Hlavní navigace

Pilulku v affiliate následuje Footshop

Na 9. Affiliate konferenci 12. května 2016 vystoupí již tradičně zástupce e-shopu, který bude prezentovat výsledky affiliate programu (a to včetně detailních dat o jeho výkonnosti).
2. 5. 2016

Sdílet

Footshop je velice úspěšný koncept prodeje sportovní obuvi, který za 20 měsíců trvání svého affiliate programu předvedl raketový růst nejen v Česku, ale i v zahraničí.

Affiliate marketing v současné době zažívá velký boom a používají ho všechny velké e-shopy např. Alza, Mall, Kasa, Zoot, Čedok, Tescoma, DameJidlo, NakupvAkci a další. Affiliate je pro inzerenta stabilním zdrojem objednávek, který už v současné době můžete predikovat do budoucnosti s ohledem na sezónnost. Spolehlivým startem affiliate programu pro inzerenta je v současné době vstup do veřejné affiliate sítě, kde se o něm partneři, kteří zobrazují reklamu okamžitě dozví a jsou schopni ho ihned začít zobrazovat na svých webech, blozích, fórech, facebookových stránkách a jinde.

Inzerent platí partnerům předem definovanou provizi za každého zákazníka, kterého mu přivedou a který dokončí na jeho webu nákup. Největší veřejnou affiliate sítí u nás a na Slovensku je společnost VIVnetworks.com (exkluzivní zástupce největší světové sítě CJ.com).

Od roku 2014 výše celkového obratu v affiliate u největších e-shopů např. Kasa, Zoot, Baťa nebo NakupvAkci dosahuje až 15% z jejich celkového obratu na internetu.

Na 9. Affiliate konferenci se potkají zástupci e-shopů se svými partnery a mají  tak příležitost navázat nové obchodní vztahy. Vystoupí špičkoví odborníci se zaměřením na výkonnostní marketing, kteří mají připravené prezentace nejen o affiliate, ale také o UX, SEO a Facebooku. Sociální sítě jsou od podzimu 2015 žhavým tématem u affiliate komunity, protože je to stále oblast, ve které se dá spolehlivě růst za přijatelné náklady.

Účast na Affiliate konferenci nelze nahradit čtením blogů nebo účastí v diskuzních fórech, jelikož know-how získáte pouze přítomností mezi odborníky na výkonnostní marketing.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).