Hlavní navigace

Reklamní systém NetCentra adFOX zvyšuje provize

AdFOX, PPC (Pay Per Click) systém prodeje reklamy na Internetu provozovaný společností NetCentrum, zvyšuje novým partnerským webům, které se zaregistrují v období od 17. 9. do 17. 10. do systému adFOX, provize ze 30 na 50 %. Tato podzimní akce bude platit také pro stávající partnerské weby. Průměrná cena za klik (PPC) je více než 4 Kč, z každého kliku tedy dostane partnerský web přes 2 Kč.

Podle zkušeností partnerských webů patří adFOX mezi kvalitní reklamní nástroje s přesným zacílením.
Martin Čelikovský, provozovatel služeb www.webgarden.cz, to potvrzuje: „Reklamy adFOX zobrazujeme na části našich klientských webů a pozorujeme u nich velmi kvalitní cílení, které ústí u nás v nadprůměrnou míru prokliku. Věříme, že díky tomu přináší systém adFOX užitek nám i inzerentům."

Společnost CMC ONLINE s.r.o., provozovatel serveru www.superhry.cz, potvrzuje, že díky jednoduché implementaci a přehlednému nastavení se stal adFOX dlouhodobě stabilním zdrojem výnosů společnosti. „Stoupající počet klíčových slov v adFOXu je pro nás důkazem kvality a příslibem pro lepší výsledky v budoucnu. Díky kvalitní a relevantní reklamě jsou výdělky z adFOXu podstatnou částí příjmů společnosti," říká Miroslav Tryner ze společnosti CMC ONLINE s.r.o.

Systém také umožňuje využití internetové reklamy i pro weby, které by reklamu na svých webech prodávaly jen obtížně, nemají například s reklamou zkušenosti nebo nemají dostatečnou návštěvnost. Reklamní systém jim zjednodušuje inzertní činnost a přináší pravidelný příjem.

V současné době má adFOX více než 3000 partnerských webů a patří mezi největší sítě PPC v České republice. Každý měsíc je aktivních téměř 100 000 reklamních kampaní. Spolupráce s adFOXem nevyžaduje exkluzivitu v oblasti reklamní činnosti, majitelé webů mohou na svých stránkách umístit jak adFOX, tak jinou reklamu. Více informací naleznete na www.adfox.cz/par­tner.