Hlavní navigace

Kde hledat to nejlepší z digitálního marketingu pro váš byznys?

Zúčastněte se již 14. ročníku konference WebTop100, zjistěte něco nového a přiučte se od českých i zahraničních špiček v oboru.

Ať už se zabýváte digitálním marketingem v malém podniku, střední firmě nebo korporaci, uvítáte jistě záplavu inspirujících přednášek na konferenci WebTop100. Naučíte se, jak propojit sociální a transakční data, jak začít s automatizací práce v online marketingu, jak využít změny v chování spotřebitelů a dozvíte se, jak uvažuje marketér, který myslí hlavně na zákazníka.

Ve středu 11. listopadu nebudou na konferenci WebTop100 chybět světoví odborníci jako Gerry McGovern z Customer Carewords, Frank Strzyzewski z XQueue GmbH nebo Jerome Jossin z Google. Podělí se s vámi o jedinečná know-how v digitálním marketingu a nabídnou případové studie na reálných příkladech svých klientů. Z českých řečníků se můžete těšit například na:

Tomáš Pflanzer, Nielsen Admosphere
Ukáže vám, jak využít změny v chování spotřebitelů. Zaměří se na to, jak se díky novým technologiím mění chování lidí v digitálním i v offline světě a přiblíží několik úspěšných kampaní, které toho využily.

Tereza Roučková, Danone a.s.
Ukáže vám, jak značka může pracovat s databází uživatelů pro budování vztahu a získávání marketingových insightů

Petr Dvořák, Lime – HighTech Solutions
Ukáže vám, jak pomocí technologie iBeacon lépe komunikovat s vašimi klienty, ale i to, že nasadit technologii iBeacon ve vaší společnosti může být rychlé, snadné a levné.

Pavlína Louženská, ZOOT
Módní značky se staly mediálními domy s vlastními redakcemi. Jak díky eventům, YouTuberům i originálnímu obsahu dělat Radost a vydělávat stovky miliónů ročně?

Zdeněk Kučera, Baker & McKenzie
Přesvědčí vás, že je důležité nezapomínat, že práce s daty má svou právní úpravu. Nejeden marketér už se s finančním postihem setkal. Ukáže nejzávažnější prohřešky on-line marketérů.

Už teď se můžete podívat na program konference WebTop100, který stále doplňujeme o další zajímavé řečníky. Konference se bude konat v Kongresovém centru U Hájků, Na Poříčí 42 v Praze.

Generálním partnerem konference je společnost Forpsi. Hlavním partnerem je společnost Trask solutions. Partnerem akce je XQueue GmbH. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz, Tyinternety.cz a Živě.cz. Produktovými partnery jsou společnosti POF GROUP S.R.O., Shutterstock a STRV. Organizátorem akce je konzultační agentura Dobrý web, produkčně zajišťuje Internet Info.