Hlavní navigace

New Media Inspiration 2015: konference, kde nesmíte chybět

Letošní 4. ročník konference budou provázet tři sály plné odborníků na marketing, data a technologie.

Ze světa technologií se můžete na New Media Inspiration obohatit o umění rozpoznat řeč v digitálním světě, nebo zjistit, co je to démon v digitální domácnosti. Tématy vás provedou zkušení moderátoři.

Ve druhém sále zaměřeném na marketing váš čeká automatická detekce emocí v textu s Kateřinou Veselovskou a setkání v tekutém světě s Milošem Říhou. Jak upozornit na oční poruchy pomocí instagramu bude zajímat všechny, kdo fandí neotřelým kampaní. Jestli se chcete na tuto přednášku připravit, zkuste hashtag #mymaocima.

Data a technologie vás dostanou na SEO pro mobilní zařízení. Vaši nalezitelnost v mobilu povzbudí Pavel Ungr. Lubo Smid vám přidá argumenty, proč nutně potřebujete chytré hodinky a proč si pustit operační systém k tělu.

Big data ve světě financí s Jakubem Škrábánkem vám pomohou pochopit, jaké stopy zanecháváte svými online aktivitami. Ať už jde o běžné surfování, nákupy v e-shopech, finanční transakce nebo využití sociálních sítí. Z těchto otisků lze sestavit složitou mozaiku, která vypovídá i o tom, zda je daný uživatel schopný splácet půjčku nebo mu lze bez obav poskytnout jiný finanční produkt.

Na workshopech si potom můžete vyzkoušet domácí kutilství s Fitbitem.

Kompletní program si můžete prohlédnout zde.

Již čtvrtý ročník konference se letos uskuteční 21. února opět v prostorách Filosofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Organizátory jsou Studia nových médií Filozofické fakulty UKTUESDAY Business Network. Při včasné registraci do 12. února získáte slevu na vstupném a zaplatíte pouze 2 496 Kč.

Program pro téměř 400 účastníků bude letos probíhat ve třech paralelních sálech a moderovat jej bude osvědčené trio Petr Koubský, Ján Simkanič a Josef Šlerka.

Registrace probíhá prostřednictvím online formuláře.