Hlavní navigace

Jak posílit, řídit a budovat značku? Prozradí konference BRANDstorming

15. 2. 2016

Internet lidem přinesl možnost snadněji vyhledávat informace a sociální média jim zase umožnila být tvůrcem obsahu. Žádná firma už nemá svou značku pod kontrolou tak jako dřív.

Na budování značky často nejsou potřeba vysoké rozpočty. Značku tvoří emoce, zážitky či příběhy, které nakonec rozhodnou, jestli se k vám zákazník opět vrátí či vás doporučí dál. Jak toho ale docílit? Přijďte se ve čtvrtek 17. března inspirovat na celodenní konferenci BRANDstorming, kterou pořádají TUESDAY Business Network a Lovebrand.

Čeká vás nabitý den případovek o tom, jak o značky pečovat, zvládnout změnové projekty, řídit portfolio značek, posilovat brand nebo mu dodat novou šťávu, a také, jak to všechno změřit.

Tisíce českých internetových obchodů nemohou o zákazníka bojovat jenom nejnižší cenou. Matez Jindra z Lovebrand vám během své pragmatické přednášky ukáže deset konkrétních tipů a příkladů, jak si e-shopy mohou cíleně budovat svou značku.

Pokud vás čeká redesign vašeho loga, tak byste určitě neměli chybět na přednášce od Alžběty Matějů z Liftaga. Před dvěma lety se zrodila značka Liftago. Tehdy design ani funkčnost loga nebyly prioritou, postupem času ale docházelo k situacím, kdy logo prostě nefungovalo. A tak se rozhodli, že si vytvoří nové. Dozvíte se, jak probíhal proces výroby nového loga, co reprezentuje a jak na něj zareagovala veřejnost.

O značce se lehce mluví, ale hůř se měří a řídí. Značka je přece mnohem více než logo. Proč a jak o ni pečovat? Jaké existují nástroje k jejímu měření? A k čemu vám to měření vlastně bude? Renata Rosendorfská z agentury MEC Czech s.r.o. vám během svého vystoupení odpoví na všechny tyto otázky.

Aby značka fungovala, je nutné ji propojit s firemní strategií. Jinak nepřináší to, co by mohla. Zkušený matador z oboru Ondřej Rudolf z JANDL Praha vám na několika zajímavých příkladech ukáže, o co se může silná značka opřít a jak docílit toho, aby pro vás pracovala.

V rámci příprav konference probíhá průzkum o tvorbě a budování značek u nás. Budeme rádi, když dotazník vyplníte i vy. Ten, kdo jej vyplní jako 100. v pořadí, získá vstupenku v hodnotě 3 450 Kč zdarma. Výsledky průzkumu pak bude na konferenci prezentovat Honza Páv z Lovebrand.

Při registraci do středy 17. února na webu konference BRANDstorming zaplatíte snížené vstupné. Tak neváhejte a rezervujte si svá místa ještě dnes.

Generálním partnerem akce je SentiOne. Odborným garantem je Lovebrand. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network v produkční spolupráci s Internet Info.

DigiZone.cz: Digi2GO u Alza.cz a s balíčkem Sport zdarma

Digi2GO u Alza.cz a s balíčkem Sport zdarma

Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

DigiZone.cz: Nova opět stahuje „milionáře“

Nova opět stahuje „milionáře“

Podnikatel.cz: Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

Podnikatel.cz: Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

DigiZone.cz: DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

Vitalia.cz: Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

DigiZone.cz: O2 TV doplnilo kanály HBO v HD

O2 TV doplnilo kanály HBO v HD

Podnikatel.cz: EET pro e-shopy? Postavené na hlavu

EET pro e-shopy? Postavené na hlavu

DigiZone.cz: UPC má v nabídce Discovery v HD

UPC má v nabídce Discovery v HD

120na80.cz: Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

120na80.cz: Hrbatá prsa aneb mýty o implantátech

Hrbatá prsa aneb mýty o implantátech

Podnikatel.cz: Takhle se prodávají mražené potraviny

Takhle se prodávají mražené potraviny

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Podnikatel.cz: Znáte už 5 novinek k #EET

Znáte už 5 novinek k #EET

DigiZone.cz: Mordparta: trochu podchlazený 87. revír

Mordparta: trochu podchlazený 87. revír

DigiZone.cz: ČT začne vysílat z Hradce Králové

ČT začne vysílat z Hradce Králové

Vitalia.cz: Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Lupa.cz: Jak se prodává firma za miliardu?

Jak se prodává firma za miliardu?

Podnikatel.cz: Kalousek chce odklad EET. Předvolební tah?

Kalousek chce odklad EET. Předvolební tah?