Hlavní navigace

Eshopista: zakladatel CZC.cz o ambicích a úspěšném marketingu

CZC.cz loni rostl o téměř 40 %, klíčem k úspěchu je loajalita zákazníků, uživatelský obsah a síť partnerských poboček. Na mítinku Eshopista 18. února prozradí plány do budoucna.

Cyklus diskusí Eshopista startuje po krátké zimní pauze druhou sezónu, v níž opět představí významné tváře české internetové scény. Naváže tím na úspěšný loňský první ročník, který za pravidelné účasti více než 100 diváků z řad marketérů a majitelů firem odhalil příběhy několika úspěšných e-shopů – hostem Eshopisty byl například Michal Zámec z Parfums.cz nebo Pavel Hrstka z Lékárna.cz

Po prosincovém setkání s nákupními kluby, jejichž klientelu tvoří především ženy, se aktuální díl zaměří na spíše mužské téma – hardware a počítače. Za tento segment, jehož členy jsou největší české e-shopy vůbec, bude hovořit zakladatel e-shopu CZC.cz Josef Matějka.

Růst o téměř 40 % a smělé plány

CZC.cz není mezi prodejci PC žádným nováčkem. Firma má dnes obrat téměř 2,5 miliardy, celkem 67 poboček po celé republice a podle svých slov vyniká také vysokou loajalitu zákazníků. Konec konců, odhadovaný růst obratu o necelých 40 % za rok 2014 o něčem vypovídá a CZC.cz staví do role jednoho z nejrychleji rostoucích hráčů mezi e-shopy s počítači a elektronikou.

Jedním z důvodů růstu CZC.cz v posledních letech je vedle již známých kroků (např. akvizice konkurenčního OK Computers) také aktivní personální politika. Jeho tým se tak rozrostl o řadu osobností s bohatými zkušenostmi na manažerských postech – novou generální ředitelkou se v roce 2013 stala Jitka Dvořáková (dříve Mall.cz) a podobně firma posílila na postu marketingového ředitele, který zastává Kamil Demuth (dříve Heureka.cz).

Jak na loajalitu zákazníků?

Právě Kamil Demuth doplní zakladatele CZC.cz Josefa Matějku v únorovém dílu diskusního cyklu Eshopista. Aktuální setkání prozradí, jak hodlá CZC.cz dosáhnout svých cílů, jež zahrnují růst obratu v následujících letech o desítky procent, otevření nových poboček (až do počtu 100) nebo významné rozšíření skladů až na 4 000 m2.

Hlavní část diskuse se ale bude věnovat především netradiční marketingové strategii tohoto e-shopu – tvorbě uživatelského obsahu, nástrojům k budování loajality zákazníků nebo dobře fungující síti partnerských prodejen. Jako vždy přitom platí, že své dotazy bude moci oběma hostům položit každý z návštěvníků.

Nezapomeňte, již 18. února 2014 v Praze! Registrovat se můžete zde.