Chcete letos posunout svůj obsahový marketing zase o kousek dál? Pak nesmíte chybět na 3. ročníku konference Content First, která vám ukáže, jak efektivně pracovat s obsahem napříč všemi médii i formáty. Čeká vás řada reálných příkladů úspěšného obsahu jako inspirace pro vaši obsahovou strategii.
Prohlédněte si program konference a najděte si to pravé téma pro vás, je z čeho vybírat.
Nabízíme krátkou ukázku přednášek, které stojí za to navštívit:
Titulek, perex, post na Facebooku – o co se při tvorbě obsahu snažíte? Je to snad vzbuzení zájmu čtenáře pomocí slovních kudrlinek, jako jsou vtipné texty nebo jejich hezké zpracování? Mnohem důležitější je vědět, komu je váš obsah určený a tomu ho umět přizpůsobit. Jaký efekt tedy má, když píšete pro konkrétní lidi, řekne Martin Pistulka z Follow Bubble.
Pokud máte firemní profil na Facebooku, jistě si kladete otázku, jak vyvolat zájem a zapojení svých fanoušků do komunikace. Příběh o tom, jak ze stránky Teekanne, kde si nikdo s nikým nepovídal, vykouzlili komunitu aktivních fanoušků s růstem o 2 000 %, přinese Ondřej Tyleček z Fairy Tailors.
Další tipy pro váš obsah prozradí Rudolf Rokoš ze Spoko. Zaměří se na potenciál on-line videa a návod k jeho použití tak, aby byli všichni Spoko. Jak udělat video, které diváka (zákazníka) zaujme, předá mu požadované sdělení a navíc nebude vlezlé. Jak se dá v současné době obrovského množství obsahu s videem prosadit?
V neprozkoumaných vodách content marketingu číhá nejedna překážka a léčka. Jak se obsahovému projektu O2Sport.cz podařilo proplout a co stojí za jeho úspěchy? O tom, co dalšího chystají, pohovoří Jiří Caudr z O2 Czech Republic a Jan Javornický z Elite Solutions.
Nejúspěšnější obsahové strategie i novou inspiraci od předních odborníků získáte 8. června v OKsystemu v Praze. Udělejte první krok k tvorbě zajímavého a úspěšného obsahu a zajistěte si svou vstupenku včas. Ty nejvýhodnější můžete zakoupit až do 5. května.
Generálním partnerem konference je společnost T-Mobile, mediálními partnery jsou servery Lupa.cz, Mjournal.cz a MediaGuru.cz. Produktovými partnery jsou ChargeBox, Jane Bond, Martinus.cz a TEEKANNE Česká republika. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.