Hlavní navigace

Jak posílit, řídit a budovat značku? Prozradí konference BRANDstorming

15. 2. 2016

Internet lidem přinesl možnost snadněji vyhledávat informace a sociální média jim zase umožnila být tvůrcem obsahu. Žádná firma už nemá svou značku pod kontrolou tak jako dřív.

Na budování značky často nejsou potřeba vysoké rozpočty. Značku tvoří emoce, zážitky či příběhy, které nakonec rozhodnou, jestli se k vám zákazník opět vrátí či vás doporučí dál. Jak toho ale docílit? Přijďte se ve čtvrtek 17. března inspirovat na celodenní konferenci BRANDstorming, kterou pořádají TUESDAY Business Network a Lovebrand.

Čeká vás nabitý den případovek o tom, jak o značky pečovat, zvládnout změnové projekty, řídit portfolio značek, posilovat brand nebo mu dodat novou šťávu, a také, jak to všechno změřit.

Tisíce českých internetových obchodů nemohou o zákazníka bojovat jenom nejnižší cenou. Matez Jindra z Lovebrand vám během své pragmatické přednášky ukáže deset konkrétních tipů a příkladů, jak si e-shopy mohou cíleně budovat svou značku.

Pokud vás čeká redesign vašeho loga, tak byste určitě neměli chybět na přednášce od Alžběty Matějů z Liftaga. Před dvěma lety se zrodila značka Liftago. Tehdy design ani funkčnost loga nebyly prioritou, postupem času ale docházelo k situacím, kdy logo prostě nefungovalo. A tak se rozhodli, že si vytvoří nové. Dozvíte se, jak probíhal proces výroby nového loga, co reprezentuje a jak na něj zareagovala veřejnost.

O značce se lehce mluví, ale hůř se měří a řídí. Značka je přece mnohem více než logo. Proč a jak o ni pečovat? Jaké existují nástroje k jejímu měření? A k čemu vám to měření vlastně bude? Renata Rosendorfská z agentury MEC Czech s.r.o. vám během svého vystoupení odpoví na všechny tyto otázky.

Aby značka fungovala, je nutné ji propojit s firemní strategií. Jinak nepřináší to, co by mohla. Zkušený matador z oboru Ondřej Rudolf z JANDL Praha vám na několika zajímavých příkladech ukáže, o co se může silná značka opřít a jak docílit toho, aby pro vás pracovala.

V rámci příprav konference probíhá průzkum o tvorbě a budování značek u nás. Budeme rádi, když dotazník vyplníte i vy. Ten, kdo jej vyplní jako 100. v pořadí, získá vstupenku v hodnotě 3 450 Kč zdarma. Výsledky průzkumu pak bude na konferenci prezentovat Honza Páv z Lovebrand.

Při registraci do středy 17. února na webu konference BRANDstorming zaplatíte snížené vstupné. Tak neváhejte a rezervujte si svá místa ještě dnes.

Generálním partnerem akce je SentiOne. Odborným garantem je Lovebrand. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network v produkční spolupráci s Internet Info.

Podnikatel.cz: Sleva na evidenci tržeb. Kolik si odečtete?

Sleva na evidenci tržeb. Kolik si odečtete?

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

120na80.cz: Na ucho teplý, nebo studený obklad?

Na ucho teplý, nebo studený obklad?

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Podnikatel.cz: Berňák kvůli EET prodlužuje otevírací dobu

Berňák kvůli EET prodlužuje otevírací dobu

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Vitalia.cz: Děti patří tomu, kdo je porodil?

Děti patří tomu, kdo je porodil?