Hlavní navigace

Úspěšný e-shop = loajální zákazníci

16. 8. 2016

Úspěšný e-shop potřebuje loajální zákazníky. Ale co vlastně taková loajalita obnáší? Vyplatí se dávat zákazníkům slevy, dárky a bonusy?

78 % spotřebitelů připouští, že nejsou loajální. 46 % lidí přejde k nové značce, jen aby získali nějakou odměnu. A 29 % spotřebitelů mění značky jednoduše pro větší rozmanitost a novost. Existuje zkrátka příliš mnoho možností, aby zůstali věrní jedné jediné.

Na konferenci E-Business Forum se letos zaměříme právě na loajalitu. Zjistíte, jak se o zákazníky nejlépe starat i jak si jejich zájem udržet. Jak získat zákazníky, kteří nejen že se k vám budou vracet, ale budou vás i doporučovat dál.

A na co konkrétně se můžete těšit?

Zákazník má dnes tolik možností jako nikdy předtím. Nabídku jednotlivých e-shopů si porovná v několika vteřinách. Jaké faktory přitom ovlivňují jeho rozhodovací proces? Lze ho nějak řídit a ovlivnit? Lze dosáhnout alespoň jisté míry věrnosti? Dozvíte se od specialistky na strategii značek a analýzu zákaznického chování Jany Lelovičové z KNOWLIMITS Group. 

Zakladatelka Sushiqueen Bára Rektorová rozebere, jak si získat a udržet loajální zákazníky pomocí jednoduchých a levných technik a strategií, na které se často zapomíná.

Tomáš Haškovec, ředitel marketingu SpokojenyPes.cz je přesvědčen, že zákazníka nejspíše udržíte zážitkem a osobním přístupem. Ve své přednášce prozradí základní mantru pro obchod, logistiku, support i marketing. 

Radek Hrachovec z Pricewise, který už skoro dvacet let zkoumá loajalitu zákazníků, přichází se špatnou zprávou: Žádná opravdová loajalita zákazníků neexistuje. Tvrdí, že lidé jsou nejvíce věrní z pohodlnosti, proto nabádá k rozdávání, a ukáže, jak využívat odměny v obchodním vztahu.

Na konferenci dále vystoupí například ředitel Heureky Tomáš Braverman, CEO Mall Group Jakub Havrlant, Michal Bilka ze Slevomatu, zakladatel Slevomatu a DameJidlo.cz Tomáš Čupr nebo CEO Bonami David Šiška. 

Konference E-Business Forum se koná 27. září v Praze. Podrobnosti z programu i možnost registrace najdete zde.

Generálním partnerem konference je Heureka. Pro APEK ji produkuje Internet Info

DigiZone.cz: DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

DigiZone.cz: Konference Radiokomunikace se blíží

Konference Radiokomunikace se blíží

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Podnikatel.cz: Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Podnikatel.cz: Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

Vitalia.cz: dTest odhalil ten nejlepší kečup

dTest odhalil ten nejlepší kečup

Vitalia.cz: Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Podnikatel.cz: Takhle se prodávají mražené potraviny

Takhle se prodávají mražené potraviny

120na80.cz: Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Podnikatel.cz: Kalousek chce odklad EET. Předvolební tah?

Kalousek chce odklad EET. Předvolební tah?

DigiZone.cz: Pure má tři nové přijímače DAB

Pure má tři nové přijímače DAB

Lupa.cz: Blíží se konec Wi-Fi sítí bez hesla?

Blíží se konec Wi-Fi sítí bez hesla?

Podnikatel.cz: Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

Podnikatel.cz: Znáte už 5 novinek k #EET

Znáte už 5 novinek k #EET

DigiZone.cz: Rapl: seriál, který vás smíří s ČT

Rapl: seriál, který vás smíří s ČT

Podnikatel.cz: Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

DigiZone.cz: Skylink: Cinemax 2 nejspíše až 2017

Skylink: Cinemax 2 nejspíše až 2017

Root.cz: Bezpečný router Omnia právě dorazil

Bezpečný router Omnia právě dorazil

Lupa.cz: Jak se prodává firma za miliardu?

Jak se prodává firma za miliardu?

DigiZone.cz: Nova opět stahuje „milionáře“

Nova opět stahuje „milionáře“