Hlavní navigace

PR v online světě nemusí být noční můrou

9. 9. 2014

Příkladů zpackaného PR je nespočet. Chyb se dopouštějí všichni. V online světě je navíc situace složitější než v tom offline: lidé si nenechají nic líbit a dají to patřičně najevo.

Jak si poradit s nástrahami dnešního digitálního PR, krotit rozvášněné fanoušky na sociálních sítích, diskuzních fórech a blozích? Jak vytvořit úspěšnou PR kampaň a efektivně ji komunikovat? Jaké jsou současné trendy v PR? Na všechny tyto otázky dostanete odpověď na celodenní konferenci PR v digitální éře, která se uskuteční ve středu 30. září v prostorách pražského hotelu DAP.

Čekají na vás příklady úspěšného PR přímo z praxe

Ice-break: PR kampaň k Festivalu světla Signal

S úspěšnou kampaní Festivalu světla Signal vás seznámí jeho ředitel Martin Pošta. Představí, jak pracovali s PR a co stojí za úspěchem nejnavštěvovanější akce v ČR. Festival se konal na podzim loňského roku a upoutal pozornost 250 000 lidí a českých médií takovou měrou, že jeho PR kampaň získala 3. místo v nové kategorii soutěže České ceny za PR. Nyní se pečlivě připravuje na další ročník.

Tahle konference je pro mě příležitostí, jak mezi profesionály představit koncept festivalu SIGNAL, konfrontovat, zda náš přístup byl něčím netradiční a nový, a samozřejmě nechat si poradit, jak to dělat líp. A také jsem slyšel, že na konferenci jsou výborné chlebíčky…, doplňuje Martin Pošta, ředitel Festivalu světla Signal.

 

PR malé firmy – zkušenosti novináře

Michal Kučera, bývalý novinář, lektor PR a k tomu i majitel firmy, který zná dobře obě strany barikády, ukáže co funguje a co nefunguje v reálném světě a jak se dá dělat PR vlastními silami nejen online ale i v tištěných médiích. 

Mám rád kampaně, které se vymykají průměru. Byli jsme například 1. kamennou prodejnou v ČR, která začala přijímat Bitcoiny. Z obchodního hlediska je to marginální, ale přineslo nám to publicitu v řadě médií včetně Hospodářských novin, ČRo Radiožurnál, týdeníku EURO, Lidových novin… Malé firmě, která nemá velký rozpočet, totiž většinou nezbývá než kvantitu nahradit kreativitou, což je ostatně mnohem větší zábava, dodává Michal Kučera, majitel Classicshoes.eu.

Krizová komunikace uzavření metra kvůli hollywoodským filmařům

Svou strategii a komunikační aktivity k historicky prvnímu uzavření metra kvůli hollywoodským filmařům vám odhalí Jan Salát z AMI Communications a Aneta Řehková z Dopravního podniku hl. m. Prahy.
Cílem této kampaně bylo zabránit potenciální negativní kampani. A to se jim povedlo. Pomocí komunikace přínosu filmařů pro hlavní město a ekonomiku ČR vytvořili pozitivní téma se zajímavým příběhem. O úspěšnosti jejich počinu hovoří také 3. místo v kategorii Krizová komunikace v soutěži Česká cena za PR.

Další témata programu:

  • Marketing a správa sociálních sítí moderně aneb jak si můžete práci výrazně ulehčit
  • Krizová komunikace na internetu aneb jak se neznemožnit a krotit vášně i davy
  • Jak na zahraniční PR: zaměřeno na Slovensko
  • Udělejte ze svých zákazníků hvězdy
  • Case study: projekt Výmoly.cz
  • PR start-upů
  • Brand PR

Seznamte se podrobněji s programem a přednášejícími na stránkách konference: http://www.tuesday.cz/akce/pr-2014/

Partnerem akce je jazyková škola Channel Crossing. Mediálními partnery akce jsou MJournal.czSTRATEGIE. Partnerem za podpory je PRKlub. Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Měšec.cz: TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

Podnikatel.cz: Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Měšec.cz: „Ukradli“ jsme peníze z bezkontaktních karet

„Ukradli“ jsme peníze z bezkontaktních karet

Lupa.cz: Poučný příběh jednoho rozšíření pro Chrome

Poučný příběh jednoho rozšíření pro Chrome

Podnikatel.cz: ČSSZ posílá přehled o důchodovém kontě

ČSSZ posílá přehled o důchodovém kontě

Lupa.cz: Proč jsou firemní počítače pomalé?

Proč jsou firemní počítače pomalé?

Vitalia.cz: 7 příčin neplodnosti u žen: pravda a mýty

7 příčin neplodnosti u žen: pravda a mýty

120na80.cz: Co je padesátkrát sladší než cukr?

Co je padesátkrát sladší než cukr?

Vitalia.cz: Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

Vitalia.cz: Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

120na80.cz: Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Podnikatel.cz: Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Vitalia.cz: Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

DigiZone.cz: Na jaká videa se vlastně díváme

Na jaká videa se vlastně díváme

Vitalia.cz: Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Test dětských svačinek: Tyhle ne!

Podnikatel.cz: „Lex Babiš“ Babišovi paradoxně pomůže

„Lex Babiš“ Babišovi paradoxně pomůže

Podnikatel.cz: Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

Root.cz: Prvních 700 routerů Omnia je hotových

Prvních 700 routerů Omnia je hotových

Lupa.cz: Blíží se konec Wi-Fi sítí bez hesla?

Blíží se konec Wi-Fi sítí bez hesla?