RTB (Real Time Bidding) je způsob nákupu online reklamy, který probíhá v online aukci v „reálném čase“ – draží se každá imprese banneru. Pohledy a názory na tento způsob nakupování a jeho vhodnost pro uživatele internetu a samotné servery se různí. Každopádně je tady, tak se o něm pojďme dozvědět co nejvíc. Na 9. ročníku Internet Advertising Conference mu budeme věnovat celý jeden sál.
Konkrétně vás čekají tyto přednášky:
Co může header bidding přinést vydavatelům a co inzerentům?
Jiří Malý, CTO Programmatic, rozebere vliv header biddingu na fungování programatického nákupu a vysvětlí, co může vydavatelům a inzerentům přinést a jak jej mohou ihned začít používat.
Programaticky nakupovaná videoreklama – hit letošní sezóny
Manažer výkonnostní reklamy R2B2 Stanislav Mottl přinese dostupná data a case study o tomto prémiovém formátu, který prochází poměrně rychlým vývojem.
Programmatic na Seznam.cz pohledem publishera
Ondřej Krišica, manažer Sklik, poví o tom, jak se s programatickým prodejem zatím vypořádal Seznam.cz a jaké má plány na letošní rok.
Programmatic není jen výkonnostní, ale i brandová disciplína
Damian Huba z Google představí programatická řešení, která přinášejí skvělé příležitosti při využívání existujících dat.
Do diskuse o automatizovaném obchodování v roce 2016 se zapojí Matěj Novák z Czech Publisher Exchange, Martin Slavík z OMD Czech, Tomáš Žlůva z ČSOB, Tomáš Řehák z Programmatic a Karel Tlusťák z ROIHunter.com. Debatovat budou o tom, co českému trhu chybí do světové úrovně a jak si představují trh s reklamou v roce 2020.
Dále vystoupí Lukáš Kružberský z Red Media, Tomasz Musial ze Smart AdServer i zástupce Adform.
Další podrobnosti o programu, přednášejících i registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference.
Tak neváhejte a přijďte na klíčovou událost českého internetu. Úterý 12. dubna v Clarion Congress Hotel Prague.
Generálním partnerem konference je Seznam.cz. Hlavním partnerem Mladá Fronta, partnery jsou Adform, HyperMedia a VIVmail. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.