Hlavní navigace

Konference New Media Inspiration se vás dotýká tak, jak nikdy dřív

Už jsme zvyklí měřit web. Co takhle měřit a zlepšovat člověka – pohyb, emoce, smysly…? Technologie jsou. Uvidíte, kam až můžeme zajít a na čem pracují ti nejchytřejší z nás.

Digitalizace světa dat je definitivně skončená — přes 99 % všech informací, jimiž lidstvo disponuje, je dnes v digitální podobě. O digitalizaci fyzického světa je již rozhodnuto a probíhá na plné obrátky — internet věcí, rozšířená realita, chytré budovy, geolokační aplikace… Největším tématem dneška tak zůstává digitalizace samotného člověka. Jak daleko v ní chceme a můžeme zajít? Máme k dispozici technologie pro detailní sledování všeho, co po celých 24 hodin děláte. Chcete je používat? Máme techniky analýzy velkých datových objemů. Co se z nich dá dovědět o chování jednotlivců a skupin lidí? Na spadnutí jsou možnosti, které donedávna patřily do sci-fi jako digitální protetika, implantáty posilující smyslové vnímání a podobně. Kam nás to přivede? Přijďte na konferenci New Media Inspiration 2015 a zapojte se do diskusí, které mají smysl — do diskusí o blízké budoucnosti člověka.

Již čtvrtý ročník konference se letos uskuteční 21. února opět v prostorách Filosofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Organizátory jsou Studia nových médií Filozofické fakulty UKTUESDAY Business Network.

Program pro téměř 400 účastníků bude letos probíhat ve třech paralelních sálech a moderovat jej bude osvědčené trio Petr Koubský, Ján Simkanič a Josef Šlerka.

A jakým konkrétním tématům se tedy letos budeme věnovat? 

SEO pro mobilní zařízení aneb vaše nalezitelnost v mobilu (Pavel Ungr, SEO konzultant)
Nalezitelnost v mobilních zařízeních na App Store nebo Google Play Store a zejména v mobilech se zapnutou GPS je v zahraničí velké téma, které u nás zatím skoro nikdo neřeší. Pavel poradí, jak projekt správně nastavit už teď tak, abyste byli o krok před konkurencí.

Co se stane, když se techno-bajky potkají s manažerským mozkem (Peter Lelovič, konzultant marketingových komunikací)
Jak banální technologie (digitální fotografie, e-mail, tablety) postupně a plíživě změnily celé odvětví. Na příkladu reklamního průmyslu.

Internet věcí a jeho potencionální bezpečnostní chyby (Filip Chytrý, Virus analyst)
Náhled na bezpečnostní rizika internetu věcí. Zažíváme boom v oblasti připojení k internetu všemožných zařízení, ale už dnes v počátcích vidíme hrozby a malware na tyto platformy. Jaké kroky by vývojáři měli pro zlepšení situace dělat? Co pro svoji bezpečnost můžete udělat vy jako jednotlivec?

Úskalí nových technologií ve vztahu ke zdraví (Tomáš Pruša, pedagog)
Cílem prezentace je vést k zamyšlení nad prací s daty a informacemi, které mohou ovlivnit vaše vlastní zdraví nebo zdraví vašich klientů. Oblast medicínských dat, hnutí Quantified Self a nové technologie budou nahlíženy ne pohledem optimistického očekávání kopírující mediální prohlášení firem, ale z pohledu kritického zamyšlení nad principy metod, technickými limity, přesností sběru dat a jejich interpretací. Na konkrétních příkladech budou ukázána rizika odborných rozhodnutí provedených na základě neúplných informací a možnosti, které se nabízejí pro řešení.

Registrace probíhá prostřednictvím ONLINE FORMULÁŘE>>
Mediálními partnery jsou Lupa.cz, Markething, Marketing Journal, MediaGuru.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.