Hlavní navigace

Uzávěrka soutěže WebTop100 již 15. června

Již 15. června 2009 skončí registrace do letošního ročníku soutěže WebTop100, oceňující kvalitu a profesionalitu webů českých firem. Společnosti mohou přihlásit své internetové stránky do 11 oborových žebříčků nebo dvou speciálních žebříčků – Microsite a Marketingový nástroj.

Web Top 100 logo

Konzultační centrum Dobrý web pořádá letos již osmý ročník projektu WebTop100, jenž oceňuje úroveň internetových prezentací českých firem. Do některého z 11 oborových žebříčků se může přihlásit jakákoli firma podnikající v České republice s českými webovými stránkami.

Weby je možno registrovat prostřednictvím internetového formuláře, který je k dispozici na stránkách soutěže WebTop100. Uzávěrka soutěže je již zanedlouho: 15. června 2009.

Co získáte:

  • písemné individuální zhodnocení přihlášené prezentace –zajímavá zpětná vazba
  • možnost porovnání úrovně přihlášené webové prezentace s konkurencí
  • vstup zdarma na celodenní odbornou konferenci WebTop100 pro svého zástupce
  • pozvánku na slavnostní vyhlášení výsledků soutěže
  • odbornou studii o firemních webech shrnující aktuální trendy v oblasti internetového podnikání
  • možnost využití účasti v soutěži v rámci vlastního PR, příležitost zviditelnit se
  • inspirace pro další činnost

Pro webdevelopery platí AKCE 4+1 zdarma: přihlásíte-li čtyři webové prezentace, máte registraci páté zdarma.

Přehled vyhlášených oborových žebříčků pro rok 2009:

  • Auto-moto
  • IT
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Obchod a prodej
  • Průmysl
  • Energetika
  • Transport
  • E-shop
  • Potravinářství a gastronomie
  • Kultura

Kromě oborových žebříčků mohou firmy své weby přihlásit do některé ze dvou speciálních kategorií, kterými jsou Microsite a Marketingový nástroj.

Více podrobností o soutěži si můžete přečíst na http://www.web­top100.cz/zebric­ky.

Pořadatelem soutěže WebTop100 je konzultační centrum Dobrý web. Generálním partnerem je společnost IBM Czech republic, hlavním partnerem společnost ACTIVE 24 a partnerem sdružení TUESDAY Business Network. Mediálními partnery jsou týdeník Marketing&Media, zpravodajské servery Aktuálně.cz a Profit.cz a portál Centrum.cz.

Web Top 100 partneři
Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Vitalia.cz: Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

DigiZone.cz: Vedení ČRo: personální změny od ledna

Vedení ČRo: personální změny od ledna

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka