Hlavní navigace

Poradíme vám, do jakých online aktivit investovat čas a peníze

Přední čeští odborníci na online marketing představí na konferenci WebTop100 nové trendy a směry na reálných případových studiích.

Každoroční setkání odborné veřejnosti a specialistů z oblasti tvorby webu, managementu a online marketingu, konference WebTop100, se blíží. Cílem letošního již 11. ročníku je představení reálných případových studií a doporučení, do jakých online aktivit investovat čas a peníze, aby na konci byli zákazníci, objednávky či kvalifikované leady. Proto se většina případových studií vždy stočí k reálnému dopadu aktivit na business výsledky firmy. 

Čekají vás reálné případové studie například od provozovatele internetových obchodů společnosti Vivantis na téma affiliate marketingu nebo od společnosti Google o využití videoreklamy na YouTube pro zlepšení vnímání značky Karlovarských minerálních vod. Své zkušenosti představí také zástupce společnosti Brand Embassy – Vít Horký, který se v rámci studie podělí o zajímavé informace na téma zákaznická péče v sociálních sítích. Atraktivní ukázku virálního marketingu v podobě kampaně Pošli méďu pro ČSOB pojišťovnu představí zástupce internetové agentury Symbio Robert Haas.

redesignu webu a jeho vlivu na business výsledky pohovoří mimo jiných také Petr Kleiner, marketingový ředitel ČSOB Pojišťovny, jeden z vítězů soutěže WebTop100 v roce 2011. Prostor dostane i nedávný rozsáhlý redesign webu společnosti T-Mobile.

Na ukázce webu abcDieta.cz představí majitel firmy ABC dieta – Radim Řezáč společně se zástupcem agentury Dobrý web nástroje a možnosti, jak úspěšně prodávat kvalitní a dražší produkty online. Program konference se bude věnovat i mobilnímu marketingu. Otázku proč utrácet za mobilní web v éře responsivního webu zodpoví zástupce společnosti Media Factory Miroslav Marek.

Konference se bude věnovat i otázkám bezpečnosti. Na časté podceňování situace v oblasti bezpečnosti webů poukázal na loňském ročníku, pomocí praktické ukázky, Michal Špaček. Tentokrát na případových studiích ukáže, jak může mít zabezpečení webu negativní vliv na obchodní výsledky.

Kompletní program a další informace o konferenci najdete ZDE

Celodenní konference WebTop100 pořádaná konzultační agenturou Dobrý web se koná ve čtvrtek 25. října 2012 od 9 hodin v multikině CineStar Praha – Anděl. Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím online formuláře.

Součástí projektu WebTop100 je také prestižní soutěž firemních webů. Slavnostní vyhlášení výsledků letošního ročníku proběhne po konferenci ve večerních hodinách.

Na pořádání projektu WebTop100 se podílí agentura Dobrý web ve spolupráci s generálním partnerem akce společností FORPSI. Produkčně projekt zajišťuje společnost Internet Info. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing & Media, Podnikatel.cz, Trend Marketing, TyInternety.cz.