Hlavní navigace

Konference New Media Inspiration: 21. února od 9 hodin

4. ročník, 3 paralelní sály, tři moderátoři, 400 účastníků, téma Digitalizace člověka. Taková bude letošní konference New Media Inspiration.
2. 2. 2015

Sdílet

Určitě si zapište do svých diářů datum 21. února, startujeme v 9 hodin. Celodenní konference New Media Inspiration. Místo: Filosofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. Program pro téměř 400 účastníků bude letos probíhat ve třech paralelních sálech a moderovat jej bude osvědčené trio Petr Koubský, Ján Simkanič a Josef Šlerka.

A na jaká konkrétní témata se letos můžete těšit? 

Zkreslení člověka pomocí digitalizace (Petr Koubský, analytik a publicista)
Převádět do digitální podoby cokoli není jen tak. Vždy hrozí ztráta a zkreslení informace, vždy je potřeba postupovat opatrně s plnou znalostí věci. To platí pro záznam zvuku stejně jako pro skenování starých knih. Když digitalizujeme člověka — a ten obrat může mít mnoho různých významů — je v sázce víc. Proto je na místě ještě více obezřetnosti. 

Jak můžeme lidem pomoci nalézat kvalitní obsah v době přebytku informací? (Jiří Jeřábek, Interaction Designer, Internet Research & Future Services)
Objem informací na internetu se za poslední dva roky téměř zdvojnásobil. Jak můžeme lidem pomoci nalézat kvalitní obsah na internetu v době přebytku informací? Ukážeme využití technologických prototypů k lepšímu pochopení uživatelů.

Démon digitální domácnosti aneb cookies jsou tak oldschool (Patrick Zandl, Mobile Telecommunications Professional)
Z domácností začínají proudit data, která zatím míjí veškeré marketingové agentury a dá-li bůh, nikdy se k nim nedostanou. Pojďme na chvíli rozjímat nad tím, co a jak v takových datech najdeme a jestli nemají vyšší důvod, než vám jen prodat další barvu kryjící šediny. Přednáška není vhodná pro lidi pracující v marketingu. 

Digitalizace člověka v Las Vegas: Novinky z Veletrhu International CES 2015 (Otakar Schön, novinář)
Podíváme se na konkrétní produkty. Některé z nich mohou zabránit předčasnému umírání, jiné usnadňují život a další dělají lidem díru do peněženek. A někdy všechno dohromady. 

(Jaký) má sběr dat o sobě smysl? (Soňa Príborská, studentka Masarykovy Univerzity)
Sbírat o sobě data je nejen čím dál snazší, ale také čím dál dostupnější. Stačí si jen vybrat, co chceme měřit a začít. Ale co s nimi potom? Nabízí se spousta možností, co s naměřenými daty dělat, a komunita Quantified self ukazuje, že výsledky mohou být opravdu zajímavé. Data mohou dávat smysl, pokud jim ho sami dáme. Dokonce se dá říci, že mají právě takový smysl, jaký jim dáme. 

Registrujte se ještě dnes prostřednictvím ONLINE FORMULÁŘE

Konferenci organizují Studia nových médií Filozofické fakulty UKTUESDAY Business Network. Mediálními partnery jsou Lupa.cz, Markething, Marketing Journal, MediaGuru.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).