Hlavní navigace

Neřešit média, ale obsah. Recept, jak dělat PR v dnešním online světě

22. 8. 2016

Hranice mezi PR a on-line marketingem se začínají stírat. PR manažeři se musí pěkně ohánět, aby stíhali sledovat aktuální trendy. Jak být v obraze a držet krok s konkurencí?

Odpovědi nejen na tuto otázku najdete v nabitém programu čtvrtého ročníku konference PR v digitální éře, která se koná ve středu 14. září v Praze.

PR manažeři pomalu vzdávají snahu o to, „aby se o nás psalo“. Místo toho mluví na zákazníky na přímo a nad stoly vyvěšují heslo „Content is king“. Obsahu je ale všude kolem tolik, že se v něm zákazníci ztrácejí, anebo začínají být vůči němu imunní. Jak tedy mluvit, aby zákazníci poslouchali?

Inspiraci určitě dostanete při těchto přednáškách:

Šéfredaktor Marketing Journal Petr Michl ve své prezentaciukáže, proč obsahový marketing (ne)selhává, a vypíchne nejčastější důvody neúspěchu. Těšit se můžete na příklady různorodých projektů.

Martin Frýdl z AC&C Public Relations se s vámi podělí o zkušenosti z šestiměsíčního projektu pro T- Mobile. Ukáže, jak je důležité umět najít v korporaci skvělý obsah a dobře ho využít v PR.

Inspirovat se můžete i přednáškou Rostislava Starého z Konektor Social. Co může značce přinést spolupráce s influencery? To uvidíte na příkladu aktuální kampaně, ve které se podařilo integrovat influencer marketing s PR a obsahovým marketingem.

Účet Ministerstva kultury na Twitteru je malým zjevením mezi ostatními účty veřejného sektoru. Jak se dá komunikovat s lehkostí a vtipem i pokud pracujete v konzervativní instituci předvede Petr Kukal.

Jaké nástroje a strategii zvolit, pokud máte start-up prozradí Adam Ondráček. Co se osvědčuje, pokud děláte PR neziskovce řekne Hana Janišová z Asseco Solutions. Také se dozvíte, jak se dělá PR kolosu jako je Amazon, a to přímo od PR manažera Karla Taschnera. Předseda PR klubu Petr Langer si nachystal zajímavé ukázky newsletterů, které se objevily v soutěži Zlatý středník.

Další podrobnosti o programu a přednášejících najdete na webu konference.

REGISTRUJTE se ještě dnes, ať máte svá místa jistá. Konference PR v digitální éře se koná 14. září na pražském Pankráci v prostorách OKsystemu.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

120na80.cz: Bojíte se encefalitidy?

Bojíte se encefalitidy?

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

Lupa.cz: Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?