Hlavní navigace

Největší konference o internetové reklamě #IAC16 už za týden

5. 4. 2016

Největší koncentrace mediálních profesionálů na metr čtvereční, zahraniční hvězdy, které v ČR ještě nikdy nevystupovaly, novinky v internetové reklamě a nejen to slibuje #IAC16.

Už 12. dubna se prostory Clarion Congress Hotel Prague zaplní stovkami profesionálů. Marketingoví a mediální odborníci, mediální a reklamní agentury, zadavatelé internetové reklamy, poskytovatelé obsahu, internetová média a členové SPIR , ti všichni se sejdou na 9. ročníku Internet Advertising Conference pořádané Sdružením pro internetový rozvoj (SPIR).

Pro více jak 600 účastníků jsou připraveny 4 programové bloky. Dva z nich jsou zaměřeny hlavně na reklamu. První konkrétně na RTB. Vystoupí zde zástupci Programmatic, Red Media, Seznamu i Google. Program v tomto sále zakončí diskuse o automatizovaném obchodování v roce 2016.

Nachystán je i nabitý program v Marketingovém sále. Čekají vás případové studie většinou v podání agentura – klient. Těšit se můžete na příklady od značek jako Sazka, Peugeot, Heureka nebo Mattoni. Pokud plánujete kampaň ve spolupráci s influencery včetně YouTuberů, neměli byste určitě v tomto sálu chybět.

Velkým lákadlem jsou i zahraniční hosté, kteří v Česku vystoupí vůbec poprvé. Jsou to Harald Dunnink a Rob Wijnberg, zástupci holandského časopisu De Correspondent, který se „neživí“ reklamou. Na začátku letošního roku přesáhli hranici 45 000 předplatitelů. Dále vystoupí ukrajinská aktivistka známá díky své aktivitě na Twiterru Kateryna Kruk a Gabriel Cubbage a Anton BoeglerAdBlocku.

Ani letos nebude chybět Afterparty pro účastníky konference. Tentokrát se bude konat v prostorách muzea voskových figurín Grévin, kde můžete s ostatními probrat to, co mezi přednáškami nestihnete.

Pokud nechcete chybět na tomto ročníku, registrujte se ještě dnes na webu Internet Advertising Conference.

Generálním partnerem konference je Seznam.cz. Hlavním partnerem Mladá Fronta, partnery jsou Adform, HyperMedia a VIVmail. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.

120na80.cz: Rodiče, pozor: jak dodat vitamín D bez rizika

Rodiče, pozor: jak dodat vitamín D bez rizika

Lupa.cz: Poučný příběh jednoho rozšíření pro Chrome

Poučný příběh jednoho rozšíření pro Chrome

Vitalia.cz: Tipy: Kde zaručeně koupíte dobré maso

Tipy: Kde zaručeně koupíte dobré maso

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Vitalia.cz: Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Lupa.cz: Proč jsou firemní počítače pomalé?

Proč jsou firemní počítače pomalé?

DigiZone.cz: Nejnovější špičkové TV ve videu

Nejnovější špičkové TV ve videu

Podnikatel.cz: Takhle se prodávají mražené potraviny

Takhle se prodávají mražené potraviny

Podnikatel.cz: 5 věcí, které o EET ještě nevíte

5 věcí, které o EET ještě nevíte

Podnikatel.cz: Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

DigiZone.cz: Nova opět stahuje „milionáře“

Nova opět stahuje „milionáře“

Vitalia.cz: Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Podnikatel.cz: Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

DigiZone.cz: LG OLED65E6: první pohled

LG OLED65E6: první pohled

Vitalia.cz: Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Podnikatel.cz: ČSSZ posílá přehled o důchodovém kontě

ČSSZ posílá přehled o důchodovém kontě

Vitalia.cz: Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Vitalia.cz: Inspekce našla nelegální sklad v SAPĚ. Zase

Inspekce našla nelegální sklad v SAPĚ. Zase

Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

DigiZone.cz: DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn