Hlavní navigace

Kdo šetří má za 3 aneb jak podnikat na internetu a získat e-shop zcela zdarma?

Plánujete rozjet na internetu vlastní byznys? Poradíme Vám, jak založit e-shop nebo web zdarma a hned na začátku ušetřit
30. 8. 2016

Sdílet

Cena za úspěch nemusí být nutně vysoká, důležité je poznat všechny možnosti a umět se v nich zorientovat.

Na internetu najdete spoustu služeb, které Vám nabízejí tvorbu e-shopu zdarma. Důležité je však zjistit, jaké funkce máte k dispozici a jak je to s přechodem na placenou verzi. Nabízí dané free řešení technický support, nebo si musíte poradit sami a brouzdat bezradně hodiny po internetu?

Ideální je, pokud se s provozovatelem dokážete sejít na osobní schůzce. Jednou vidět je lepší než stokrát slyšet.

Získejte nové zákazníky a neplaťte ani korunu!

1. TESTUJTE: Stačí si jednotlivá řešení otestovat a vybrat to nejvhodnější. Určitě sami zjistíte, že za stejných podmínek můžete někde jinde získat mnohem víc.

2. JEDNODUCHÁ ADMINISTRACE: Zaměřte se zejména na samotnou administraci e-shopu nebo webu. Vybírejte pouze e-shop systémy, které mají snadnou a rychlou administraci. A samozřejmě fungují na spolehlivém a rychlém hostingu. 

3. GRAFIKA DOKÁŽE MNOHO: Při tvorbě e-shopu zdarma nemusíte být ani programátor, ani grafik a přitom může Váš internetový obchod nebo web vypadat profesionálně. Ideální je, pokud e-shop systém nabízí mnoho možností úprav webdesignu. Díky variabilitě nejste závislí na několika předpřipravených šablonách.

4. SPRÁVNÉ ZOBRAZOVÁNÍ NA MOBILECH by mělo být samozřejmostí. Bez responzivní šablony dnes konkurenci na internetu neporazíte. Pečlivě si proto vyzkoušejte jednoduchost, uživatelskou přívětivost a skutečnou funkčnost mobilní šablony přímo na Vašem mobilu. Nevěřte tvrzením poskytovatelů, často jsou v mobilních šablonách zásadní chyby.

Počet zákazníků z mobilních zařízení totiž každým rokem stoupá. Letos odborníci odhadují nárůst až o 38 % (zdroj).

ukázka responzivní šablony e-shopu fakeeurope.com, další responzivní šablony najdete na https://www.byznysweb.cz/reference

Hodně času Vám ušetří například i automatické generování šablony jedním kliknutím. 

5. SNADNÁ NAVIGACE: Orientaci zákazníků na svém e-shopu zlepšíte díky drobkové navigaci, rozcestníkům, dynamickým bannerům nebo odkazům v patičce webu. Důležitá je dostatečná velikost fontů, snadno čitelná na všech typech displejů a pro všechny generace. 

6. VÁŠ E-SHOP MUSÍ BÝT V BEZPEČÍ: Vybírejte pouze takové služby nabízející e-shop zdarma, které fungují na spolehlivém hostingu, mají k dispozici zálohy Vašich dat a prošly bezpečnostním auditem. Nemluvě o SSL certifikátech zdarma a napořád.

7. MYSLETE NA ZÍTŘEK: Do budoucna určitě oceníte i aktualizace systému, na kterém stavíte svůj e-shop. Měly by být rovněž zdarma. Nenechte se poskytovatelem e-shop systému omezovat. Zejména, co se týče napojení e-shopu na platební systémy a dopravce. S růstem Vašeho byznysu získáte snadno lepší podmínky v jiné bance. Byla by škoda přijít o novou příležitost, jak zefektivnit Vaše podnikání.

8. OVĚŘTE SI PROFESIONALITU PROVIDERA: Proklepněte si, zda poskytovatel, o jehož služby se zajímáte, provozuje vlastní blog, kde Vám poradí jak začít podnikat na internetu, nebo napoví, co je potřeba k založení e-shopu. Ideální provider je ten, který Vám zdarma nabídne praktické návody, jak co nejlépe dělat SEO nebo jak co nejefektivněji nastavit reklamní PPC kampaň.

Vytvoření e-shopu a start vlastního podnikání na internetu pro Vás nemusí být finančně náročné. Spoustu Vašich prostředků dokáže ušetřit výběr kvalitního poskytovatele e-shopu zdarma. Proto si před finálním rozhodnutím otestujte více providerů, dohledejte si reference jejich zákazníků, případně je rovnou oslovte.

Snažte se najít takového poskytovatele, který na sobě neustále pracuje a naslouchá Vašim požadavkům. V ideálním případě Vás také pravidelně informuje o novinkách, legislativních změnách a nových funkcích. Vy se tak můžete naplno koncentrovat pouze na svůj byznys.

Pak se Vaše podnikání bude ubírat tím správným směrem a vy zjistíte, že vytvořit e-shop zdarma není žádná věda. Třeba jako podnikatel Pepa Flox z našeho videa:

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).