Hlavní navigace

UX v e-mail marketingu – komunikujte se zákazníky tak, jak chtějí…

16. 5. 2016

Uvítací kampaně, automatizace, typografie, only mobile šablona: to vše vám pomůže držet vysoký open rate vašich mailingů.

S UX trávíte spoustu času. Řešíte, jak mají vypadat webové stránky nebo aplikace, aby byly správně „UX“.  Zamysleli jste se ale i nad mailingy, které posíláte? Sebelepší obsah od copywritera ještě není zárukou vytoužené konverze. Je třeba pracovat se šablonami, nastavit tu správnou komunikaci, personifikovat a krok po kroku budovat ten pravý vztah se zákazníkem, který vydrží. Kroky ke zvýšení open rate a konverzí u mailingových kampaní vám na konferenci UX a digitální inovace prozradí Tomáš Růžička z VIVmail.

Den plný UX odstartuje 31. května devátou ranní. Konkrétní příklady, rady a případové studie si pro vás připravilo 15 řečníků. Na co dalšího se tedy můžete těšit?

Co je a bude v UX a designu „trendy“ v roce 2016? Pavel Katolický z Trask solutions vám na ukázkách nových webů představí trendy, jejich (ne)výhody i benefity pro klienty i vlastníky webů.

Jak spolupracovat s osmi vývojovými týmy a tvořit řešení na míru pro každého zákazníka? Inspirujte se od Petra Šillera, který vám ukáže, jak funguje UX tým v Moravia IT.

Konkrétní příklady API integrací, které denně zpříjemňují, baví a hlavně zjednodušují život miliónům uživatelů po celém světě, přinese Václav Petr z Uber Česká republika.

Jak přivést na svět inovaci v co nejkratším čase a s co nejmenším rizikem? O nejnovější trendy ze zahraničí a vlastní zkušenosti se s vámi podělí Jakub Franc a Jiří Mžourek z Good Data.

Jsou pro vás potřeby vašich zákazníků na prvním místě? Pak si ve svém kalendáři rezervujte 31. května pro den plný aktuálních trendů, reálných zkušeností i případových studií. Získejte ty nejvýhodnější vstupenky do 23. května a buďte u toho i vy.

Generálním partnerem konference je společnost Trask solutions a partnerem VIVmail. Odborným garantem akce je digitální agentura Dobrý web a uskuteční se za podpory Asociace UX. Mediálními partnery jsou servery Lupa.cz, Živě.cz a časopis Digital Economy World. Produktovými partnery jsou ChargeBox, Jane Bond a Liftago. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.

Vitalia.cz: Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Vitalia.cz: Dostal malý pivovar ze Slovenska do Tesca

Dostal malý pivovar ze Slovenska do Tesca

Vitalia.cz: Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

DigiZone.cz: Nova opět stahuje „milionáře“

Nova opět stahuje „milionáře“

Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Root.cz: Bezpečný router Omnia právě dorazil

Bezpečný router Omnia právě dorazil

Podnikatel.cz: Kalousek chce odklad EET. Předvolební tah?

Kalousek chce odklad EET. Předvolební tah?

Vitalia.cz: Inspekce našla nelegální sklad v SAPĚ. Zase

Inspekce našla nelegální sklad v SAPĚ. Zase

DigiZone.cz: DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

Vitalia.cz: dTest odhalil ten nejlepší kečup

dTest odhalil ten nejlepší kečup

120na80.cz: Hrbatá prsa aneb mýty o implantátech

Hrbatá prsa aneb mýty o implantátech

DigiZone.cz: Rapl: seriál, který vás smíří s ČT

Rapl: seriál, který vás smíří s ČT

Podnikatel.cz: Takhle se prodávají mražené potraviny

Takhle se prodávají mražené potraviny

120na80.cz: Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Vitalia.cz: Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Lupa.cz: Kde leží hardwarový pupek světa?

Kde leží hardwarový pupek světa?

DigiZone.cz: Parlamentní listy: kde končí PR...

Parlamentní listy: kde končí PR...

Vitalia.cz: Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

DigiZone.cz: UPC má v nabídce Discovery v HD

UPC má v nabídce Discovery v HD

Lupa.cz: Další Češi si nechali vložit do těla čip

Další Češi si nechali vložit do těla čip