Hlavní navigace

Jak se české eShopy připravují na otevření CZ verze Amazonu?

To, jestli Amazon bude mít sklady v ČR nebo ne, asi nerozhoduje o tom, kdy začne v ČR a SR prodávat. Otázkou je co to udělá s lokálním poměrně vyvinutým trhem eShopů.

V čem je vlastně Amazon skvělý a může porazit místní eShopy? Určitě v zákaznických službách, které jsou však úzce navázány na dostupné informace, které o zákazníkovi Amazon má. V čem ho tedy může lokální eShop porazit? Mít stejný přístup k technologiím, využívat data o zákaznících a na ně mít navázaný osobní přístup ke každému z nás. Jaké to jsou technologie a jak je mohou eShopy začít využívat se můžete dozvědět na dvou konferencích zaměřené právě na oblasti ve kterých je Amazon nejlepší. První zbraní Amazonu je jak komunikuje se svými zákazníky v e-mailu a na webu. Absolutně personalisovaná komunikace s cíleným obsahem právě v době, kdy to i zákazník očekává pomahá Amazonu být maximálně efektivní a zákaznicky příjemný eShop, kde zákazníci rádi nakupují. Jak využít dostupné technologie a být konkurenceschopným v této oblasti, se dozvíte na celodenní konferenci zaměřené na tuto oblast 13.5.2014 v kině Atlas v Praze (www.emailingkonference.cz).

Druhou zbraní je nejefektivnější způsob jak získat nové zákazníky pomocí spolupracujících webů, portálů, blogů, kteří propagují Amazon. Amazon, a Jeff Bezos jmenovitě, byl průkopníkem Affiliate marketingu ve světě. Affiliate marketing je téma celodenní konference 15.5.2014 v Kině Atlas v Praze (www.affiliatekonference.cz).

Na obou těchto konferencích vystoupí špičkový experti z on-line marketingu Petr Král, Tomáš Růžička, Jan Penkala, Vladislav Bureš, David Finger, Vladan Hejnic, Matěj Kováčik, Ladislav Trpák, Tomáš Jagoda, Petr Staněk, Petra Větrovská, Pavel Ungr, Honza Kvasnička, Petr Baloun a Jan Tichý. Konference přináší účastníkům jasnou přidanou hodnotu tím, že přednášející předávají svoje know how a zkušenosti z oboru on-line marketingu, který bravurně ovládají a stále v něm pracují. Nejedná se o tzv. knížecí rady agentur, co by se mělo bez návaznosti jak věci realizovat. Každý z přednášejících má praktické zkušenosti většinou z vlastního podnikání, kde vyzkoušel co funguje a co ne za vlastní peníze.

Konference pořádají společnosti VIV NETworks a VIVmail, které se zaměřují, od svého založení, výhradně na výkonnostní marketing. VIV NETworks vybudovala za 4 roky největší affiliate síť v ČR a SR, která funguje na technologii Commission Junction. Měsíčně portály zapojené do této sítě přivádí svým inzerentům přes 2.500 000 zákazníků, kteří realizují přes 46000+objednávek v celkové hodnotě přesahující 55 mil. Kč.

Společnost VIVmail, je největším poskytovatelem inteligentního e-mailingu v České a Slovenské republice. Zajišťuje komplexní služby e-mailingu na platformě Silverpop Systems od Silverpop Inc., která byla nedávno koupena společností IBM.
O Inteligentním e-mailingu se více dozvíte na www.vivmail.cz a o affiliate marketingu na www.vivnetworks.com nebo o obou oborech na www.vivblog.cz.

Vladan Hejnic

Autor je jednatelem společnosti VIV NETworks, která vybudovala v ČR a SR největší Affiliate síť na platformě Commission Junction a společnosti VIVmail,která je poskytovatelem inteligentního e-mailingu v České republice. Zajišťuje komplexní služby e-mailingu na platformě Silverpop.