u nás, Parfums.cz.

Jak Parfums.cz vstupuje do USA a Lékárně PPC kanibalizovaly organic

Jednotlivé diskuse přinesly řadu zajímavých a někdy také exkluzivních informací. V jednom z mála veřejných vystoupení Michal Zámec z Parfums.cz prozradil, že jeho firma letos o Vánocích denně odbaví až 40 tisíc zásilek a že probíhající vstup na trh v USA zatím stál mezi 100–200 tisíci dolary. Hovořil také o nečekaných zkušenostech s bulharským trhem nebo o výsledcích TV reklamy s Terezou Kostkovou. 

Bohatý na informace byl také premiérový díl s Lékárna.cz. Pavel Hrstka poprvé veřejně prozradil, jak se vypořádal se zákazem PPC reklamy v sítí Google. A přidal další zajímavosti – například že 60 % zboží, které přijde do jeho skladu, ještě ve stejný den expeduje.

O prudce rostoucím trhu rychloobrátkového zboží, konkrétně potřeb pro kojence, hovořili majitelé Feedo.cz. Ti se pochlubili, že letos v listopadu prolomí hranici 10 tisíc objednávek. Plánují navíc dosáhnout obratu zhruba 160 milionů Kč.

Není to ani zdaleka vše. Eshopista se v letošním roce uskutečnil hned 4× a záznam všech vystoupení máte nyní možnost najít na YouTube kanálu.

Příště s Bonami a FashionDays

Na příštím Eshopistovi se můžete potkat s lídry populárních nákupních klubů – Václavem Štruplem z Bonami a Štěpánkou Vílovou z FashionDays. O důvodech, proč jsou jejich projekty úspěšné, se zatím příliš nemluví. Příští Eshopista proto prozradí vše o růstu Bonami na 100 milionový obrat během dvou let nebo o neuvěřitelném 31% podílu nákupů z mobilních zařízení u FashionDays.

Zúčastnit se mítinku, který se uskuteční ve středu 10. prosince, může každý – registrovat se je možné přímo na webu www.eshopista.cz.

 

DigiZone.cz: R2B2 a Hybrid uzavřely partnerství

R2B2 a Hybrid uzavřely partnerství

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla