Hlavní navigace

Kdo hledá, najde – současnost a budoucnost internetových vyhledávačů

Udrží si vyhledávače své výsadní postavení, nebo posílí pozice sociálních sítí? Jak dokonalé jsou vyhledávací algoritmy? Patří budoucnost sociálnímu, nebo lokálnímu vyhledávání?

Jak se to má s hledáním v reálném čase, vyhledáváním v multimédiích, a co umí chytré mobilní aplikace? Na tyto a další otázky bude hledat odpověď první setkání z nové série Marketing Monday


Cílem projektu Marketing Monday je poskytnout účastníkům možnost potkat v přátelské atmosféře staré známé i nové kolegy z marketingu, médií a technologií, nabídnout jim vhled do aktuálních témat pod různými pozorovacími úhly, strhující odbornou debatu a inspirativní přednášky, od nichž se mohou odrazit dál ve své práci.


Během těchto setkání, kterých je na rok 2011 naplánováno celkem pět, budou marketingoví profesionálové, zástupci médií a mediálních agentur spolu s odborníky z internetových, telekomunikačních a obecně z technologických firem moci diskutovat například o následujících tématech: 


• poslední trendy v on-line marketingu,
• konvergence médií a technologií,
• nové reklamní formáty,
• mobilní marketing,
• uživatelsky generovaný obsah,
• státní zásahy do mediálního trhu,
• digitalizace „tradičních“ médií.

V pondělí 24. ledna si nenechte ujít první akci z nového seriálu Marketing Monday s podtitulem Kdo hledá, najde – současnost a budoucnost internetových vyhledávačů. 

Role přednášejících a panelistů se zhostí Dušan Janovský (Seznam.cz), Filip Hráček (Google Czech Republic), Marek Gizela (Seznam.cz), Josef Šlerka (Ataxo Czech), a Tomáš Řehák (konzultant). Hovořit se bude o situaci na českém i světovém trhu, technologických novinkách tradičně silných hráčů Seznam.cz a Google.cz i progresivních start-up projektů a celkově o trendech pro nejbližší budoucnost.

Marketing Monday – Kdo hledá, najde – současnost a budoucnost internetových vyhledávačů

Termín konání: 24. ledna 2011 (18:00 – 21:30 h)
Místo konání: PwC BusinessCommu­nityCenter, Kateřinská 40, Praha 2

Program:
Úvod – Petr Koubský (TUESDAY Business Network)

Vyhledávače jako hlavní vstupní brána do webu – Dušan Janovský (Seznam.cz)
Hledání v sociálních sítích a hledání v reálném čase – Josef Šlerka (Ataxo Czech)
Pohled do budoucnosti vyhledávačů – Marek Gizela (Seznam.cz)

Panelová diskuse:
Současnost a budoucnost internetových vyhledávačů:
Marek Gizela (Seznam.cz)
Dušan Janovský (Seznam.cz)
Tomáš Řehák (konzultant)
Josef Šlerka (Ataxo Czech)
Filip Hráček (Google Czech Republic)

Závěrečný networking