Hlavní navigace

Nastavte správnou strategii interní komunikace, vyplatí se to

Hnacím motorem každé úspěšné firmy jsou její zaměstnanci. Jak se o ně starat, správně s nimi komunikovat a jak je motivovat k lepším výkonům?
16. 4. 2014

Sdílet

Pojďte diskutovat spolu s lidmi z oboru a odborníky na konferenci In-Comms Forum – Jak na interní komunikaci, jak v praxi zlepšit komunikaci ve firmě: Jak motivovat zaměstnance a vytvořit pro ně příjemné pracovní prostředí, jaké komunikační nástroje je ideální používat, jak zapojit zaměstnance do interní komunikaci i jak citlivě komunikovat změny.

Na konferenci se můžete přímo zapojit do těchto diskusí: 

Novinky na poli interní komunikace

Digitalizace, infotainment, gamifikace…To jsou aktuální buzzwords v interní komunikaci. Je skutečně nutné, aby firmy při komunikaci se zaměstnanci byly hravé a zábavné?

Jiří Hauptmann – Head of Corporate Relations and Public Affairs, HEINEKEN Česká republika
Magdaléna Chvalinová – managing director, Insiders
Martina Janebová – Communication Manager, UNILEVER ČR
Petr Pouchlý – kapitán škuneru & hvězdný navigátor, Court of Moravia

Citlivá komunikace změn

Změny obecně zaměstnanci nepřijímají dobře a bojí se jejich negativních důsledků. Jak rozfázovat komunikaci? Jak zabránit tomu, aby se z krizové interní komunikace stalo díky nespokojeným zaměstnancům krizové PR?

Luděk Březina – manažer korporátní komunikace, vydavatelství Economia
Martin Hruška – HR ředitel, Havel, Holásek&Partners
Helena Mládková – vedoucí interní komunikace, Komerční banka

A jaká další témata vás čekají? 

• Které nástroje v rámci interní komunikace fungují lépe a které hůře
• Proč dělat interní komunikaci v číslech
• Mýty a chyby interních výzkumů
• Jak z interní komunikace vytěžit maximum
• Jak zvýšit oblibu interních médií
• Jak zapojit zaměstnance do interních aktivit
• Čísla z aktuálních výzkumů vlivu interní komunikace na zisk společnosti

Konference se uskuteční v úterý 27. května od 9. hod v konferenčních prostorách agentury IPSOS v Praze.

Kompletní program spolu s profily přednášejících naleznete na stránkách konf

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).