Ze světa technologií se můžete na New Media Inspiration obohatit o umění rozpoznat řeč v digitálním světě, nebo zjistit, co je to démon v digitální domácnosti. Tématy vás provedou zkušení moderátoři.
Ve druhém sále zaměřeném na marketing váš čeká automatická detekce emocí v textu s Kateřinou Veselovskou a setkání v tekutém světě s Milošem Říhou. Jak upozornit na oční poruchy pomocí instagramu bude zajímat všechny, kdo fandí neotřelým kampaní. Jestli se chcete na tuto přednášku připravit, zkuste hashtag #mymaocima.
Data a technologie vás dostanou na SEO pro mobilní zařízení. Vaši nalezitelnost v mobilu povzbudí Pavel Ungr. Lubo Smid vám přidá argumenty, proč nutně potřebujete chytré hodinky a proč si pustit operační systém k tělu.
Big data ve světě financí s Jakubem Škrábánkem vám pomohou pochopit, jaké stopy zanecháváte svými online aktivitami. Ať už jde o běžné surfování, nákupy v e-shopech, finanční transakce nebo využití sociálních sítí. Z těchto otisků lze sestavit složitou mozaiku, která vypovídá i o tom, zda je daný uživatel schopný splácet půjčku nebo mu lze bez obav poskytnout jiný finanční produkt.
Na workshopech si potom můžete vyzkoušet domácí kutilství s Fitbitem.
Kompletní program si můžete prohlédnout zde.
Již čtvrtý ročník konference se letos uskuteční 21. února opět v prostorách Filosofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Organizátory jsou Studia nových médií Filozofické fakulty UK a TUESDAY Business Network. Při včasné registraci do 12. února získáte slevu na vstupném a zaplatíte pouze 2 496 Kč.
Program pro téměř 400 účastníků bude letos probíhat ve třech paralelních sálech a moderovat jej bude osvědčené trio Petr Koubský, Ján Simkanič a Josef Šlerka.
Registrace probíhá prostřednictvím online formuláře.