Hlavní navigace

Jak tvořit obsah, který opravdu prodává – téma konference Content First

Spusťte lavinu zájmu nejen o vaše webové stránky díky neotřelému obsahu s přidanou hodnotou. Staňte se jednou z firem, jejichž obsahový marketing opravdu funguje.

Přijďte 10. června na 2. ročník konference Content First a poslechněte si specialisty na slovo vzaté. 

Firemní content vs. nekomerční texty

Tomáš Baldýnský z České televize se s vámi zamyslí nad texty a obsahem celkově. Poradí vám, jak psát chytlavé příběhy tak, aby upoutaly pozornost čtenářů, a zároveň zhodnotí kvalitu aktuálních reklamních textů. Jak se liší psaní scénářů a žurnalistika od komerčních textů?

(obsahový) trolling vs. marketing

Demokratizace digitálních médií sebou přináší častokrát velmi krutou zpětnou vazbu, ale také i cílený trolling, který dokázal zabít nejeden vlhký sen marketéra. Co je troliing a dá se mu v dnešní době vůbec bránit? Konkrétní příklady ze zahraničí i České republiky přinese Marek Bačo.

(Ne)prodejní firemní blog a prosazení jeho obsahové strategie 

Můžete vést cenové války s konkurencí, nebo mít věrné zákazníky. Jak na to? Vybudujte si u nich v první řadě důvěru. Firemní blog nesmí primárně prodávat, musí zákazníka hlavně bavit. Martin Brixí z Tchibo představí způsob, jak si vybudovat důvěru vedení, kolegů i agentur.

Veřejnoprávní neznamená nudný, komerční neznamená plytký 

Co vlastně znamená „zajímavý obsah“? Dá se vůbec rozdělit na komerční a veřejnoprávní? A jak vyrobit obsah, když nemáte rozpočet? Odpovědi přinese Filip Rožánek z vydavatelství Economia.

Z dalších vystoupení vybíráme:

Tomáš Macků, Ipsos: A co si myslíte o CONTENTu vy osobně?
David Pavel, Newcast Czech Republic: Content založený na datech
Zdeněk Hejnák, Dobrý web: Měřte a vyhodnocujte obsahový marketing

Konference Content First se bude konat ve středu 10. června 2015 od 9 hodin v konferenčním centru OKsystem na Praze 4.

Podívejte se na podrobný PROGRAM konference a zajistěte si své místo včasnou REGISTRACÍ.