Hlavní navigace

Eshopista: s majitelem Parfums.cz nejen o expanzi do USA

Parfums.cz loni dosáhlo obratu 2,3 miliardy a letos vstupuje na trh do USA. Jeho majitel Michal Zámec bude v říjnu hostem diskuse Eshopista. Proč by vás mělo setkání s ním zajímat?

Cyklus diskusí Eshopista přináší od letošního jara jedinečnou možnost osobně se setkat s úspěšnými podnikateli, kteří otevřeně hovoří o svých projektech a české e-commerce. Příběhy svých e-shopů nám v minulých měsících představili Pavel Hrstka (Lékárna.cz) a Roman Blažek (Snowboards.cz), kteří také zodpověděli řadu dotazů z publika. Nejbližší setkání 14. října v Praze znovu nabídne možnost ptát se zajímavé osobnosti – naším hostem bude Michal Zámec z Parfums.cz.

Roman Blažek a Jan Jírovec prozradili detaily o investici E-Commerce Holdingu do Snowboards.cz

Velký byznys jménem Parfums.cz

Michal Zámec založil internetový obchod Parfums.cz v roce 2004. V té době mu bylo něco přes dvacet let, měl však předchozí zkušenosti s podnikáním, když od svých 18 prodával hardware a mobilní telefony. Byl to právě jeden z distributorů hardware, kdo mu při obchodní schůzce nabídnul k prodeji parfémy – a během několika měsíců vzniká specializovaný e-shop Parfums.

Pokud se posuneme do současnosti, je z Michalova malého e-shopu úspěšná a velká firma. V loňském roce dosáhla obratu 2,3 miliardy korun a pro letošek plánuje „střízlivý“ růst až o 40 %. Vystavěla špičkové centrum zákaznické podpory, kde se mluví dvanácti jazyky. A také expandovala na řadu zahraničních trhů, z nichž posledním bude v brzké době USA.

Pavel Hrstka mluví o začátcích e-shopu Lékárna.cz

Ptejte se na vše, co vás zajímá

Michal Zámec je známý tím, že na veřejnosti nevystupuje příliš často. O to větší šanci budou mít účastníci diskuse Eshopista 14. října v Praze, na níž bude společně s kolegou Radkem Ondrášíkem, marketingovým ředitelem Parfums.cz, připraven zodpovědět zvídavé dotazy moderátorů i všech diváků v publiku.

O čem konkrétně bude řeč? Nejen o začátcích podnikání, ale také cestě k vybudování dnes již dvoumiliardového byznysu. Budeme se ptát, jak probíhala expanze Parfums do zahraničí nebo co firma považuje za klíčové pro získání a udržení zákazníků. A také se společně s vámi pokusíme získat co nejvíce informací o budoucích plánech včetně již oznámené expanze do USA, která možná překvapila nejednoho eshopistu.

Nezapomeňte, již 14. října 2014 v Praze! Registrovat se můžete zde.

Čekání na dalšího Eshopistu si můžete zkrátit videi z předchozích dílů diskuse. Pavel Hrstka (Lékárna.cz) vám například prozradí, že jeho e-shopu PPC brutálně kanibalizovaly organic.

Od Romana Blažka (Snowboards.cz) se pro změnu dozvíte, proč a jak byl zlomový rok 2009.

Partnery ecommerce diskusí v projektu Eshopista jsou: