Hlavní navigace

Neřešit média, ale obsah. Recept, jak dělat PR v dnešním online světě

22. 8. 2016

Hranice mezi PR a on-line marketingem se začínají stírat. PR manažeři se musí pěkně ohánět, aby stíhali sledovat aktuální trendy. Jak být v obraze a držet krok s konkurencí?

Odpovědi nejen na tuto otázku najdete v nabitém programu čtvrtého ročníku konference PR v digitální éře, která se koná ve středu 14. září v Praze.

PR manažeři pomalu vzdávají snahu o to, „aby se o nás psalo“. Místo toho mluví na zákazníky na přímo a nad stoly vyvěšují heslo „Content is king“. Obsahu je ale všude kolem tolik, že se v něm zákazníci ztrácejí, anebo začínají být vůči němu imunní. Jak tedy mluvit, aby zákazníci poslouchali?

Inspiraci určitě dostanete při těchto přednáškách:

Šéfredaktor Marketing Journal Petr Michl ve své prezentaciukáže, proč obsahový marketing (ne)selhává, a vypíchne nejčastější důvody neúspěchu. Těšit se můžete na příklady různorodých projektů.

Martin Frýdl z AC&C Public Relations se s vámi podělí o zkušenosti z šestiměsíčního projektu pro T- Mobile. Ukáže, jak je důležité umět najít v korporaci skvělý obsah a dobře ho využít v PR.

Inspirovat se můžete i přednáškou Rostislava Starého z Konektor Social. Co může značce přinést spolupráce s influencery? To uvidíte na příkladu aktuální kampaně, ve které se podařilo integrovat influencer marketing s PR a obsahovým marketingem.

Účet Ministerstva kultury na Twitteru je malým zjevením mezi ostatními účty veřejného sektoru. Jak se dá komunikovat s lehkostí a vtipem i pokud pracujete v konzervativní instituci předvede Petr Kukal.

Jaké nástroje a strategii zvolit, pokud máte start-up prozradí Adam Ondráček. Co se osvědčuje, pokud děláte PR neziskovce řekne Hana Janišová z Asseco Solutions. Také se dozvíte, jak se dělá PR kolosu jako je Amazon, a to přímo od PR manažera Karla Taschnera. Předseda PR klubu Petr Langer si nachystal zajímavé ukázky newsletterů, které se objevily v soutěži Zlatý středník.

Další podrobnosti o programu a přednášejících najdete na webu konference.

REGISTRUJTE se ještě dnes, ať máte svá místa jistá. Konference PR v digitální éře se koná 14. září na pražském Pankráci v prostorách OKsystemu.

Vitalia.cz: 5 pravidel proti infekci močových cest

5 pravidel proti infekci močových cest

Vitalia.cz: Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

120na80.cz: Co je padesátkrát sladší než cukr?

Co je padesátkrát sladší než cukr?

Podnikatel.cz: Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují

Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují

Podnikatel.cz: 5 věcí, které o EET ještě nevíte

5 věcí, které o EET ještě nevíte

Podnikatel.cz: ČSSZ posílá přehled o důchodovém kontě

ČSSZ posílá přehled o důchodovém kontě

Podnikatel.cz: Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

Vitalia.cz: Jsou vegani a vyrábějí nemléko

Jsou vegani a vyrábějí nemléko

Lupa.cz: Adblock Plus začal prodávat reklamy

Adblock Plus začal prodávat reklamy

Vitalia.cz: Inspekce našla nelegální sklad v SAPĚ. Zase

Inspekce našla nelegální sklad v SAPĚ. Zase

Podnikatel.cz: Vytvořte si web sami. Redakční systém Tumblr

Vytvořte si web sami. Redakční systém Tumblr

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Vitalia.cz: Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

DigiZone.cz: Nova opět stahuje „milionáře“

Nova opět stahuje „milionáře“

Vitalia.cz: Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Podnikatel.cz: „Lex Babiš“ Babišovi paradoxně pomůže

„Lex Babiš“ Babišovi paradoxně pomůže

DigiZone.cz: LG OLED65E6: první pohled

LG OLED65E6: první pohled

Lupa.cz: Bude Google platit médiím za použití článků?

Bude Google platit médiím za použití článků?

Podnikatel.cz: Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

DigiZone.cz: Nejnovější špičkové TV ve videu

Nejnovější špičkové TV ve videu