Hlavní navigace

Obsah, média či sociální sítě? Jak na PR v digitální éře?

5. 9. 2016

Obsah, příběhy, vhodné kanály a dobře vybrané publikum. Atributy, které můžou nastartovat tolik chtěný mediální kolotoč. Jak ho ale roztočit úspěšně naplno?

Obyčejnou tiskovou zprávou už dneska jen tak nezaujmete. Je jasné, že obsahový marketing se stává důležitou součástí digitálního PR. Občas ale není jednoduché najít to velké téma s osobitým příběhem. Jak tedy PR v on-line světě uchopit? Odpovědi i inspiraci můžete najít 14. září na celodenní konferenci PR v digitální éře.

O své zkušenosti se s vámi podělí:

Vystoupí například šéfredaktor Marketing Journal Petr Michl, který ve své prezentaci ukáže, proč obsahový marketing (ne)selhává, a vypíchne nejčastější důvody jeho neúspěchu.

Nezáleží ani tak na tom, zda komunikujete přes sociální sítě nebo kouřovými signály, nejdůležitější je příběh. Někdy se sám nabízí, jindy se musí prostě vytvořit. Jak? To řekne Martin Frýdl z AC&C Public Relations.

Gafa – Google, Apple, Facebook a Amazon se vymykají všem zažitým praktikám. Jak konkrétně to dělá Amazon v oblasti PR vysvětlí Karel Taschner, tamní PR Manager.

Proč je výhodné spolupracovat s influencery vám na aktuální kampani ukáže Rostislav Starý z Konektor Social.

Adam Ondráček z ADAMKONTRA na kampani pro Frusack vysvětlí, proč má smysl investovat do PR u začínajících start-upů a jak je představit cílové skupině.

Nedílnou součástí firemní komunikace bývají často i newslettery. Pokud se chcete inspirovat, jak připravovat čtivé newslettery, tak si nenechte ujít přednášku předsedy PR klubu Petra Langera. Ukáže řadu zajímavých příkladů, které zaznamenali během soutěže firemních médií Zlatý středník.

Jméno Miroslav Čepický možná ještě máte spojené s komunikací Vodafonu. Od loňského roku ale ve své agentuře I am PR pomáhá s komunikací různým firmám a neziskovým organizacím, menším i větším, většinou českým. Jaký byl jeho přechod z korporace na vlastní nohy? To prozradí během svého vystoupení.

Celou konferencí bude provázet odbornice na sociální sítě Eliška Vyhnánková.

REGISTRUJTE se na webových stránkách konference ještě dnes, ať máte svá místa jistá. Konference PR v digitální éře se koná už ve středu 14. září na pražském Pankráci v prostorách OKsystemu.

DigiZone.cz: RRTV: licence pro Šlágr TV

RRTV: licence pro Šlágr TV

DigiZone.cz: Parlamentní listy: kde končí PR...

Parlamentní listy: kde končí PR...

Vitalia.cz: Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

Lupa.cz: Proč jsou firemní počítače pomalé?

Proč jsou firemní počítače pomalé?

Podnikatel.cz: 5 věcí, které o EET ještě nevíte

5 věcí, které o EET ještě nevíte

Lupa.cz: Adblock Plus začal prodávat reklamy

Adblock Plus začal prodávat reklamy

Vitalia.cz: 5 chyb, které děláme při skladování potravin

5 chyb, které děláme při skladování potravin

DigiZone.cz: DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

Podnikatel.cz: „Lex Babiš“ Babišovi paradoxně pomůže

„Lex Babiš“ Babišovi paradoxně pomůže

120na80.cz: Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Vitalia.cz: 7 příčin neplodnosti u žen: pravda a mýty

7 příčin neplodnosti u žen: pravda a mýty

Vitalia.cz: Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Podnikatel.cz: Takhle se prodávají mražené potraviny

Takhle se prodávají mražené potraviny

Vitalia.cz: Inspekce našla nelegální sklad v SAPĚ. Zase

Inspekce našla nelegální sklad v SAPĚ. Zase

Podnikatel.cz: ČSSZ posílá přehled o důchodovém kontě

ČSSZ posílá přehled o důchodovém kontě

Podnikatel.cz: Vytvořte si web sami. Redakční systém Tumblr

Vytvořte si web sami. Redakční systém Tumblr

Lupa.cz: Bude Google platit médiím za použití článků?

Bude Google platit médiím za použití článků?

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

DigiZone.cz: LG OLED65E6: první pohled

LG OLED65E6: první pohled

DigiZone.cz: Samsung EVO-S: novinka pro Skylink

Samsung EVO-S: novinka pro Skylink