Hlavní navigace

Jak připravit e-shop na expanzi? Kde získat rady a inspiraci? Na EBF17

Tomáš Braverman, Tomáš Čupr, Petr Irikovský, Vít Horký a další přednášející se na vás těší už příští týden.
19. 9. 2017

Sdílet

Představujete si někdy, jaké by to bylo, kdyby vaše firma byla mnohem úspěšnější než teď? Kdyby prorazila v zahraničí, otevřela nové kamenné provozovny, rozšířila svůj sortiment? Kdyby se markantně zvýšil její obrat?

Expanzi, a to všemi směry, se budeme věnovat na podzimní konferenci E-Business Forum 25. září.

  • Tomáš Braverman z Heureka Shopping s vámi probere obchodní potenciál zahraničních trhů s důrazem na nabídku produktů v rámci kategorií a jejich rozdílnou cenovou hladinu v jednotlivých zemích.
  • Tomáš Čupr, zakladatel Rohlík.cz, Slevomat.cz a DámeJídlo.cz, se s vámi podělí o své zkušenosti a prozradí vám, jak správně expandovat a čeho se při tom vyvarovat.
  • Zvyšte prodeje díky skvělé zákaznické péči a s minimálními náklady. Jak na to? To vám poví Vít Horký z Brand Embassy Ltd.
  • Jak úspěšně růst díky full-stack přístupu k marketingu a datům a nezbláznit se na více trzích, poradí Peter Irikovský z Exponea.
  • Iveta Kutišová z IKEA a Boril Šopov z Nydrle vám předvedou, jak personalizovat e-mailing a zvýšit tak jeho efektivitu o desítky procent. 
  • S Janem Tichým, jednatelem Medio Interactive, se podíváte na cross-channel marketing, tedy efektivní propojení všech kanálů a týmů marketingu.
  • Jak se poprat s finančními nástrahami expanze do zahraničí? To s vámi probere Martin Strauch, ředitel Corporate treasury sales v Citibank Europe plc.
  • Miloš Malaník, generální ředitel v DPD CZ, vám ukáže překvapivá čísla o nákupním chování Čechů a jiných národů optikou vašich zákazníků.
  • Michal Hanáček se s vámi podělí o čísla, problémy i úspěchy, které má na kontě Pilulka.cz za 4 roky fungování – od svého vzniku až po současnost.
  • Využijte svůj potenciál na 100 %, jde to i bez externích finančních příjmů. Petra Plemlová, CEO v unuodesign, vám o tom poví své.

25. září nás v nádherných prostorách Národního domu na Vinohradech čekají dva nabité sály, špičkoví odborníci, kolegové z branže, výborná káva, občerstvení v průběhu celého dne včetně teplého oběda a závěrečná afterparty.

Kompletní informace najdete na webu konference.

Konferenci E-Business Forum pořádá Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Generálním partnerem je Heureka, hlavními partnery jsou Citibank Europe plc a Direct Parcel Distribution CZ, partnery jsou ACOMWAREChannel Crossings a Twisto Payments. Konferenci dále podpořili Lupa.cz, Marketing Journal, MladýPodnikatel.cz, Podnikatel.cz Ackee, Audioteka.cz, ChargeBox, Lenošíme.cz a Martinus.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).