Hlavní navigace

Unikátní studie: Jak moc věrný je český zákazník?

Budování zákaznické loajality je jednou z klíčových oblastí a cest, jak rozvíjet a vylepšovat (nejen) e-business. Jsou Češi loajální zákazníci?

Jaký mají názor na newslettery, mají oblíbené obchody a nakupují spontánně? Je rozdíl mezi zákazníky segmentu Kosmetika, Počítače, Erotika nebo Dům a zahrada? Nákupní portál Heureka.cz zpracoval na letošní konferenci E-Business Forum, zaměřenou právě na loajalitu zákazníků, rozsáhlou studii.

„Při zpracování studie jsme zjistili mnoho zajímavých informací. Namátkou zmíním třeba to, že nejvíce oblíbených obchodů mají zákazníci v segmentu PC, naopak ‚přelétavky‘ bez oblíbených obchodů jsou nejčastěji z kategorie Dům a zahrada. Těch jsou téměř dvě třetiny,“ říká Tomáš Braverman, ředitel nákupního portálu Heureka.cz, který unikátní studii představí právě na E-Business Foru.

Stále dokola se také zmiňuje cena zboží. „Samozřejmě, že cena hraje pro rozhodnutí o dalším nákupu v e-shopu důležitou roli. Při rozhodování o dalším nákupu však hrají roli také mnohem důležitější faktory, například pro nadpoloviční většinu zákazníků je to vlastní předchozí zkušenost a spokojenost s nákupem,“ říká Tomáš Braverman a dodává: „I zde jsou však při pohledu na konkrétní segmenty znatelné rozdíly. Na základě nízké ceny se vrací do e-shopů nejvíce zákazníci v Kosmetice a drogistickém zboží. Naopak, zákazníkům Auto-moto je pro opakovaný nákup cena nejvíce ‚ukradená‘.“

E-Business Forum se bude konat 27. září v Grandior Hotel Prague. Přijďte i vy. Kompletní program najdete na webu konference, registraci taktéž.

Konferenci E-Business Forum organizuje Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Generálním partnerem je Heureka, hlavními partnery GLS a Shopware. Konferenci dále podpořili Acomware, Moje ID, Twisto Payments, E15.cz, HyperMedia, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz, Živě.cz

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Lupa.cz: Brněnský radní chce zničit kartel operátorů. Uspěje?

Brněnský radní chce zničit kartel operátorů. Uspěje?

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Vitalia.cz: Dáte si jahody s plísní?

Dáte si jahody s plísní?

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč