Hlavní navigace

Konference WebTop100 – To nejlepší z digitálního marketingu pro byznys

Aktuální trendy, inspirace z oblasti digitálního marketingu. Přednášky, diskuzní panely, workshopy, případové studie, duely – to bude letošní WebTop100.

Není důležité, jestli vlastníte anebo provozujete e-shop. Zabýváte-li se digitálním marketingem v malé, střední nebo velké firmě případně v nadnárodní korporaci. Z celodenní odborné konference WebTop100, která se uskuteční ve čtvrtek 6. listopadu v Konferenčním centru City, si užitečné tipy a rady pro svou práci odnese opravdu každý. Přijďte se inspirovat, vzdělávat a setkat se zajímavými lidmi specializujícími se na digitální marketing a tvorbu webu. Čeká vás mnoho užitečných přednášek s praktickými ukázkami a reálnými čísly, případové studie, diskuzní panely, workshopy i analýzy.

Přijďte se dozvědět, jak můžete zefektivnit vaše online aktivity a jak se vyhnout častým chybám nebo ještě víc vylepšit už dobře nastartovanou strategii. Řeč bude mimo jiné o obsahové strategii a SEO, měření retence, atribučních modelech, multichannelu, retargetingu, zákaznické péči, bezpečnosti, mobilním marketingu a dalších souvisejících tématech.

Z více než 30 odborníků, kteří na konferenci vystoupí, vybíráme ukázku 4 témat:

Mobilní, responzivní nebo funkční a užitečný? 

Potřebujete poradit, jakou zvolit cestu pro mobilní komunikaci a interakci se zákazníky? Jaké jsou nejčastější chyby při konverzi obsahu do mobilních zařízení? Potřeby, scénáře, persony. Jak vlastně žijí vaši zákazníci? Aplikace, mobilní nebo responzivní web? Jaké řešení je pro vás nejlepší? Odpovědi na všechny tyto otázky prozradí Petr Kleiner z ČSOB Pojišťovny.

Kam kráčíš, analytiko?

Co je vlastně smyslem analytiky v marketingu? Mít víc a víc dat? Jak aktivně zapojit data do marketingu a jak na datech vydělávat peníze? V čem se liší nová generace analytických nástrojů a jak marketérům pomáhá data aktivně používat představí Jiří Brázda ze společnosti Optimics.

Naivita a slepota v měření cíleného marketingu u věrnostních programů

Milan Schnorrer ze společnosti Pricewise ve své přednášce upozorní na hlavní nedostatky tradičních měření direct kampaní (např. přes Google Analytics) v komplexním prostředí souběžných nákupů online a v kamenné prodejně a při použití různých typů kampaní (e-mail, sms, tisk). Ukáže, jak na správné měření direct kampaní v prostředí vyspělého věrnostního programu, jehož úkolem je zvyšování výnosu. Jak působí tradiční měření na psychologií marketérů a jak negativně ovlivňují formát a obsah kampaní.

Prodat nebo raději získat lead

Jak efektivně vytěžovat veškerý traffic na webu? Má web sloužit jen k přímému obsloužení zákazníka, nebo také jako nástroj k získávání a obohacování leadů v rámci multikanálové distribuce? Touto problematickou se bud zabývat Jiří RandákČeské pojišťovny.

Zaujala vás konference a rádi byste se jí zúčastnili?

Program, profily přednášejících a registrační formulář naleznete na stránkách akce zde:
http://www.tuesday.cz/akce/konference-webtop100–2014/

Generálním partnerem konference je společnost Forpsi. Hlavním partnerem je společnost MediaFactory. Partnery akce jsou Acomware, eMerite, GemiusSociomantic. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing&Media, MJournal, Podnikatel.cz, Strategie, Živě.cz. Produktovým partnerem je společnost STRV. Organizátorem akce je společnost Dobrý web. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Podnikatel.cz: Dárkové poukazy. Vaše byznys výhra

Dárkové poukazy. Vaše byznys výhra

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Na pečení je nejlepší medovicový med

Na pečení je nejlepší medovicový med

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Podnikatel.cz: EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy