Hlavní navigace

Největší setkání e-mail marketing specialistů se koná 1.října

Své know-how budou na konferenci v Praze, prezentovat specialisté společností Feedo, Tescoma, Nutricia, VIVmail, Etnetera, ÚOOÚ a Seznam.cz.

V e-commerce firmách se e-mailing podílí až na 40 % tržeb. Za poslední dva roky již mnoho firem v České republice dokázalo svůj e-mailing přiblížit ke standardu v zahraničí, kde ROI v e-mail marketingu dosahuje až 700 %.

Emailingkonference.cz se vyznačuje:
- praktickými návody a ukázkami 100% responsivních e-mailů
- výsledky e-mail marketingových kampaní s automatizací
- personalizací obsahu, nikoliv pouze jména
- tipy ze zahraničí, jak zaujmout zákazníka
- návodem, jak dovést zákazníka k nákupu
- srozumitelným výkladem zákona 101/2012 Sb.
- radami, jak na téměř 100% doručitelnost na Seznam.cz

Setkání bude řešit nejdůležitější otázky dnešního e-mail marketingu, jako jsou „Jak zajistit, aby moje e-maily spadly do přijaté pošty a ne do "Promo?“ anebo „Která kampaň přináší více prodejů – Opuštěný košík nebo Welcome kampaň?“, „Jak připravit 100% responsivní šablonu e-mailu?“, „Jak sladit e-mail, landing page a cílovou stránku, kde má dojít k požadované aktivitě zákazníka?“

Pavel Pola, který ve firmách Baťa, Datart nebo ČSOB Pojišťovna vyzkoušel několik e-mailových nástrojů a několikrát čelil zásadním problémům, vám poradí, jak si vybrat vhodnou technologii a na co se připravit.

Chcete vědět jak vybrat e-mailingovou agenturu? Hledáte někoho, kdo vám poskytne pouze technologii nebo vás naopak provede krok po kroku e-mail marketingem od začátku až po automatizované kampaně se zábavným a přínosným obsahem pro vaše zákazníky? Důvěra vašeho zákazníka se buduje postupně, ale ztratit se může jediným chybným krokem, proto se svěřte odborníkům, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti.

Podívejte se na detaily, čísla a ukázky konkrétních kampaní společnosti Conrad, která při svém obratu 200+ mil. Kč dosáhla ROI v e-mailingu přes 700 % zavedením velmi sofistikovaného nástroje. Jak přimět své návštěvníky, aby se k vám registrovali a zadali jejich osobní detaily včetně jmen svých dětí a jejich data narození. Tereza Roučková vám představí, jak se toto podařilo v Nutricii, a ukáže vám, s jakými výsledky spouštějí automatizované kampaně, které pomáhají přesvědčit návštěvníky, aby poskytli svá osobní data. Vráťa Kopp, který pracoval v zahraničí pro Škoda Auto, BMW, vás naučí, jak vše nepokazit v cílové rovince, kdy návštěvníka dostanete na tzv. landing page, a jakých pravidel se držet při tvorbě této stránky.

E-mailing konference se koná jednou za rok a vy máte nyní šanci získat know-how, které zúročíte během celého roku a které posune vaše výsledky tam, kde je mají ti nejúspěšnější. Láká vás ROI 700+ %? Tak neváhejte a registrujte se na konferenci v centru Prahy, jen 50m od stanice metra Můstek ve Františkánském klášteře emailingkonference.cz. Osobně pak můžete s odborníky probrat vaši konkrétní situaci a dostat první rady na after party.