Přes 30 vystupujících z řad velkých českých firem, ale také světových gigantů, se představí už pozítří v nabitém programu konference WebTop100 probíhající souběžně ve 3 proudech. Čekají vás přednášky, diskusní panely, duely a workshopy.
Pokud řešíte e-commerce
Je vaším každodenním chlebem využívání dat z webové a byznys analytiky? Maximalizujete konverzní poměr a počty objednávek?
Nesmíte si nechat ujít:
Jak ve Slevomatu dělají ze zákazníků věrné zákazníky vám prozradí Linda Hlaváčová v přednášce Věrného zákazníka si musíme zasloužit (od 11:15 v sále Euforie)
Jak značka může pracovat s databází uživatelů pro budování vztahu: Nutriklub.cz: když databáze uživatelů není jen adresář kontaktů od Tereza Roučková z Danone (od 12:00 v sále Euforie)
Pokud řešíte akvizici nových zákazníků a klientů
Hledáte stále nové cesty, jak vystoupit z davu konkurentů, a jak oslovit jen ty relevantní zákazníky?
Nesmíte si nechat ujít:
Propojení interních a externích zdrojů a jejich segmentace je něco, co v dnešní době bez kvalitního DMP (Data Management Platform) zvládnete jen těžko. Christoph Jourdan z Adobe: How a DMP can change your business (od 12:00 v Hlavním sále)
Jak obrovské možnosti reklamních sítí a nástrojů Google existují? Příklady jejich využití vám představí Jerome Jossin: Segmentation, retargeting and look-a-like audiences (od 11:15 v Hlavním sále)
Pokud řešíte spokojenost a cross-sell stávajících zákazníků
Figurují pojmy jako NPS nebo customer experience ve vašich KPIs? Přemýšlíte o tom, co zákazníci mohou chtít řešit online v selfcare zón?
Nesmíte si nechat ujít:
Jak identifikovat a naplnit klíčové zákaznické scénáře odtajní keynote speaker Gerry McGovern z Customer Carewords: Customer Top Tasks (od 9:30 v Hlavním sále)
Možnosti propojení vašich zákaznických dat s daty, která o uživatelích shromažďuje Facebook, odhalí Milan Janecký z Wunderman: Data nestačí sledovat. Musíte je i propojit (od 12:30 v sále Euforie)
Pokud řešíte brand v digitálu
Přemýšlíte denně o cílových skupinách, jejich aktivitách a způsobech propojení právě se svou značkou?
Nesmíte si nechat ujít:
Je pro vás důležitou cílovou skupinou dnešní mladá generace? Kdo jiný o nich bude vědět víc než Jan Jirsa z LEGO: Videoobsah online – za víc práce… čím dál tím víc muziky (od 14:00 v Hlavním sále)
Jak využít změny v chování spotřebitelů v digitálním prostředí vám prozradí Tomáš Pflanzer z Nielsen Admosphere: Měnící se digitální život je vaše příležitost (od 10:15 v sále Euforie)
Konferenci WebTop100 pořádá konzultační agentura Dobrý web už pozítří 11. listopadu od 9 hodin v kongresovém centru U Hájků na Praze 1.
Generálním partnerem konference je společnost Forpsi, hlavním partnerem společnost Trask solutions, partnery jsou společnosti Gemius, Google a XQueue GmbH. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz, Tyinternety.cz a Živě.cz. Produktovými partnery jsou společnosti POF GROUP S.R.O., Shutterstock a STRV. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.