Hlavní navigace

Největší slevový portál Picodi.com již v Česku!

26. 4. 2016

I do našich končin dorazil před pár lety fenomén slev a slevových kódů, které můžete využít při online nakupování a ušetřit díky nim i tisíce korun.

Největší hráč na trhu Slevovekody.com právě v těchto dnech prochází kompletním rebrandingem značky a přináší svým uživatelům ještě více výhod – Picodi.com.

V USA velmi populárnější cesta k levnějším nákupům nemá ve střední Evropě příliš dlouhou historii. Na začátku všeho nestálo nic jiného než malý startup s velkými cíly. Společnost International Coupons, sídlící v polském Krakově, vznikla v roce 2008. O necelé dva roky později pak na polský trh uvádí unikátní affiliate službu zaměřenou na zprostředkování výhodných nákupů pomocí slevových kódů a kupónů – KodyRabatowe.pl. Tvorba kvalitní sítě partnerských obchodů i atraktivnost, do této doby málo známé služby, si u našich sousedů rychle získala úspěch. Následující roky tedy patřily expanzi na další trhy a rychlému růstu společnosti.

Dnes, v roce 2016, provozuje společnost lokalizované slevové portály již na 6 kontinentech a poskytuje služby ve 26 zemích světa. „Pro obchody je to velmi efektivní nástroj na přilákání zákazníků a hlavně zvýšení prodeje. V zemích s nejvyšší mírou rozšíření internetu slevové kódy používají téměř všechny největší obchody, říká CEO Szymon Dobosz.

Popularita slevových kódů i nadále roste

Jeho slova taktéž potvrzují i nejnovější ukazatele a průzkumy, podle kterých se slevové kupóny nyní používají při koupi elektroniky až v 60 % případů, v těsném závěsu následuje cestování, móda a kosmetika.

Dalším vývojovým krokem společnosti, který se děje právě v těchto dnech, je tedy sjednocení globální strategie a přechod všech slevových portálů pod nově vzniklou globální značku Picodi.com. 

Picodi.com, původně jako SlevoveKody.com, vstoupily na český trh v roce 2012 a domácí uživatelé potvrdili, že jako zákazníci jsme na cenu velmi citlivý. Celému konceptu slevových kódů se tak dostalo více než vřelého přivítání. Po letech ve znamení růstu a obsazení pozice jedničky na trhu, je zde nyní každý den uveřejněno více než tisíc nabídek a celkový obrat za loňský rok dosáhl rekordních 300 milionů korun. Picodi.com také jako první skutečně zpřístupnily populární online výprodeje Black Friday, kdy uživatelům v jeden moment nabídly unikátní slevy od více než stovky prodejců na jednom místě.

Nový vzhled i možnosti Picodi.com

Jednoduše se dá říci, že slevový kód dá zákazníkovi možnost ušetřit na nákupu zboží a prodejce díky tomu získá nového zákazníka. Tak jednoduché to už ale dávno není. I tento druh „smart shoppingu“, který dle dalšího nedávného výzkumu affiliate sítě Commission Junction, používá při nákupu v USA 49% dospělé populace, prochází značným vývojem. Především musí reagovat na stále se měnící preference uživatelů, kteří vyžadují jak neustálé novinky, tak přesné intuitivní vyhledávání, které jim do pár kliknutí zobrazí tu nejlepší nabídku. Marketéři i programátoři v International Coupons musí být neustále připraveni reagovat a čelit novým výzvám.

Vzhledem k rychlému růstu e-commerce v Česku a zájmu o slevové kódy, je pro nás tento trh velice důležitý. Snažíme se tedy naslouchat uživatelům a naše služby jim upravovat na míru.” – upřesnil také CEO Szymon Dobosz.

V minulých dnech byl představen nový vzhled i funkčnost celého globálního portálu Picodi, který by měl uživatelům zpříjemnit používání slevových kódů na maximum. Celý systém i jednotný web samotný, by pak měly pomoci nejen k budování hlubšího povědomí o značce, ale také usnadnit fungování marketingových aktivit a spolupráci s partnery v případě poskytování slevových kódů na více trzích.

První čísla z Picodi.com hovoří pozitivně a ani přechod na jednotnou doménu nezastavil zvyšující se zapojení uživatelů nebo počty uskutečněných transakcí. Na druhou stranu rebranding značky je vždy velkým a mnohdy riskantním krokem. International Coupons ale tento krok dělá s velkým sebevědomím a stejně tak s velkým očekáváním. Jak se nová globální značka Picodi.com etabluje na českém a slovenském trhu, si stačí počkat. Jisté ale je, že tento způsob nakupování je stále na vzestupu a zájem o něj mají jak obchodníci, tak zákazníci hledající výhodné nákupy napříč sortimentem.

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla