Hlavní navigace

RTB: vše, co potřebujete vědět, se dozvíte 12. dubna

Fenomén RTB. Jedněmi opěvovaný, druhými zatracovaný. Pojďte se na něj s námi podívat detailně na Internet Advertising Conference.
1. 3. 2016

Sdílet

RTB (Real Time Bidding) je způsob nákupu online reklamy, který probíhá v online aukci  v „reálném čase“ – draží se každá imprese banneru. Pohledy a názory na tento způsob nakupování a jeho vhodnost pro uživatele internetu a samotné servery se různí. Každopádně je tady, tak se o něm pojďme dozvědět co nejvíc. Na 9. ročníku Internet Advertising Conference mu budeme věnovat celý jeden sál.

Konkrétně vás čekají tyto přednášky:

Co může header bidding přinést vydavatelům a co inzerentům? 

Jiří Malý, CTO Programmatic, rozebere vliv header biddingu na fungování programatického nákupu a vysvětlí, co může vydavatelům a inzerentům přinést a jak jej mohou ihned začít používat.

 Programaticky nakupovaná videoreklama – hit letošní sezóny

Manažer výkonnostní reklamy R2B2 Stanislav Mottl přinese dostupná data a case study o tomto prémiovém formátu, který prochází poměrně rychlým vývojem.

Programmatic na Seznam.cz pohledem publishera

Ondřej Krišica, manažer Sklik, poví o tom, jak se s programatickým prodejem zatím vypořádal Seznam.cz a jaké má plány na letošní rok. 

Programmatic není jen výkonnostní, ale i brandová disciplína

Damian Huba z Google představí programatická řešení, která přinášejí skvělé příležitosti při využívání existujících dat.

Do diskuse o automatizovaném obchodování v roce 2016 se zapojí Matěj Novák z Czech Publisher Exchange, Martin Slavík z OMD Czech, Tomáš Žlůva z ČSOB, Tomáš Řehák z Programmatic a Karel Tlusťák z ROIHunter.com. Debatovat budou o tom, co českému trhu chybí do světové úrovně a jak si představují trh s reklamou v roce 2020.

Dále vystoupí Lukáš Kružberský z Red Media, Tomasz Musial ze Smart AdServer i zástupce Adform.

Další podrobnosti o programu, přednášejících i registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference.

Tak neváhejte a přijďte na klíčovou událost českého internetu. Úterý 12. dubna v Clarion Congress Hotel Prague.

Generálním partnerem konference je Seznam.cz. Hlavním partnerem Mladá Fronta, partnery jsou Adform, HyperMedia a VIVmail. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).