Hlavní navigace

Internet Advertising Conference už za 2 týdny

Aktuální trendy, čísla, data, inspirace a den plný setkání s lidmi z oboru. Buďte u toho a přijďte na 10. ročník IAC.

Na Internet Advertising Conference 19. dubna budeme mluvit o marketingu, datech, RTB, digitálním obsahu, sociálních sítích, influencerech a dotkneme se i GDPR, monitorování internetu a autorských práv. Konferenci pořádá Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).

Cestu na Internet Advertising Conferenci si každý rok najde přes 600 lidí včetně nejvýznamnějších osobností české internetové scény, tak nezmeškejte klíčovou událost českého internetu a rezervujte si své místo na Internet Advertising Conference včas. Už 19. dubna v Clarion Congress Hotel Prague.

10. ročník slibuje téměř 30 odborných přednášek a 3 panelové debaty. Program bude probíhat paralelně ve 4 sálech.  A koho například uvidíte?

Constantine Camaras z IAB Europe rozebere digitální trendy i strategické oblasti, které stojí za to aktuálně sledovat. Jonathan Porter RossOracle Czech bude mluvit o tom, jak zamezit obtěžování návštěvníků webu nevyžádanou reklamou, ale nabídnout jim ten správný obsah ve správnou chvíli. Magnus Hultman ze Strossle prozradí, jak duopol Googlu a Facebooku ohrožuje vydavatele, agentury, inzerenty i zákazníky.

Jedním z aktuálních témat jsou i Big data. Michal GirgleO2 Media a Dorota KajfoszováO2 Czech Republic se během svého vystoupení zaměří na to, co pomocí dat lze změnit nejen v marketingu. Zástupce společnosti Google Luděk Motyčka spolu s Andreou Hurychovou z WeDigital popíší svou spolupráci s influencery na reálné kampani značky Google Play. Nativní reklamou se budou zabývat Peter Nagy z Petit Press či Mariia Andriukhina z Adnow LPP. O tvorbě a hlavně aktivaci digitálního obsahu bude mluvit nezávislý konzultant Martin Brixí.

Sál zaměřený na marketing bude nadupaný případovkami o tvorbě obsahu na sociální sítě, online reklamě, datech i pokročilém e-mailingu. Uslyšíte reálné příklady značek jako jsou Tony & Guy, TESCOMA nebo Sconto Nábytek.

Dvanáctka řečníků, kteří vystoupí v Marketingovém sále: Pavlína Šedivá, SCONTO Nábytek, David Začal, Seznam.cz, Pavla Maříková, UNILEVER ČR, Jan Ryšánek, H1.cz, Petr Tichý, Mindshare, Tomáš Žlůva, ČSOB, Zuzana Bergrová, Go.Direct, Petr Andrýsek, Socialsharks, Jakub Křenek ADison, Tomáš Pflanzer, Nielsen Admosphere, Jan Penkala, ACOMWARE a Radim Roženek, TESCOMA.

Ani letos nebude chybět programový sál věnovaný státní správě. Připravena je debata na téma Autorská práva, diskutovat budou Ondřej Kulhánek a Vlastimil Vachta. Michal Bláha, zakladatel Hlídač Státu, se bude věnovat elektronizace státní správy a jeden blok bude věnovaný GDPR a e Privacy. Ten zahájí právník Vladan Rámiš a následovat bude debata se Zbyňkem Loeblem a Josefem Prokešem.

Generálním partnerem konference je O2 Media. Hlavním partnerem je Oracle Czech. Partnery jsou Adform ApS, HyperMedia, NEO@Ogilvy Czech a Red Media. Produktovým partnerem je STRV. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info