Hlavní navigace

Největší česká konference o e-mailingu bude v Praze už na konci dubna

Čtvrtá E-mailingová konference, největší akce svého druhu v ČR, bude ve znamení automatizace. Aktuálním trendem e-mail marketingu jsou uvítací kampaně s konverzním poměrem až 20 %.

Rok 2016 bude v e-mail marketingu ve znamení automatizace. První české internetové obchody se automatizací kampaní zabývaly v roce 2013, letos jejích výhod úspěšně využívají v ČR už tři stovky e-shopů. Největším a nejrychleji rostoucím trendem jsou specialisty doporučované uvítací kampaně.

Uvítací kampaní zasáhne internetový obchod na svém webu až 10 % návštěvníků. Podle statistik VIVmail.cz dosahuje konverzního poměru až 20 %, tedy tolik zákazníků dovede k objednávce. Zbylých 80 % kontaktů putuje do databáze, díky čemuž se buduje silná prodejní základna. Zákazníci, kteří projdou uvítacím procesem, mají o 15% vyšší Open Rate na přijatá obchodní sdělení.

Uvítací proces neslouží jen k zápisu do databáze. Díky prokliku z potvrzovacího e-mailu dokážete přidělit zákazníkovi cookies a sledovat tak jeho chování do budoucna. Na podobném principu mohou fungovat i další kampaně, například navigace na nejbližší prodejnu, opuštěný košík, upselling, opakované nákupy, remarketing, hodnocení k výrobkům, svátky, narozeniny, výročí, věrnostní programy, reaktivační kampaně, transakční e-mailing či napojení na SMS.

E-mailingová konference se bude zabývat i jinými zajímavými tématy z oblasti e-mailového marketingu a přinese prezentace řady odborníků. Mezi aktuálně potvrzenými prezentátory je například Jeff Dellapina z USA s informacemi o celosvětové doručitelnosti, Pavel Pola z Etnetera Activate s přednáškou o tom, zda se Vám vyplácí e-mail marketing, Peter Orosz z Feedo.cz s e-mailovými šablonami, Robert Němec z RobertNemec.com a jeho tipy, jak získávat e-mailové adresy, Vladimír Patzak z One Click Business Solutions a praktická ukázka projektového řízení e-mailingu, Jan Tichý z Medio Interactive a analytika ve světě e-mailingu, Pavel Mikulka z ProfiSMS s best practices SMS marketingu či Petr Cikán z Acomware a Tomáš Haškovec ze SpokojenýPes.cz a jejich společná case study.

Poptávka po e-mailingových kampaních a souvisejících informacích se v uplynulých 12 měsících výrazně zvýšila, proto se organizátoři rozhodli akci rozšířit tak, aby pokryli co nejvíce témat, mohli reagovat na významné trendy poslední doby a podněty, které získali od účastníků předchozích ročníků. Tento ročník e-mailingové konference bude rekordní nejen množstvím a rozsahem přednášek, ale také počtem účastníků. 

Pokud chcete proniknout do tajů vysokých Open Rate a Click Rate, odhalit význam tolik skloňovaných slov jako segmentace, personalizace či automatizace a zjistit, jak správným e-mail marketingem posunout svůj business dál, nemůžete si tuto akci s přednáškami od uznávaných odborníků nechat ujít. Více informací se můžete dozvědět na webu www.emailingkonference.cz, který bude s blížícím se termínem průběžně doplňován o další novinky. Generálním partnerem konference je společnost IBM, která poskytuje e-mailingový nástroj IBM Marketing Cloud (dříve Silverpop).