Hlavní navigace

Obsah je král. Jak to udělat, aby sloužil vám?

Nabídněte svým zákazníkům to, co potřebují, tam, kde zrovna jsou. Chcete poradit jak? Přijďte si pro nejúspěšnější obsahové strategie pro rok 2016 na konferenci Content First.
3. 5. 2016

Sdílet

Chcete letos posunout svůj obsahový marketing zase o kousek dál? Pak nesmíte chybět na 3. ročníku konference Content First, která vám ukáže, jak efektivně pracovat s obsahem napříč všemi médii i formáty. Čeká vás řada reálných příkladů úspěšného obsahu jako inspirace pro vaši obsahovou strategii.

Prohlédněte si program konference a najděte si to pravé téma pro vás, je z čeho vybírat.

Nabízíme krátkou ukázku přednášek, které stojí za to navštívit:

Titulek, perex, post na Facebooku – o co se při tvorbě obsahu snažíte? Je to snad vzbuzení zájmu čtenáře pomocí slovních kudrlinek, jako jsou vtipné texty nebo jejich hezké zpracování? Mnohem důležitější je vědět, komu je váš obsah určený a tomu ho umět přizpůsobit. Jaký efekt tedy má, když píšete pro konkrétní lidi, řekne Martin Pistulka z Follow Bubble.

Pokud máte firemní profil na Facebooku, jistě si kladete otázku, jak vyvolat zájem a zapojení svých fanoušků do komunikace. Příběh o tom, jak ze stránky Teekanne, kde si nikdo s nikým nepovídal, vykouzlili komunitu aktivních fanoušků s růstem o 2 000 %, přinese Ondřej Tyleček z Fairy Tailors.

Další tipy pro váš obsah prozradí Rudolf Rokoš ze Spoko. Zaměří se na potenciál on-line videa a návod k jeho použití tak, aby byli všichni Spoko. Jak udělat video, které diváka (zákazníka) zaujme, předá mu požadované sdělení a navíc nebude vlezlé. Jak se dá v současné době obrovského množství obsahu s videem prosadit?

V neprozkoumaných vodách content marketingu číhá nejedna překážka a léčka. Jak se obsahovému projektu O2Sport.cz podařilo proplout a co stojí za jeho úspěchy? O tom, co dalšího chystají, pohovoří Jiří Caudr z O2 Czech Republic a Jan Javornický z Elite Solutions.

Nejúspěšnější obsahové strategie i novou inspiraci od předních odborníků získáte 8. června v OKsystemu v Praze. Udělejte první krok k tvorbě zajímavého a úspěšného obsahu a zajistěte si svou vstupenku včas. Ty nejvýhodnější můžete zakoupit až do 5. května.

Generálním partnerem konference je společnost T-Mobile, mediálními partnery jsou servery Lupa.cz, Mjournal.cz a MediaGuru.cz. Produktovými partnery jsou ChargeBox, Jane Bond, Martinus.cz a TEEKANNE Česká republika. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).