Hlavní navigace

PR v online světě nemusí být noční můrou

9. 9. 2014

Příkladů zpackaného PR je nespočet. Chyb se dopouštějí všichni. V online světě je navíc situace složitější než v tom offline: lidé si nenechají nic líbit a dají to patřičně najevo.

Jak si poradit s nástrahami dnešního digitálního PR, krotit rozvášněné fanoušky na sociálních sítích, diskuzních fórech a blozích? Jak vytvořit úspěšnou PR kampaň a efektivně ji komunikovat? Jaké jsou současné trendy v PR? Na všechny tyto otázky dostanete odpověď na celodenní konferenci PR v digitální éře, která se uskuteční ve středu 30. září v prostorách pražského hotelu DAP.

Čekají na vás příklady úspěšného PR přímo z praxe

Ice-break: PR kampaň k Festivalu světla Signal

S úspěšnou kampaní Festivalu světla Signal vás seznámí jeho ředitel Martin Pošta. Představí, jak pracovali s PR a co stojí za úspěchem nejnavštěvovanější akce v ČR. Festival se konal na podzim loňského roku a upoutal pozornost 250 000 lidí a českých médií takovou měrou, že jeho PR kampaň získala 3. místo v nové kategorii soutěže České ceny za PR. Nyní se pečlivě připravuje na další ročník.

Tahle konference je pro mě příležitostí, jak mezi profesionály představit koncept festivalu SIGNAL, konfrontovat, zda náš přístup byl něčím netradiční a nový, a samozřejmě nechat si poradit, jak to dělat líp. A také jsem slyšel, že na konferenci jsou výborné chlebíčky…, doplňuje Martin Pošta, ředitel Festivalu světla Signal.

 

PR malé firmy – zkušenosti novináře

Michal Kučera, bývalý novinář, lektor PR a k tomu i majitel firmy, který zná dobře obě strany barikády, ukáže co funguje a co nefunguje v reálném světě a jak se dá dělat PR vlastními silami nejen online ale i v tištěných médiích. 

Mám rád kampaně, které se vymykají průměru. Byli jsme například 1. kamennou prodejnou v ČR, která začala přijímat Bitcoiny. Z obchodního hlediska je to marginální, ale přineslo nám to publicitu v řadě médií včetně Hospodářských novin, ČRo Radiožurnál, týdeníku EURO, Lidových novin… Malé firmě, která nemá velký rozpočet, totiž většinou nezbývá než kvantitu nahradit kreativitou, což je ostatně mnohem větší zábava, dodává Michal Kučera, majitel Classicshoes.eu.

Krizová komunikace uzavření metra kvůli hollywoodským filmařům

Svou strategii a komunikační aktivity k historicky prvnímu uzavření metra kvůli hollywoodským filmařům vám odhalí Jan Salát z AMI Communications a Aneta Řehková z Dopravního podniku hl. m. Prahy.
Cílem této kampaně bylo zabránit potenciální negativní kampani. A to se jim povedlo. Pomocí komunikace přínosu filmařů pro hlavní město a ekonomiku ČR vytvořili pozitivní téma se zajímavým příběhem. O úspěšnosti jejich počinu hovoří také 3. místo v kategorii Krizová komunikace v soutěži Česká cena za PR.

Další témata programu:

  • Marketing a správa sociálních sítí moderně aneb jak si můžete práci výrazně ulehčit
  • Krizová komunikace na internetu aneb jak se neznemožnit a krotit vášně i davy
  • Jak na zahraniční PR: zaměřeno na Slovensko
  • Udělejte ze svých zákazníků hvězdy
  • Case study: projekt Výmoly.cz
  • PR start-upů
  • Brand PR

Seznamte se podrobněji s programem a přednášejícími na stránkách konference: http://www.tuesday.cz/akce/pr-2014/

Partnerem akce je jazyková škola Channel Crossing. Mediálními partnery akce jsou MJournal.czSTRATEGIE. Partnerem za podpory je PRKlub. Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Lupa.cz: Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem