Hlavní navigace

Úspěšný e-shop = loajální zákazníci

Úspěšný e-shop potřebuje loajální zákazníky. Ale co vlastně taková loajalita obnáší? Vyplatí se dávat zákazníkům slevy, dárky a bonusy?

78 % spotřebitelů připouští, že nejsou loajální. 46 % lidí přejde k nové značce, jen aby získali nějakou odměnu. A 29 % spotřebitelů mění značky jednoduše pro větší rozmanitost a novost. Existuje zkrátka příliš mnoho možností, aby zůstali věrní jedné jediné.

Na konferenci E-Business Forum se letos zaměříme právě na loajalitu. Zjistíte, jak se o zákazníky nejlépe starat i jak si jejich zájem udržet. Jak získat zákazníky, kteří nejen že se k vám budou vracet, ale budou vás i doporučovat dál.

A na co konkrétně se můžete těšit?

Zákazník má dnes tolik možností jako nikdy předtím. Nabídku jednotlivých e-shopů si porovná v několika vteřinách. Jaké faktory přitom ovlivňují jeho rozhodovací proces? Lze ho nějak řídit a ovlivnit? Lze dosáhnout alespoň jisté míry věrnosti? Dozvíte se od specialistky na strategii značek a analýzu zákaznického chování Jany Lelovičové z KNOWLIMITS Group. 

Zakladatelka Sushiqueen Bára Rektorová rozebere, jak si získat a udržet loajální zákazníky pomocí jednoduchých a levných technik a strategií, na které se často zapomíná.

Tomáš Haškovec, ředitel marketingu SpokojenyPes.cz je přesvědčen, že zákazníka nejspíše udržíte zážitkem a osobním přístupem. Ve své přednášce prozradí základní mantru pro obchod, logistiku, support i marketing. 

Radek Hrachovec z Pricewise, který už skoro dvacet let zkoumá loajalitu zákazníků, přichází se špatnou zprávou: Žádná opravdová loajalita zákazníků neexistuje. Tvrdí, že lidé jsou nejvíce věrní z pohodlnosti, proto nabádá k rozdávání, a ukáže, jak využívat odměny v obchodním vztahu.

Na konferenci dále vystoupí například ředitel Heureky Tomáš Braverman, CEO Mall Group Jakub Havrlant, Michal Bilka ze Slevomatu, zakladatel Slevomatu a DameJidlo.cz Tomáš Čupr nebo CEO Bonami David Šiška. 

Konference E-Business Forum se koná 27. září v Praze. Podrobnosti z programu i možnost registrace najdete zde.

Generálním partnerem konference je Heureka. Pro APEK ji produkuje Internet Info

Vitalia.cz: Bižuterie tisícinásobně překračuje povolené limity

Bižuterie tisícinásobně překračuje povolené limity

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

DigiZone.cz: Velká cena v Abú Dhabí: 131 ti­síc diváků

Velká cena v Abú Dhabí: 131 ti­síc diváků

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů