Hlavní navigace

Eshopista: zakladatel CZC.cz o ambicích a úspěšném marketingu

9. 2. 2015

CZC.cz loni rostl o téměř 40 %, klíčem k úspěchu je loajalita zákazníků, uživatelský obsah a síť partnerských poboček. Na mítinku Eshopista 18. února prozradí plány do budoucna.

Cyklus diskusí Eshopista startuje po krátké zimní pauze druhou sezónu, v níž opět představí významné tváře české internetové scény. Naváže tím na úspěšný loňský první ročník, který za pravidelné účasti více než 100 diváků z řad marketérů a majitelů firem odhalil příběhy několika úspěšných e-shopů – hostem Eshopisty byl například Michal Zámec z Parfums.cz nebo Pavel Hrstka z Lékárna.cz

Po prosincovém setkání s nákupními kluby, jejichž klientelu tvoří především ženy, se aktuální díl zaměří na spíše mužské téma – hardware a počítače. Za tento segment, jehož členy jsou největší české e-shopy vůbec, bude hovořit zakladatel e-shopu CZC.cz Josef Matějka.

Růst o téměř 40 % a smělé plány

CZC.cz není mezi prodejci PC žádným nováčkem. Firma má dnes obrat téměř 2,5 miliardy, celkem 67 poboček po celé republice a podle svých slov vyniká také vysokou loajalitu zákazníků. Konec konců, odhadovaný růst obratu o necelých 40 % za rok 2014 o něčem vypovídá a CZC.cz staví do role jednoho z nejrychleji rostoucích hráčů mezi e-shopy s počítači a elektronikou.

Jedním z důvodů růstu CZC.cz v posledních letech je vedle již známých kroků (např. akvizice konkurenčního OK Computers) také aktivní personální politika. Jeho tým se tak rozrostl o řadu osobností s bohatými zkušenostmi na manažerských postech – novou generální ředitelkou se v roce 2013 stala Jitka Dvořáková (dříve Mall.cz) a podobně firma posílila na postu marketingového ředitele, který zastává Kamil Demuth (dříve Heureka.cz).

Jak na loajalitu zákazníků?

Právě Kamil Demuth doplní zakladatele CZC.cz Josefa Matějku v únorovém dílu diskusního cyklu Eshopista. Aktuální setkání prozradí, jak hodlá CZC.cz dosáhnout svých cílů, jež zahrnují růst obratu v následujících letech o desítky procent, otevření nových poboček (až do počtu 100) nebo významné rozšíření skladů až na 4 000 m2.

Hlavní část diskuse se ale bude věnovat především netradiční marketingové strategii tohoto e-shopu – tvorbě uživatelského obsahu, nástrojům k budování loajality zákazníků nebo dobře fungující síti partnerských prodejen. Jako vždy přitom platí, že své dotazy bude moci oběma hostům položit každý z návštěvníků.

Nezapomeňte, již 18. února 2014 v Praze! Registrovat se můžete zde.

Root.cz: Prvních 700 routerů Omnia je hotových

Prvních 700 routerů Omnia je hotových

Vitalia.cz: Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Podnikatel.cz: ČOI zamířila na e-shopy. Zaplatí 1,5 milionu

ČOI zamířila na e-shopy. Zaplatí 1,5 milionu

Podnikatel.cz: Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

Vitalia.cz: Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Vitalia.cz: dTest odhalil ten nejlepší kečup

dTest odhalil ten nejlepší kečup

Lupa.cz: Proč jsou firemní počítače pomalé?

Proč jsou firemní počítače pomalé?

Vitalia.cz: Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

DigiZone.cz: Pure má tři nové přijímače DAB

Pure má tři nové přijímače DAB

Podnikatel.cz: Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují

Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují

Vitalia.cz: Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Podnikatel.cz: „Lex Babiš“ Babišovi paradoxně pomůže

„Lex Babiš“ Babišovi paradoxně pomůže

DigiZone.cz: Mordparta: trochu podchlazený 87. revír

Mordparta: trochu podchlazený 87. revír

Podnikatel.cz: Takhle se prodávají mražené potraviny

Takhle se prodávají mražené potraviny

Vitalia.cz: 5 chyb, které děláme při skladování potravin

5 chyb, které děláme při skladování potravin

Vitalia.cz: Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

Podnikatel.cz: EET pro e-shopy? Postavené na hlavu

EET pro e-shopy? Postavené na hlavu

DigiZone.cz: Parlamentní listy: kde končí PR...

Parlamentní listy: kde končí PR...

Podnikatel.cz: Babišovy firmy a registr smluv. Co odhalil?

Babišovy firmy a registr smluv. Co odhalil?