Hlavní navigace

Konference WebTop100 – To nejlepší z digitálního marketingu pro byznys

Aktuální trendy, inspirace z oblasti digitálního marketingu. Přednášky, diskuzní panely, workshopy, případové studie, duely – to bude letošní WebTop100.

Není důležité, jestli vlastníte anebo provozujete e-shop. Zabýváte-li se digitálním marketingem v malé, střední nebo velké firmě případně v nadnárodní korporaci. Z celodenní odborné konference WebTop100, která se uskuteční ve čtvrtek 6. listopadu v Konferenčním centru City, si užitečné tipy a rady pro svou práci odnese opravdu každý. Přijďte se inspirovat, vzdělávat a setkat se zajímavými lidmi specializujícími se na digitální marketing a tvorbu webu. Čeká vás mnoho užitečných přednášek s praktickými ukázkami a reálnými čísly, případové studie, diskuzní panely, workshopy i analýzy.

Přijďte se dozvědět, jak můžete zefektivnit vaše online aktivity a jak se vyhnout častým chybám nebo ještě víc vylepšit už dobře nastartovanou strategii. Řeč bude mimo jiné o obsahové strategii a SEO, měření retence, atribučních modelech, multichannelu, retargetingu, zákaznické péči, bezpečnosti, mobilním marketingu a dalších souvisejících tématech.

Z více než 30 odborníků, kteří na konferenci vystoupí, vybíráme ukázku 4 témat:

Mobilní, responzivní nebo funkční a užitečný? 

Potřebujete poradit, jakou zvolit cestu pro mobilní komunikaci a interakci se zákazníky? Jaké jsou nejčastější chyby při konverzi obsahu do mobilních zařízení? Potřeby, scénáře, persony. Jak vlastně žijí vaši zákazníci? Aplikace, mobilní nebo responzivní web? Jaké řešení je pro vás nejlepší? Odpovědi na všechny tyto otázky prozradí Petr Kleiner z ČSOB Pojišťovny.

Kam kráčíš, analytiko?

Co je vlastně smyslem analytiky v marketingu? Mít víc a víc dat? Jak aktivně zapojit data do marketingu a jak na datech vydělávat peníze? V čem se liší nová generace analytických nástrojů a jak marketérům pomáhá data aktivně používat představí Jiří Brázda ze společnosti Optimics.

Naivita a slepota v měření cíleného marketingu u věrnostních programů

Milan Schnorrer ze společnosti Pricewise ve své přednášce upozorní na hlavní nedostatky tradičních měření direct kampaní (např. přes Google Analytics) v komplexním prostředí souběžných nákupů online a v kamenné prodejně a při použití různých typů kampaní (e-mail, sms, tisk). Ukáže, jak na správné měření direct kampaní v prostředí vyspělého věrnostního programu, jehož úkolem je zvyšování výnosu. Jak působí tradiční měření na psychologií marketérů a jak negativně ovlivňují formát a obsah kampaní.

Prodat nebo raději získat lead

Jak efektivně vytěžovat veškerý traffic na webu? Má web sloužit jen k přímému obsloužení zákazníka, nebo také jako nástroj k získávání a obohacování leadů v rámci multikanálové distribuce? Touto problematickou se bud zabývat Jiří RandákČeské pojišťovny.

Zaujala vás konference a rádi byste se jí zúčastnili?

Program, profily přednášejících a registrační formulář naleznete na stránkách akce zde:
http://www.tuesday.cz/akce/konference-webtop100–2014/

Generálním partnerem konference je společnost Forpsi. Hlavním partnerem je společnost MediaFactory. Partnery akce jsou Acomware, eMerite, GemiusSociomantic. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing&Media, MJournal, Podnikatel.cz, Strategie, Živě.cz. Produktovým partnerem je společnost STRV. Organizátorem akce je společnost Dobrý web. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.