Hlavní navigace

Na konferenci New Media Inspiration se přiblížíte ke generaci Z

6. 1. 2016

Lámete si hlavu s tím, jak tvořit byznys v online světě pro „starou školu“ nebo jak vytvořit úspěšnou kampaň pro teenagery, kteří hodiny sledují videa pro vás neznámých YouTuberů?

Data, čísla a případovky. Tak nejenom to vás čeká na pátém ročníku konference New Media Inspiration, která se již tradičně koná v sobotu 13. února v prostorách Filosofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.

Uvidíte, jak se na webu nebo v mobilu chovají různé generace. Uslyšíte například případové studie o tom, jak se liší UX u služeb pro děti a pro důchodce.

Pokud kroutíte hlavou nad videi YouTuberů, a přitom ze všech stran slyšíte, že přesně tohle je způsob, jak oslovit teenagery, tak nesmíte chybět na prezentacích Jonáše Čumrika alias Johny Machette, Lenky Krsové ze Socialbakers a Petra Michla z Marketing Journal, kteří vám naservírují data i praktické ukázky, jak na to. Jonáš Čumrik odhalí, jak se dělají uvěřitelné kampaně pro teenagery. Odkryje i svět YouTuberů a hlavně svět těch, kteří je sledují. Petr Michl ukáže konkrétní příklady product placementu ve videích u YouTuberů.  Představí povedené i nepovedené kampaně a naznačí, jak začínají YouTubeři pronikat do klasické reklamy.

O zkušenosti z rozjezdu B2B e-shopu pro generaci, která byla zvyklá objednávat jen přes telefon, se podělí Jan Ráž z Coca-Cola HBC Česká republika.

Dnešní internetová doba přináší ve zpravodajství úplně jiné možnosti než za dob našich rodičů. Redaktor DVTV Filip Horký prozradí, jak se dají ověřovat informace na Twitteru, jak se k nim dostat dostatečně rychle a na jaké zdroje se dá spolehnout.

V sobotu 13. února se změní akademická půda v meeting point zajímavých lidí, myšlenek, ale i zábavy. Na účastníky konference čekají hry a spoustu věcí k ozkoušení.

Registrujte se ještě dnes na webu konference New Media Inspiration, ať máte své místo jisté.

Pro aktuální informace o konferenci můžete sledovat i událost na Facebooku.

Produktoví partneři konference jsou Shutterstock a ZOOT. Konferenci podporují AIESEC, Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. Mediálními partnery jsou Lupa.cz, Markething, Marketing Journal, MediaGuru.cz, Studenta.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info. Konferenci organizují Studia nových médií Filozofické fakulty UK a TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět