Hlavní navigace

Jak na PR v digitální éře?

3. 9. 2013

Může být PR v dnešní hektické době přesvědčivé a efektivní? Jak s jeho pomocí získat zákazníky a influencery na svou stranu a kde vzít inspiraci pro svou práci?

Navštivte konferenci PR v digitální éře, která se koná 11. září v Praze, a odpovědi na tyto otázky můžete hledat společně s tiskovými mluvčími, PR profesionály, novináři a dalšími odborníky, jejichž posláním je právě komunikace. 

Ukážeme vám případové studie, ukázky prací z komunikace konkrétních značek, seznámíme vás s aktuálními trendy, představíme informace z výzkumu o stavu PR v České republice a mnoho dalšího. Na programu je i diskuze na téma, kam se posouvá novinařina, co dnes požaduje vydavatelství / médium po novináři a jak v této návaznosti může pomoci právě PR. Na všechno, co vás zajímá, se budete moci zeptat během panelové diskuze na téma Kam kráčí média a co z toho vyplývá pro lidi v komunikaci.

Připravili jsme pro vás například tato vystoupení: 

Roman Hřebecký, Freelancer: I mlíko může být sexy

Obyčejná mlékárna co komunikuje neobyčejně. Případová studie popisující, jak Jaroměřická mlékárna kombinuje klasické PR s názorovými blogposty vesnického strejce Jarina a foody blogem zaměřeným na e-free svačinky. Vše podtrhuje komunikací na sociálních sítích.

Robert Svoboda, Focus Agency: Stav PR v České republice

Zjistěte, kolik procent firem praktikuje Public Relations. S pomocí jakých metrik hodnotí jeho efektivitu, vnímané slabiny PR agentur a jejich klienty preferované finanční hodnocení. Jaký druh PR komunikace je nejčastější i to, jak si v digitální éře skutečně stojí online PR.

Jan Sadil, Hypoteční banka, a.s.: K čemu je PR, když novináře zajímá hlavně úroková sazba?

Když se pohybujete na čele trhu, vaše výsledky sice kouzlí úsměv na tvářích akcionářů, ale na výsluní to pěkně fouká a udržet se vysoko dá pořádně zabrat. Konkurence vás nenechá ani na chvíli vydechnout a média se zajímají jen o úroky a poplatky. Jak vám může pomoci PR?

Podrobnější informace o programu, profilech přednášejících a registraci naleznete na stránkách akce:

http://www.tuesday.cz/akce/pr-v-digitalni-ere/

Podnikatel.cz: Udávání a účtenková loterie, hloupá komedie

Udávání a účtenková loterie, hloupá komedie

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Měšec.cz: Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje výjimkami v EET

Na poslední chvíli šokuje výjimkami v EET

Lupa.cz: Seznam mění vedení. Pavel Zima v čele končí

Seznam mění vedení. Pavel Zima v čele končí

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Vitalia.cz: Dáte si jahody s plísní?

Dáte si jahody s plísní?

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Vitalia.cz: Jsou čajové sáčky toxické?

Jsou čajové sáčky toxické?