Hlavní navigace

PR v digitální éře – konference o fungujících online nástrojích a trendech

PR využívá v České republice ¾ firem. To však neznamená, že stejné množství s ním umí také efektivně pracovat a využít ve svůj prospěch. Kde získat tipy a triky na fungující PR?

O PR se toho na internetu dočtete spoustu. Co vám už internet nenabídne jsou praktické ukázky realizovaných případů spolu s konkrétními čísly, zkušenostmi tipy od samotných tvůrců. Nenabídne vám ani setkání s lidmi z oboru a možnost diskuze nad problémy, s nimiž se musíte dnes a denně potýkat. A právě od toho tu je konference PR v digitální éře, která vám vše zmíněné na jednom místě poskytne. Její druhý ročník proběhne v úterý 30. září v pražském hotelu DAP.

Setkáte se naživo se zástupci firem, kteří PR aktivity ovládají. Ba co víc, dokázali za ně získat i ocenění. Nahlédnete pod pokličku PR kampaně nejnavštěvovanější akce v ČR Festivalu světla Signal, dozvíte se více o krizové komunikaci uzavření metra kvůli hollywoodským filmařům pražského Dopravního podniku i o případové studii projektu Výmoly.cz.

Dozvíte se, jak přistupovat k brand PR, jak se dá posílit image vaší značky. Co dělat a čemu se raději vyhnout na sociálních sítích i jak si vysloužit pozornost novinářů.

Podíváte se na zoubek PR strategiím od malých po velké firmy s rozdílným rozpočtem a počtem lidí pro jejich realizaci. Dozvíte se, do čeho se vyplatí investovat čas a peníze.

Seznamte se s programem a řečníky na stránkách akce:

http://www.tuesday.cz/akce/pr-2014/

V článku byly použity obrázky z průzkumu PR agentury Focus Agency, s. r. o. – Využívání public relations v ČR v roce 2014.

Partnerem akce je jazyková škola Channel Crossing. Mediálními partnery akce jsou MJournal.czSTRATEGIE. Partnerem za podpory je PRKlub. Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.