Hlavní navigace

Na konferenci New Media Inspiration se přiblížíte ke generaci Z

Lámete si hlavu s tím, jak tvořit byznys v online světě pro „starou školu“ nebo jak vytvořit úspěšnou kampaň pro teenagery, kteří hodiny sledují videa pro vás neznámých YouTuberů?

Data, čísla a případovky. Tak nejenom to vás čeká na pátém ročníku konference New Media Inspiration, která se již tradičně koná v sobotu 13. února v prostorách Filosofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.

Uvidíte, jak se na webu nebo v mobilu chovají různé generace. Uslyšíte například případové studie o tom, jak se liší UX u služeb pro děti a pro důchodce.

Pokud kroutíte hlavou nad videi YouTuberů, a přitom ze všech stran slyšíte, že přesně tohle je způsob, jak oslovit teenagery, tak nesmíte chybět na prezentacích Jonáše Čumrika alias Johny Machette, Lenky Krsové ze Socialbakers a Petra Michla z Marketing Journal, kteří vám naservírují data i praktické ukázky, jak na to. Jonáš Čumrik odhalí, jak se dělají uvěřitelné kampaně pro teenagery. Odkryje i svět YouTuberů a hlavně svět těch, kteří je sledují. Petr Michl ukáže konkrétní příklady product placementu ve videích u YouTuberů.  Představí povedené i nepovedené kampaně a naznačí, jak začínají YouTubeři pronikat do klasické reklamy.

O zkušenosti z rozjezdu B2B e-shopu pro generaci, která byla zvyklá objednávat jen přes telefon, se podělí Jan Ráž z Coca-Cola HBC Česká republika.

Dnešní internetová doba přináší ve zpravodajství úplně jiné možnosti než za dob našich rodičů. Redaktor DVTV Filip Horký prozradí, jak se dají ověřovat informace na Twitteru, jak se k nim dostat dostatečně rychle a na jaké zdroje se dá spolehnout.

V sobotu 13. února se změní akademická půda v meeting point zajímavých lidí, myšlenek, ale i zábavy. Na účastníky konference čekají hry a spoustu věcí k ozkoušení.

Registrujte se ještě dnes na webu konference New Media Inspiration, ať máte své místo jisté.

Pro aktuální informace o konferenci můžete sledovat i událost na Facebooku.

Produktoví partneři konference jsou Shutterstock a ZOOT. Konferenci podporují AIESEC, Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. Mediálními partnery jsou Lupa.cz, Markething, Marketing Journal, MediaGuru.cz, Studenta.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info. Konferenci organizují Studia nových médií Filozofické fakulty UK a TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.